quote:"Come, Nerevar. Friend or traitor, come."
quote:"Yes, the Shivering Isles are wonderful. Except when they're horrible. Then they're horribly wonderful!"
Platformsquote:"Beware, beware, the Dragonborn comes..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?
http://www.enderal.de/![]()
Hé weten jullie zeker dat het een inlog probleem is. je kan nu namelijk niet meer inloggen totdat je een subscription plan heb opgezet via de websitequote:Op maandag 7 april 2014 00:51 schreef Enchanter het volgende:
Inlogprobleem echt irritant , maar schijnen een boel mensen last van te hebben , dus ga ik zo meteen maar m'n mandje in
Oh , is bij mij niet bekend , ff checken vanavond.quote:Op maandag 7 april 2014 08:51 schreef Geitenkaas het volgende:
[..]
Hé weten jullie zeker dat het een inlog probleem is. je kan nu namelijk niet meer inloggen totdat je een subscription plan heb opgezet via de website
Niet dat ik weet, heb ook geen idee of wij dan bij dezelfde guild kunnen. Ik zit bij de Aldmeri Dominion namelijk (wel als redguardquote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef NDAsilenced het volgende:
Is er een fok! guild? Ik speel aan de kant van de Daggerfall Covenant
Als je inlogt op je account op de website staat er bovenaan set up a subscription plan. Dat moet je doen voordat je weer in kan loggen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, heb ook geen idee of wij dan bij dezelfde guild kunnen. Ik zit bij de Aldmeri Dominion namelijk (wel als redguard)
Mijn ervaring: Leuk sfeervol spel, de gameplay is in de basis prima in orde. Verder veel mogelijkheden om je character uit te diepen. Ik zie het zelf als een mix van wow en elder scrolls, met nadruk op elder scrolls.quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef Gezicht het volgende:
En hoe bevalt 'ie tot nu toe? Ben nog aan't twijfelen om hem ook te halen.
Bizar met een MMO die al uit was/bijna uit zou komen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:28 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het traagste uit deze reeks.
Wellicht dat dat te maken heeft dat niet iedere TES fan (of gewone RPG fan) van MMO's houdt, en andersom dat veel MMO fans nog nooit een Elder Scrolls game gespeeld hebben en derhalve niet van het bestaan van dit topic afwisten.quote:Op maandag 7 april 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bizar met een MMO die al uit was/bijna uit zou komen.
Ik ook, normaal hoor je nu wel ergens een berichtje ''WIJ HEBBEN X AANTAL GAMES VERKOCHT, MEESTE OOIT'' etc.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:49 schreef Siempievk het volgende:
Ik dacht dat ESO best wel populair was, maar als dit topic een maatstaf moet zijn dan maak ik me grote zorgen
Game is sinds vrijdag uitquote:Op woensdag 9 april 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, normaal hoor je nu wel ergens een berichtje ''WIJ HEBBEN X AANTAL GAMES VERKOCHT, MEESTE OOIT'' etc.
Ik wacht nog maar even met de aankoop.
Dat is waar, maar ook niks over pre-orders oid.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Game is sinds vrijdag uitMeestal komt zoiets na een week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |