Dat je iedere dag een beetje gepijpt wordt, wil toch niet zeggen dat je iedere dag dezelfde seks hebt?quote:Op maandag 7 april 2014 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij doet in zevenjaar elke dag dezelfde routine wat betreft seks?
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op maandag 7 april 2014 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je iedere dag een beetje gepijpt wordt, wil toch niet zeggen dat je iedere dag dezelfde seks hebt?
" Oke schat.. Jij beft mij 8 minuten, dan pijp ik jou 2, en daarna doen we 3.5 minuut missionaris, en dan sluiten we als gewoonlijk af met 0,7 seconde doggy." Ja. Dat zou wat zijn.
quote:
Niet? Dus dat doe ik verkeerdquote:Op maandag 7 april 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Hell no! Maar seks is geen 'programma' dat je afwerkt
Hoezo heb je het over routine dan?quote:
Waarom? niks mis met beffen maar niet elke dag da .is de spanning er zo af.quote:
Zullen we dan om 21:03 beginnen? Dan kan ik de film nog zien!quote:Op maandag 7 april 2014 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je iedere dag een beetje gepijpt wordt, wil toch niet zeggen dat je iedere dag dezelfde seks hebt?
" Oke schat.. Jij beft mij 8 minuten, dan pijp ik jou 2, en daarna doen we 3.5 minuut missionaris, en dan sluiten we als gewoonlijk af met 0,7 seconde doggy."
Ja. Dat zou wat zijn.
14,2 minuten voor gtstquote:Op maandag 7 april 2014 00:36 schreef rival het volgende:
[..]
Zullen we dan om 21:03 beginnen? Dan kan ik de film nog zien!
Zou dat dan niet voor seks an sich gelden?quote:Op maandag 7 april 2014 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom? niks mis met beffen maar niet elke dag da .is de spanning er zo af.
genoeg varianten die je kan verzinnen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou dat dan niet voor seks an sich gelden?
als je alles maar niet door elkaar haalt...quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef rival het volgende:
Gewoon de slaapkamer in met voldoende drinken, een zak wiet en een fles babyolie! En dan zie je wel hoe het gaat
Je vergeet de sigaretten, vloei en tipquote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef rival het volgende:
Gewoon de slaapkamer in met voldoende drinken, een zak wiet en een fles babyolie! En dan zie je wel hoe het gaat
ja...balen!!!quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit gedacht: "Hè fuck, word ik nou alweer gebeft. Alweer een spetterend orgasme. Boooooring".
Niet?quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit gedacht: "Hè fuck, word ik nou alweer gebeft. Alweer een spetterend orgasme. Boooooring".
Voor wie? Mij? Ik ben alweer 1,5 jaar vrijgezel dus over mij zal het vast niet gaan. Maar wat ik je al duidelijk probeerde te maken. Seks is leuk en je kunt oneindig afwisselen qua standjes.quote:
Haha als het maar spettertquote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
Niet de babyolie drinken iddquote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
als je alles maar niet door elkaar haalt...
Komt toch op hetzelfde neer: beetje die pik in de kut rammen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
genoeg varianten die je kan verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |