quote:Op maandag 7 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
--------------------- Saind (keep) -----------------
Johannes ---- Drizzt ----- GGMM ------- LR
DP ----- KNUT ------ Jancees
Smoofie ----- Lange Lans ----- Inso
Reserves: JR-Style
Waarom mag ik weer niet mee doen kut homo.quote:Op maandag 7 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
--------------------- Saind (keep) -----------------
Johannes ---- Drizzt ----- GGMM ------- LR
DP ----- KNUT ------ Jancees
Smoofie ----- Lange Lans ----- Inso
Reserves: JR-Style
Je hebt je agressie niet in de hand dat kunnen we niet gebruiken.quote:Op maandag 7 april 2014 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom mag ik weer niet mee doen kut homo.
kut beer, pedo beer.![]()
ik ga je pakken ! grr
Ik heb het alleen een paar keer gedaan met gym op school. Sowieso werd ik al gefrustreerd van dat alleen maar achteruit spelenquote:Op maandag 7 april 2014 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk was dat man.
Beetje beefen tegen andere scholen in rugby competitie.
Niets voor mijquote:Op maandag 7 april 2014 13:46 schreef Saind het volgende:
Cricket is ook best lachen. Alleen niet om te kijken
2 harde werkers op de back met een goede mentaliteit. Komt goed.quote:Op maandag 7 april 2014 13:48 schreef JanCees het volgende:
Ben wel meer een houthakker dan ik een creatieve speler ben.
Ah groene haas zeg dat dan.quote:Op maandag 7 april 2014 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt je agressie niet in de hand dat kunnen we niet gebruiken.
We gaan namelijk het groene haas toernooi spelen en sommige spelers zullen geprovoceerd gaan worden.
En Boilesen kan niet verdedigen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 harde werkers op de back met een goede mentaliteit. Komt goed.
Van Rhijn kan ook niet voorgeven.
Niemand komt er langsquote:Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 harde werkers op de back met een goede mentaliteit. Komt goed.
Van Rhijn kan ook niet voorgeven.
Tegen FC de Potten.quote:Op maandag 7 april 2014 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om de winnende erin te schieten in de finale.
Jongensboek dit dat.
Ben je stevig ?quote:Op maandag 7 april 2014 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik begon gelijk als voorstopper
nee ik was erg dun toen, maar was wel snelquote:
Moest je ook wel eens tegen jongens spelen?quote:Op maandag 7 april 2014 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik was erg dun toen, maar was wel snel![]()
De spits had geen kans
Nu sta ik rechtshalf
Toen ik in het eerste zat wel. Oefenwedstrijden tegen de A1 en A2 (die we regelmatig wonnen).quote:Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest je ook wel eens tegen jongens spelen?
Met gemend douchen als prijs ?quote:Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen ik in het eerste zat wel. Oefenwedstrijden tegen de A1 en A2 (die we regelmatig wonnen).
Nee was Dames 1, dus niet samen douchen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met gemend douchen als prijs ?
Ik opperde dat laatst toen wij een oefen duel tegen vrouwen moesten spelen helaas ging het door het slechte weer niet door.
Mooi dat vrouwen voetbal iedereen elkaar lekker kietelen onder de douche na het voetbal.quote:Op maandag 7 april 2014 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee was Dames 1, dus niet samen douchen.
Karina kan de thee in de rust inschenken en HMF kan materiaalman worden.quote:Op maandag 7 april 2014 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn neemt de beker in ontvangst en is coach.
hoeveel allochtonen telt ons team nuquote:Op maandag 7 april 2014 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stylo is ook wel goed denk ik.
GGMM is zn plek kwijt.
3. Jij, Smoof en Stylo.quote:Op maandag 7 april 2014 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel allochtonen telt ons team nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |