Ja dat wel spaghetti en macaroni. Ik maak dat vaak nog wel volgens haar recept. Nasi en Bami kwamen van de Chinees. Ging ik met een pan er naar toequote:Op zondag 6 april 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurljk ok een hele andere tijd wat koken betreft, ik moet zeggen dat mijn moeder in vergelijking met moeders van vriendinnetjes best modern kookte, bami, nasi en macaroni stond bij ons weleens op het menu, al was mijn vader er niet dol op want "daar eet je de honger mee in je lijf".
Less is morequote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
macaroni is volgens mijn moedah:
elleboogjes macaroni
smak
1 ui
1 blikje geconcentreerde tomatenpuree
Zoiets ja maar dan een halve fles ketjupquote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
elleboogjes macaroni
smak
1 ui
Dan was mijn moeder beter, die deed er nog een zakje bij.quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
elleboogjes macaroni
smak
1 ui
quote:Op zondag 6 april 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte ook weleens lapskous, kennen jullie dat?
En gehakt.quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoiets ja maar dan een halve fles ketjup
Vis en een beer vormquote:
Ja gehakt bij de spaghetti en ham bij de macaroniquote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gehakt.
Maar we kregen er wel geraspte kaas en schijfjes banaan bij
Toen vond ik het lekker, maar toen was ik ook net zoveel gewend. Ik heb het nooit meer gemaakt sinds ik niet meer thuis woon, maar dat zal ook een reden hebben,denk ik dan.quote:
Hingen ze ook aan de muurquote:
Mijn vader heeft genoeg gemaakt, ik heb 5 zussenquote:Op zondag 6 april 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Mijn vader heeft nooit wat gemaakt ...
Ja gouden kronen en zo...
Da's weer andere pap.quote:Op zondag 6 april 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft genoeg gemaakt, ik heb 5 zussen
Mijn vader was zelfs stads klokken maker, zelfs de kerk klokkenquote:Op zondag 6 april 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft genoeg gemaakt, ik heb 5 zussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |