Het scheelt toch al gauw een tank in de maand bij mijquote:
Snelweg max 100, daarnaast ook 80 wegen en veel anticiperen en uitrollenquote:
Ik haal ruim 1 op 15 met mijn Clio, zuiniger dan mijn 206.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Snelweg max 100, daarnaast ook 80 wegen en veel anticiperen en uitrollen
De 106 is zuiniger dan de AX, en dat terwijl de 106 zwaarder isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik haal ruim 1 op 15 met mijn Clio, zuiniger dan mijn 206.
Dit. + verwarmde spiegels.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:42 schreef Hyman het volgende:
Als ik ooit weer een "moderne" auto koop, dan moet er iig wel weer zoiets in.
Insta-astma.quote:
Inderdaad, en voor een tientje dat MANN-filter gekocht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Insta-astma.
De 740 vandaag naar de garage gebracht, ze konden zo 1 2 3 niets vinden, wel hebben ze een kabel getaped met elektrisch tape welke helemaal het plastic vanaf was gesmolten, straks even een ritje maken. Kijken of het heeft geholpen.
Wel liep hij goed, ietsjes rijk, maar dat mag wel bij zo'n blok.
Heeft dat ding van jou ooit wel fatsoenlijk onderhoud gehad? Zelfs mijn luchtfilter kwam er niet zo vies uit.quote:
Interieurfilter, is iets wat vaak/vaker overgeslagen wordt bij een beurt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heeft dat ding van jou ooit wel fatsoenlijk onderhoud gehad? Zelfs mijn luchtfilter kwam er niet zo vies uit.
Niks mis met een beetje natuurgevoelquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef Hyman het volgende:
De amazon en de 740 hebben dat niet eens :p komen de blaadjes gewoon mee naar binnen als je de ventilator goed hard zet.
Altijd leuk in de lente, gratis confetti.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje natuurgevoel
Wat heb je ervoor betaald? Ik moet dat ook weer eens doen want het ding meurt echt de tent uitquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren mijn airco laten reinigen, wat een verschil!![]()
Ruikt nu weer lentefris.
Nice!quote:
Moet ik ook doen. En vullen denk ik want echt koud wordt ie nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren mijn airco laten reinigen, wat een verschil!![]()
Ruikt nu weer lentefris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |