quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gaat hij ook nog zingen??? Thunderstorm
In de GP2 rijd er ook nog zo eentje rond. Kun je die er wel naast zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
Maldonadowat een baas, meer Venezolanen aub.
Cecotto bedoel?quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Funzel het volgende:
[..]
In de GP2 rijd er ook nog zo eentje rond. Kun je die er wel naast zetten.
Had hem maar 10 plaatsen gegeven, en 5 puntentwitter:f1zone twitterde op zondag 06-04-2014 om 19:12:22Maldonado handed a five place grid penalty for China plus three penalty points on his license #f1 reageer retweet
Vind ik nog magerquote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Had hem maar 10 plaatsen gegeven, en 5 puntentwitter:f1zone twitterde op zondag 06-04-2014 om 19:12:22Maldonado handed a five place grid penalty for China plus three penalty points on his license #f1 reageer retweet
![]()
Dit vat het ook wel aardig goed samen voor mij. Mooie race tussen de Mercedesen. Ferrari heeft twee toprijders, maar die auto kan gewoon geen strijd aanquote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef Funzel het volgende:
Mercedes en Force India top, Ferrari en McLaren flop. Genoten van de gevechten tussen Hamilton en Rosberg, zo moet het. Geen teamorders, gewoon gaan.Vettel gaat ook een zware dobber hebben aan Ricciardo denk ik zomaar. Jammer dat Williams op het eind er niet aan te pas kwam, deden toch lang mee om de podium plaatsen. Oh en Maldonado
wat een enorm idiote actie was dat bij Gutierrez zeg, echt zo ontzettend lomp.
Had weinig uitgemaakt, Lotus kwalificeert niet goed genoeg om uberhaupt beinvloed te worden door een 10 place grid penalty.quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Sinister-D- het volgende:
![]()
True, dan nog meer een 10s S&G in de komende racequote:Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
Had weinig uitgemaakt, Lotus kwalificeert niet goed genoeg om uberhaupt beinvloed te worden door een 10 place grid penalty.
Dan betaal je 4 euro voor een Sport 1-race. Klaar.quote:Op zondag 6 april 2014 19:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dit vat het ook wel aardig goed samen voor mij. Mooie race tussen de Mercedesen. Ferrari heeft twee toprijders, maar die auto kan gewoon geen strijd aanButton ging nog best goed, ben benieuwd waarom hij moest stoppen. Vettel werd, in alle eerlijkheid, gewoon geoverklast door Ricciardo. Niet met een grote marge, maar Ricciardo was zeker beter. Teleurstelling van Williams, ik vind dat zij beter hadden moeten kunnen doen. Heb helaas niet meegekregen wat hun strategie was.
Ik heb via steams moeten kijken maar godverdomme zeg, dat anno 2014 nog niemand weet hoe je een goede stream op zet. Een en al buffering, out of sync, elke 5 minuten reclame, streams die er mee kappen. Helaas deden de P2P streams het ook niet bij mij. Wat een ontzettende incompetentie bij die sites. En kom niet aan met "ja maar het is toch gratis", dat is het niet. Met al die reclames en banners verdienen ze hier prima mee. Ik heb de eerste ~8 rondes van de race niet kunnen zien door het gekut met streams. Daarna elke keer als er iets op de baan gebeurde trok de stream het niet meer of kwam er reclame.
Die Sport1-uitzendingen gaan via internet.quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef twiFight het volgende:
Ik kan hier geen TV ontvangen, er lopen geen kabels naar dit gebouw. Satelliet mag niet. Enige optie is Digitenne maar die zijn nou al twee weken bezig met de levering. Zodra dat werkt kijk ik de BBC samenvatting wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |