Zo weinig mogelijk.quote:
Ik ben meer van de singleplayer, dus het liefst meer missies en dergelijke. In-game of real-life items boeien me niet echt.quote:
Geen probleem hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bedankt. Blijkbaar had ik toch "koppelen aan vorig topic" moeten invullen.
Staat erinquote:Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef -CRASH- het volgende:
Wat voor in de OP
Latest Watch Dogs news
Watch Dogs on Facebook
Watch Dogs on Twitter
quote:Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Forbry het volgende:
Ik word wel een beetje gek van al die versies hoor...
Als ik het spel (op den duur) ga kopen, zal ik sowieso voor een Steam-versie gaan, maar ik hoop dat er dan wel een versie is met álle singleplayer-DLC. Met multiplayer en goodies heb ik dan weer niks.
Waarom zou dat zijn? Lijkt me niet dat ze UPlay-games op Steam gaan zetten.quote:Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Weet eigenlijk niet waarom je voor Steam zou gaan, je zal Uplay sowieso nodig hebben.
Wa is Assassin's Creed dan? :p of Anno 2070quote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn? Lijkt me niet dat ze UPlay-games op Steam gaan zetten.
Heb ik niet op Steam, dus kan ik niet bevestigen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:26 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Wa is Assassin's Creed dan? :p of Anno 2070
Maar je kan toch lezen? (heb AC ook niet op steam) :p staat op de winkel pagina:quote:Op maandag 7 april 2014 15:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb ik niet op Steam, dus kan ik niet bevestigen.
Ik vind het op zich fijn om alles in Steam te hebben, maar je hebt gelijk, Uplay is ook wel een optie aangezien Steam toch doorlinkt...quote:Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Die pre-order content releasen ze later toch als dlc.
Weet eigenlijk niet waarom je voor Steam zou gaan, je zal Uplay sowieso nodig hebben. Dan hou ik het liever bij één DRM. Denk wel dat Watch Dogs de game zal zijn die me tot een upgrade pusht qua onderdelen
Ah, dat is nieuw voor mij. Maar wel bagger dan. Lekker twee gamebeheerprogramma's gebruiken...quote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Maar je kan toch lezen? (heb AC ook niet op steam) :p staat op de winkel pagina:
"DRM van derden: Uplay "
Net boven de 18plus PEGI, rechtsonder.
Dank voor het overzicht en dat is voor mij wel fijn nieuws dan.quote:Op maandag 7 april 2014 15:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Digital Deluxe-versie van Steam (= dezelfde als UPlay) is de compleetste. Alleen geen fysieke items, maar die boeien me niet.
Wel de Digital Deluxe-versie van 70 > 60 euro, en niet die anderequote:Op maandag 7 april 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dank voor het overzicht en dat is voor mij wel fijn nieuws dan.![]()
Ik ben ook wel benieuwd wat de onderdelen van/in mijn PC van dit spel gaan vindenquote:Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Die pre-order content releasen ze later toch als dlc.
Weet eigenlijk niet waarom je voor Steam zou gaan, je zal Uplay sowieso nodig hebben. Dan hou ik het liever bij één DRM. Denk wel dat Watch Dogs de game zal zijn die me tot een upgrade pusht qua onderdelen
Ik ook, die eisen zijn echt hoogquote:Op maandag 7 april 2014 15:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat de onderdelen van/in mijn PC van dit spel gaan vinden![]()
Toen ik de PC kocht best een bakbeest qua specs, maar inmiddels toch al wel weer wat jaartjes oud...
Weet ik zo niet precies uit mijn hoofd en kan het nu ook niet bekijkenquote:Op maandag 7 april 2014 15:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook, die eisen zijn echt hoog
Wat heb je erin zitten?
Het zij zo...quote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel de Digital Deluxe-versie van 70 > 60 euro, en niet die andere
Oké, dat van mij is wel wat ouder dus dat gaat nog wat worden. Ik haal maar net aan de minimumeisen.quote:
Ja, het zou erg jammer zijn als de PC-versie qua graphics (inderdaad) enorm gaat tegenvallen...quote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oké, dat van mij is wel wat ouder dus dat gaat nog wat worden. Ik haal maar net aan de minimumeisen.
Ik wilde hem eigenlijk wel kopen, maar ben nu ook wel benieuwd naar wat er van de pc-versie is overgebleven. Heb ook op andere fora informatie gelezen over dat het spel de afgelopen maanden helemaal is omgegooid en verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |