abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138577687

Informatie

Eén swipe met je vinger, dat is alles wat je moet kunnen. Zo houden we contact met vrienden, kopen we de nieuwste spullen en gadgets en weten we wat er gebeurt in de wereld. Maar... met dezelfde swipe creëren we ook een immense digitale schaduw. Telkens als we verbinding maken laten we een digitaal spoor achter dat elke beweging, elke mijlpaal, elke like en elke comment volgt. En het zijn niet alleen mensen die dat doen. Vandaag de dag zijn alle grote steden onderdeel van een netwerk en wordt de stedelijke infrastructuur in de gaten gehouden door complexe besturingssystemen.

In Watch_Dogs heet dit systeem het Central Operating System (ctOS). Het houdt elk deel van de stad in de gaten en heeft toegang tot alle belangrijke persoonlijke informatie van zijn inwoners.

Jij speelt Aiden Pearce, een briljante hacker en voormalig crimineel. Jouw verleden heeft geleid tot een gewelddadige familietragedie. Je gaat op jacht naar degene die jouw familie pijn heeft gedaan. Tijdens deze jacht hack je, manipuleer je en heb je de controle over alles wat in verbinding staat met het ctOS van de stad. Krijg toegang tot de beveiligingscameras, download persoonlijke informatie om je doelwit te vinden, beïnvloed verkeerslichten en het openbaar vervoer om je vijand tegen te houden... en nog veel meer.

Chicago is jouw ultieme wapen in je zoektocht naar wraak.

Beelden

Releasedatum
27 mei 2014

Meer informatie
Laatste Watch Dogs-nieuws
Watch Dogs op Twitter
Watch Dogs op Facebook
Watch Dogs op Steam

[ Bericht 52% gewijzigd door Flitskikker op 07-04-2014 13:44:32 ]
pi_138577694
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef fibrith het volgende:
Hoeveel wil je uitgeven
Zo weinig mogelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef fibrith het volgende:
wat vind je belangrijker?
Ik ben meer van de singleplayer, dus het liefst meer missies en dergelijke. In-game of real-life items boeien me niet echt.

Hopelijk komt er nog een gameplayvideo van de pc. Kijken wat er van over is. :P
  zondag 6 april 2014 @ 17:54:08 #3
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138577725
Gekoppeld.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138577736
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Gekoppeld.
Bedankt. Blijkbaar had ik toch "koppelen aan vorig topic" moeten invullen. :P
  zondag 6 april 2014 @ 17:55:18 #5
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138577748
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Bedankt. Blijkbaar had ik toch "koppelen aan vorig topic" moeten invullen. :P
Geen probleem hoor.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138587474
Wat voor in de OP
Latest Watch Dogs news
Watch Dogs on Facebook
Watch Dogs on Twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door -CRASH- op 06-04-2014 21:27:31 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_138611547
Ik word wel een beetje gek van al die versies hoor...

Als ik het spel (op den duur) ga kopen, zal ik sowieso voor een Steam-versie gaan, maar ik hoop dat er dan wel een versie is met álle singleplayer-DLC. Met multiplayer en goodies heb ik dan weer niks.
Tails tell tales
pi_138611760
Die pre-order content releasen ze later toch als dlc.

Weet eigenlijk niet waarom je voor Steam zou gaan, je zal Uplay sowieso nodig hebben. Dan hou ik het liever bij één DRM. Denk wel dat Watch Dogs de game zal zijn die me tot een upgrade pusht qua onderdelen
pi_138612046
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Forbry het volgende:
Ik word wel een beetje gek van al die versies hoor...

Als ik het spel (op den duur) ga kopen, zal ik sowieso voor een Steam-versie gaan, maar ik hoop dat er dan wel een versie is met álle singleplayer-DLC. Met multiplayer en goodies heb ik dan weer niks.

De Digital Deluxe-versie van Steam (= dezelfde als UPlay) is de compleetste. Alleen geen fysieke items, maar die boeien me niet.
pi_138612095
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Weet eigenlijk niet waarom je voor Steam zou gaan, je zal Uplay sowieso nodig hebben.
Waarom zou dat zijn? Lijkt me niet dat ze UPlay-games op Steam gaan zetten.

~~~

In-game smartphone:
pi_138612614
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Waarom zou dat zijn? Lijkt me niet dat ze UPlay-games op Steam gaan zetten.

Wa is Assassin's Creed dan? :p of Anno 2070
pi_138612641
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:26 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Wa is Assassin's Creed dan? :p of Anno 2070
Heb ik niet op Steam, dus kan ik niet bevestigen.
pi_138612712
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:27 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Heb ik niet op Steam, dus kan ik niet bevestigen.
Maar je kan toch lezen? (heb AC ook niet op steam) :p staat op de winkel pagina:

"DRM van derden: Uplay "

Net boven de 18plus PEGI, rechtsonder.
pi_138612715
quote:

Weet eigenlijk niet waarom je voor Steam zou gaan, je zal Uplay sowieso nodig hebben. Dan hou ik het liever bij één DRM. Denk wel dat Watch Dogs de game zal zijn die me tot een upgrade pusht qua onderdelen
Ik vind het op zich fijn om alles in Steam te hebben, maar je hebt gelijk, Uplay is ook wel een optie aangezien Steam toch doorlinkt...
Tails tell tales
pi_138612742
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Maar je kan toch lezen? (heb AC ook niet op steam) :p staat op de winkel pagina:

"DRM van derden: Uplay "

Net boven de 18plus PEGI, rechtsonder.
Ah, dat is nieuw voor mij. Maar wel bagger dan. Lekker twee gamebeheerprogramma's gebruiken...
pi_138612749
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:12 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De Digital Deluxe-versie van Steam (= dezelfde als UPlay) is de compleetste. Alleen geen fysieke items, maar die boeien me niet.
Dank voor het overzicht en dat is voor mij wel fijn nieuws dan. ^O^ :)
Tails tell tales
pi_138612796
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dank voor het overzicht en dat is voor mij wel fijn nieuws dan. ^O^ :)
Wel de Digital Deluxe-versie van 70 > 60 euro, en niet die andere :P
pi_138612865
quote:

Ik ben ook wel benieuwd wat de onderdelen van/in mijn PC van dit spel gaan vinden :D
Toen ik de PC kocht best een bakbeest qua specs, maar inmiddels toch al wel weer wat jaartjes oud...
Tails tell tales
pi_138612998
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:33 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd wat de onderdelen van/in mijn PC van dit spel gaan vinden :D
Toen ik de PC kocht best een bakbeest qua specs, maar inmiddels toch al wel weer wat jaartjes oud...
Ik ook, die eisen zijn echt hoog :')
Wat heb je erin zitten?
pi_138613301
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:36 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik ook, die eisen zijn echt hoog :')
Wat heb je erin zitten?
Weet ik zo niet precies uit mijn hoofd en kan het nu ook niet bekijken ;)
Maar vrees dus wel wat problemen met dit spel, in ieder geval op high/ultra-setting...
Tails tell tales
pi_138613397
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Wel de Digital Deluxe-versie van 70 > 60 euro, en niet die andere :P
Het zij zo... :)

Koop het spel waarschijnlijk pas als het in de aanbieding is/de prijs al flink is gezakt. Tenzij de eerste reacties echt lovend zijn, dan ga ik vast toch al eerder tot aankoop over :D
Tails tell tales
pi_138613713
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:45 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oké, dat van mij is wel wat ouder dus dat gaat nog wat worden. Ik haal maar net aan de minimumeisen.
Ik wilde hem eigenlijk wel kopen, maar ben nu ook wel benieuwd naar wat er van de pc-versie is overgebleven. Heb ook op andere fora informatie gelezen over dat het spel de afgelopen maanden helemaal is omgegooid en verpest. :{
pi_138613998
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Oké, dat van mij is wel wat ouder dus dat gaat nog wat worden. Ik haal maar net aan de minimumeisen.
Ik wilde hem eigenlijk wel kopen, maar ben nu ook wel benieuwd naar wat er van de pc-versie is overgebleven. Heb ook op andere fora informatie gelezen over dat het spel de afgelopen maanden helemaal is omgegooid en verpest. :{
Ja, het zou erg jammer zijn als de PC-versie qua graphics (inderdaad) enorm gaat tegenvallen...

Ik heb nog niet naar de minimumeisen gekeken eigenlijk, maar ik verwacht dat mijn PC díe nog wel (redelijk makkelijk?) aankan.
Tails tell tales
pi_138614422
Specs:
http://www.rockpapershotg(...)system-requirements/

Ik heb eens gedraaid op systemrequirementslab met deze setting:
Intel(R) Core(TM) i5-3470 CPU @ 3.20GHz (4 CPUs), ~3.2GHz
8GB RAM
GeForce GTX 560 Ti

Pas wel minimum, maar voor recommended zou ik toch mijn cpu moeten verhogen naar een i7, en dedicated video ram naar 2GB brengen. Ik ben niet iemand die zich fetisht op 60fps continu, en wil ook niet op het hoogste spelen. Dat ie gewoon vlot is is voor mij het belangrijkste.

Heb deze cpu en kaart wel al een flinke tijd, laatste investering was dan ook een SSD (nog altijd mijn beste aankoop vind ik :p )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')