Tuurlijk is geld prettig, maar aan de andere kant zo uk het ook behoorlijk saai vinden om genoeg geld te hebben zodat ik niet meer hoef te werken.quote:Op zondag 6 april 2014 17:13 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja eh Sunshine... eh... eh... dat vind JIJ!
Ik kan best wel wat dingen bedenken waar ik dat geld voor nodig hebEn Lieke kan dat blijkbaar ook heel goed
Zo moeilijk is het toch niet? Huis, auto, vakantie, nog een vakantie en nog een, kleren, eten, vakantie, kleren, personal trainer, nieuwe bank, nieuwe televisie, nog maar eens een auto, de tuin... laten we de tuin niet vergeten... en de baby! Wat kost een baby wel niet, vandaag de dag? Kleren voor de baby. Een vakantie voor de baby. Een personal trainer voor de baby, want je wilt niet dat de baby uit vorm raakt. Een kok voor de baby, ook geen slecht idee. Weer eens een nieuwe bank, want de baby heeft eroverheen gekotst. Een binnenhuisarchitect, omdat het zo moeilijk is om de goede kleur bank te kiezen. Nieuwe televisie, omdat de binnenhuisarchitect het zegt. Nieuwe tuin. Gezeik - meteen een nieuw huis, plus een nieuwe tuin, en alles nieuw (kleren, auto, enzovoort).
Geld is fijn
Wat exact is daar saai aanquote:Op zondag 6 april 2014 17:42 schreef Ole het volgende:
Lapo van Sunshine
[..]
Tuurlijk is geld prettig, maar aan de andere kant zo uk het ook behoorlijk saai vinden om genoeg geld te hebben zodat ik niet meer hoef te werken.
lijkt me juist helemaal niet saai, eerder ideaal, je hoeft niet meer te werken, maar je kan nog wel gewoon werken als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 17:42 schreef Ole het volgende:
Lapo van Sunshine
[..]
Tuurlijk is geld prettig, maar aan de andere kant zo uk het ook behoorlijk saai vinden om genoeg geld te hebben zodat ik niet meer hoef te werken.
Ze heeft er inderdaad een neusje voor.quote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef theunderdog het volgende:
Geld is macht, alles kost geld.
Lieke heeft het gewoon slim aangepakt.
Je kan alles kopen wat je wilt, zonder daar ook maar 1 vinger voor uit te hoeven steken. Dat is toch saai? Misschien niet de eerste maand, maar op een gegeven moment lijkt het me gewoon.... saai.quote:Op zondag 6 april 2014 17:58 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
lijkt me juist helemaal niet saai, eerder ideaal, je hoeft niet meer te werken, maar je kan nog wel gewoon werken als je daar zin in hebt.
waarom? Er is niemand die zegt dat je niet meer mag werken. Je hoeft niet alles te kopen wat los en vastzit, nee, je hebt gewoon de keuze. Je kan alsnog gewoon 40 uur in de week werken als je dat wilt, alleen zal de keuze om wel of geen ontslag te nemen als het niet langer bevalt wel een stukje makkelijker zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan alles kopen wat je wilt, zonder daar ook maar 1 vinger voor uit te hoeven steken. Dat is toch saai? Misschien niet de eerste maand, maar op een gegeven moment lijkt het me gewoon.... saai.
Maar niet zoveel dat ze er zelf een miljoenen-villa van kan kopen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat een zuur gelul. Volgens mij verdient lieke zelf ook een goede boterham met everybody dance now en zalando.
Alsof de portomonee de belangrijkste reden is om met iemand een relatie te beginnen
Gezien track record niet zo'n heel vaag vermoeden me dunkt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat een zuur gelul. Volgens mij verdient lieke zelf ook een goede boterham met everybody dance now en zalando.
Alsof de portomonee de belangrijkste reden is om met iemand een relatie te beginnen
Ze heeft een zuurpruim. Ze laat graag naar haar haring vissen.quote:
Jullie praten wel heel erg lelijk over haar en haar oude liefdes.quote:
Moet je kapsters over haar haar horen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jullie praten wel heel erg lelijk over haar en haar oude liefdes.
Tja mijn raket stijgt er niet van op.quote:Op maandag 7 april 2014 17:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die snol is het toch :
We noemen hem Pizza.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef OProg het volgende:
En dan blijkt het kind achteraf van de Zalando-bezorger te zijn.
Dat is wel een hele rare jurk om aan te trekken als je zo'n hoekig lichaam hebtquote:Op maandag 7 april 2014 17:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die snol is het toch :
Mijn neus is kleiner en mooier en heb geen pretenties.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |