Ik noem Ajax nooit 020. En jij bent inderdaad vrij triest. Goed dat jij die zelfkennis hebt en tot die conclusie kan komen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:42 schreef Seam het volgende:
[..]
40-45 jij noemt Ajax zeker ook vaker 020 of niet? Tering wat triest.
Eerst aanmerken als risicowedstrijd en vervolgens om 16:30 uur beginnen?quote:Op zondag 6 april 2014 18:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja. Dus beide wedstrijden om 16.30 is de oplossing.
sowieso gek om het een risicowedstrijd te noemen zonder uitsupportersquote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst aanmerken als risicowedstrijd en vervolgens om 16:30 uur beginnen?![]()
Wat een poppenkast
Het zal wel jongen. Ik wens je volgende week veel plezier voor de buis. Om 12.30, 14.30 of 16.30. Als je al gaat kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was je eigen one-liner.
Al zal dit een poging zijn gevat uit de hoek te komen.
Het is idd nogal debiel om het een risicowedstrijd te noemen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:43 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst aanmerken als risicowedstrijd en vervolgens om 16:30 uur beginnen?![]()
Wat een poppenkast
Bedankt.quote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het zal wel jongen. Ik wens je volgende week veel plezier voor de buis. Om 12.30, 14.30 of 16.30. Als je al gaat kijken.
Hoezo? Gezien de eerdere uitspattingen van en naar beide supportersgroepen vind ik het niet gek.quote:Op zondag 6 april 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is idd nogal debiel om het een risicowedstrijd te noemen.
Het wordt zonder uitsupporters gespeeld begreep ik.quote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Gezien de eerdere uitspattingen van en naar beide supportersgroepen vind ik het niet gek.
In Amsterdam niet.quote:Op zondag 6 april 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het wordt zonder uitsupporters gespeeld begreep ik.
Ze blijven niet de hele week in het stadion zitten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:53 schreef opperkleurder het volgende:
Pff, 4 uur wachten een probleem, dat zal wat worden als ze nog een hele week moeten wachten
Niet?quote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze blijven niet de hele week in het stadion zitten.
Op de site van ado staat niets over een verkoop oid dus ik denk niet dat er supporters uit Den Haag aanwezig zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)fans-wel-welkom.html
Zou een beetje raar zijn om een andere wedstrijd te verplaatsen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan zie ik nog eerder gebeuren dat ze allebei om 12:30 spelen ivm een eventuele huldiging
2 gewoon, zoals gebruikelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag me ook af wat de feyenoorders willen
uit principe 2 wedstrijden, of toch liever 1 omdat ze dan meer kans maken.
Ja, inderdaad, dat roepen echt alle supporters die naar het stadion gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 17:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee hoor de feyenoord en psv supporters willen alleen Ajax supporters dwarsliggen
Want normaal roepen alle supporters ook "PRO 14:30" "FUCK 12:30 EN 16:30" en "AGAINST MODERN FOOTBALL"
Sorry, sarcasme gemist.quote:Op zondag 6 april 2014 20:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat roepen echt alle supporters die naar het stadion gaan.
Echt.
Allemaal.
Ik zweer het je.
Geen enkele uitzondering.
Echt niet.
In de winter net avondwedstrijdquote:
Oh ja, die hebben er ook wat over te zeggen inderdaadquote:Op zondag 6 april 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Uiteraard niet verplaatsen. FOX zal ook echt niet akkoord gaan met het feit dat ze die wedstrijden tegelijkertijd laten spelen. Dat kost ze kijkers.
Welke kijkers?quote:Op zondag 6 april 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Uiteraard niet verplaatsen. FOX zal ook echt niet akkoord gaan met het feit dat ze die wedstrijden tegelijkertijd laten spelen. Dat kost ze kijkers.
Er zijn zat mensen die zowel Ajax willen zien als PSV - Feyenoord, dat gaat niet lukken als je ze tegelijk gaat spelen. Dan wordt het toch kiezen.quote:
Dan eet je toch later..?quote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan die partij nooit afkijken ivm eten.
Ooit van de term 'kutgrap' gehoord?quote:Op zondag 6 april 2014 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die zowel Ajax willen zien als PSV - Feyenoord, dat gaat niet lukken als je ze tegelijk gaat spelen. Dan wordt het toch kiezen.
Klok... Klepel...quote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef iketurnerjr het volgende:
Wij(Ajax) eisen een voorkeursbehandeling van de KN(V)JB opdat onze ''fragiele'' relatie niet in het geding komt!
Dan eet je laterquote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan die partij nooit afkijken ivm eten.
Oh, was dat humor om te lachenquote:Op zondag 6 april 2014 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ooit van de term 'kutgrap' gehoord?
te kort, ja?quote:Op zondag 6 april 2014 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klok... Klepel...
Zuurstof te kort bij de geboorte...
Zeker.quote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, was dat humor om te lachen
hahahahahaha
Jouw vader was dienstdoende arts. SLAM Burn!!!! neee garpquote:Op zondag 6 april 2014 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klok... Klepel...
Zuurstof te kort bij de geboorte...
Niet op zondag. Het is de meestal enige dag in de week dat we gezamenlijk eten en drinken.quote:
En volgend seizoen zijn er voortaan 16:45 wedstrijden, geweldig.quote:Op zondag 6 april 2014 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet op zondag. Het is de meestal enige dag in de week dat we gezamenlijk eten en drinken.
Dan eten jullie gezamenlijk later?quote:Op zondag 6 april 2014 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet op zondag. Het is de meestal enige dag in de week dat we gezamenlijk eten en drinken.
Stel het met z'n allen uit dan.quote:Op zondag 6 april 2014 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou het doet wel pijnquote:Op zondag 6 april 2014 20:13 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Jouw vader was dienstdoende arts. SLAM Burn!!!! neee garp
Ik ben niet goed in snappy comebacks![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan eten jullie gezamenlijk later?
Hopelijk hebben wij er een of 2 van thuis in de winterperiode.quote:Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En volgend seizoen zijn er voortaan 16:45 wedstrijden, geweldig.
12.30 en 14.30 blijven wel staan?quote:Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En volgend seizoen zijn er voortaan 16:45 wedstrijden, geweldig.
Omdat jij het zegt? Je begint een zin niet eens met een hoofdletter en je zinnetjes bekken niet erg lekker. Bedankt voor het wijzen op die kardinale blunderquote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
te kort, ja?
Als je iemand anders voor mongool uit wil maken, spel dat dan wel goed
Jup.quote:
12:15 wordt het volgens mijquote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 6 april 2014 20:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt? Je begint een zin niet eens met een hoofdletter en je zinnetjes bekken niet erg lekker. Bedankt voor het wijzen op die kardinale blunder
19:45 moet ook optyfen. Zit je tussen 2 wedstrijden in.quote:Op zondag 6 april 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup.
Voortaan zijn de tijdschema's zo
Vrijdag
20:00
Zaterdag
18:30
19:45
20:45
Zondag
12:30
14:30
16:45
Grotere kans dat de toppers om 14:30 en 16:45 op zondag komen.
Gaat er vooral om dat FOX meer tijd heeft voor haar kansloze analyses.quote:Op zondag 6 april 2014 20:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
12:15 wordt het volgens mij
Dat is wel kut.
Oh toch niet zie ik boven me.
Alles is toch kut. Behalve zondagmiddag 14.30quote:Op zondag 6 april 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup.
Voortaan zijn de tijdschema's zo
Vrijdag
20:00
Zaterdag
18:30
19:45
20:45
Zondag
12:30
14:30
16:45
Grotere kans dat de toppers om 14:30 en 16:45 op zondag komen.
Denk eerder meer tijd voor reclamequote:Op zondag 6 april 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat FOX meer tijd heeft voor haar kansloze analyses.
Volgens de KNVB-website ging het serieus om de analyses van FOX.quote:Op zondag 6 april 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk eerder meer tijd voor reclame
18:30 of 18:45 maakt niet uit.quote:Op zondag 6 april 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Half 7 op zaterdag slaat ook nergens op.
Weinig vertrouwen in het IQ van de supportersquote:Op zondag 6 april 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens de KNVB-website ging het serieus om de analyses van FOX.
Zal wel een smoesje zijn ofzo. Lijkt me me vrij sterk namelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens de KNVB-website ging het serieus om de analyses van FOX.
Ze zijn welkom ja, maar ado is bang dat hun reputatie eraan gaatquote:Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)fans-wel-welkom.html
mooi zoquote:Op zondag 6 april 2014 20:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat roepen echt alle supporters die naar het stadion gaan.
Echt.
Allemaal.
Ik zweer het je.
Geen enkele uitzondering.
Echt niet.
"De wedstrijd wordt er niet leuker op als er spreekkoren over en weer gaan".quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ze zijn welkom ja, maar ado is bang dat hun reputatie eraan gaat
Wat maakt het jou nou uit? Jij zit toch thuis voor de buis.quote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef Tyron het volgende:
psv en feyenoord moeten gewoon niet zo huilen
beetje respect voor de kampioen en trots van nederland
De competitie zou een stuk mooier zijn zonder die ene lelijke club.quote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef Tyron het volgende:
psv en feyenoord moeten gewoon niet zo huilen
beetje respect voor de kampioen en trots van nederland
Ajax naar de maandagmiddag.quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Tyron het volgende:
anders moet psv - feyenoord gewoon naar half 1 verplaatst worden
gelijk opgelost
of psv - feyenoord naar woensdag avond ofzoquote:Op zondag 6 april 2014 20:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ajax naar de maandagmiddag.
Weten ze ook waar ze aan toe zijn.
Nou moet je het niet andermans probleem maken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
of psv - feyenoord naar woensdag avond ofzo
quote:Op zondag 6 april 2014 20:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou moet je het niet andermans probleem maken.
Als Ajax minder punten had laten liggen waren ze al kampioen geweest, dan was dit niet voorgekomen.
psv en feyenoord moeten gewoon het respect opbrengen naar de kampioen, wat maken die twee uurtjes eerder nou uit?? aanstellersquote:Op zondag 6 april 2014 20:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou moet je het niet andermans probleem maken.
Als Ajax minder punten had laten liggen waren ze al kampioen geweest, dan was dit niet voorgekomen.
Niet de hele wereld bestaat uit alleen maar voetbal. Er zijn ook nog andere evenementen waardoor bepaalde gebieden gestremd (of hoe je het ook weer schrijft) zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
psv en feyenoord moeten gewoon het respect opbrengen naar de kampioen, wat maken die twee uurtjes eerder nou uit?? aanstellers
inderdaad, daarom is het handiger dat de speeltijden gelijk zijn, zo is het ook veel veiligerquote:Op zondag 6 april 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet de hele wereld bestaat uit alleen maar voetbal. Er zijn ook nog andere evenementen waardoor bepaalde gebieden gestremd (of hoe je het ook weer schrijft) zijn.
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zondag 6 april 2014 19:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn om een andere wedstrijd te verplaatsen.
Gebeurt toch vaak genoeg dat een team kampioen wordt zonder zelf op dat moment te spelen?
Waarom nu opeens van alles daar aan aanpassen?
Ja man.quote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon zo laten. Anders beïnvloed je duidelijk PSV - Feyenoord.
Hoe beïnvloed je het dan precies? Welk effect ontstaat er bij een verplaatsting van Ajax voor Psv-Feyenoord wat bij een niet-verplaatsing niet zou ontstaan?quote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon zo laten. Anders beïnvloed je duidelijk PSV - Feyenoord.
Fox kan dit juist gebruiken. Supersunday, beginnen vanaf 15. 00 met de voorbereiding en dan om 1630 op fox 1 een soort van schakelwedstrijd en op fox 2 en 3 ajax resp feyenoord wedstrijd uitzenden. Aansluitend het kampioensfeest, wat ze dan direct mee kunnen pakken. Als er 4u tussen zit beteijfel ik of er uberhaupt wel een huldiging komt en is het dus ook niet uit te zenden.quote:Op zondag 6 april 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Als men hier mee akkoord gaat dan geeft KNVB een duidelijk signaal af naar Feyenoord dat ze waarschijnlijk punten gaan verliezen. Het is gewoon een competitie wedstrijd en die moet gewoon onder normale omstandigheden worden gespeeld. Ajax bepaald niet de speeltijden in de eredivisie.quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoe beïnvloed je het dan precies? Welk effect ontstaat er bij een verplaatsting van Ajax voor Psv-Feyenoord wat bij een niet-verplaatsing niet zou ontstaan?
Wmb wordt Ajax naar 14.30 of 16.30 verplaatst. Er is imo wel wat voor te zeggen door kampioenswedstrijden op hetzelfde tijdstip als andere belangrijke wedstrijden af te werken. Ik zou het alleen onzin vinden als PSV-Feyenoord daarvoor zou moeten wijken. Gewoon Ajax 16.30 zodat je het om 18.15 weet, of anders Ajax om 14.30 en dan in het stadion PSV-Feyenoord kijken ofzo?
niet waarschijnlijk, wel eventueel.quote:Op maandag 7 april 2014 00:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als men hier mee akkoord gaat dan geeft KNVB een duidelijk signaal af naar Feyenoord dat ze waarschijnlijk punten gaan verliezen. Het is gewoon een competitie wedstrijd en die moet gewoon onder normale omstandigheden worden gespeeld. Ajax bepaald niet de speeltijden in de eredivisie.
Dit is gewoon een van de 34 speelrondes niets meer niets minder. Gewoon aan het speelschema houden zoals is afgesproken. Dat feestje hou je maar een andere keer als dat het geval is.quote:Op maandag 7 april 2014 00:19 schreef Adames het volgende:
[..]
niet waarschijnlijk, wel eventueel.
dat is niet zo heel gek lijkt me
tegen een andere topclubquote:Op maandag 7 april 2014 00:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een van de 34 speelrondes niets meer niets minder. Gewoon aan het speelschema houden zoals is afgesproken. Dat feestje hou je maar een andere keer als dat het geval is.
Frank de boer huilt jaquote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die tijden zo laten of naar 16:30 verplaatsen.
Altijd dat gejank weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |