Dan zie ik nog eerder gebeuren dat ze allebei om 12:30 spelen ivm een eventuele huldigingquote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Dat ado geen uitsupporters meeneemt was ik even vergeten. Dan is beide wedstrijden om 16.30 een oplossing. Al weet ik niet of de lokale driehoek in amsterdam daar zo blij mee zal zijn.
Dat zou te gek voor woorden zijn. Dan moeten 2 supportersgroepen van andere clubs zich aanpassen omdat een andere club eventueel kampioen kan worden. De omgekeerde wereld.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan zie ik nog eerder gebeuren dat ze allebei om 12:30 spelen ivm een eventuele huldiging
Dit eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Jovatov het volgende:
Wat een bullshitterij, wedstrijdtijden worden aan het begin van het seizoen afgesproken. En dan een week van tevoren om de Amsterdammers niet te lang te laten wachten moet opeens alles omgegooid worden?
En Den Haag is goed bezig de laatste tijd, best kans dat Ajax gelijkspeelt/verliest tegen ADO, dan is die hele heisa voor niets geweest. Zelfde geldt voor als Ajax en Feyenoord beide winnen, dan wordt die schaal ook nog niet uitgereikt.
Laat alles gewoon zoals het is, hier wordt niemand gelukkig van.
Nee joh, één wedstrijd maar.quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Jovatov het volgende:
Wat een bullshitterij, wedstrijdtijden worden aan het begin van het seizoen afgesproken. En dan een week van tevoren om de Amsterdammers niet te lang te laten wachten moet opeens alles omgegooid worden?
1 wedstrijd maar duizenden mensen die zich moeten aanpassen. Als dit om een andere club zou gaan dan zou je het met mij eens zijn dat dit nergens over gaat. Wel objectief blijven.quote:
Nee hoor, dan zou ik dat ook vinden; wel eerlijk blijven.quote:Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
1 wedstrijd maar duizenden mensen die zich moeten aanpassen. Als dit om een andere club zou gaan dan zou je het met mij eens zijn dat dit nergens over gaat. Wel objectief blijven.
het is nogal begrijpelijk, mensen blijven 4 uur in de stad om te wachten op de wedstrijd van feyenoord voor een evt feest. is echt geen reet aan, dus al die mensen gaan maar zuipen op leidse waarna je een rare sfeer kan krijgen. gelijktijdig is veel beter: ofwel feeststemming ofwel mensen vrij snel naar huis.quote:Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
1 wedstrijd maar duizenden mensen die zich moeten aanpassen. Als dit om een andere club zou gaan dan zou je het met mij eens zijn dat dit nergens over gaat. Wel objectief blijven.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef Maastoren het volgende:
Wat is het probleem? Laat die 40.-45.000 maar lekker wachten in de arena. Je kunt niet een week vantevoren het aanvangstijdstip gaan aanpassen.
Ja. Prima joh.quote:Op zondag 6 april 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ik dat ook vinden; wel eerlijk blijven.
Ja. Dus beide wedstrijden om 16.30 is de oplossing.quote:Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
het is nogal begrijpelijk, mensen blijven 4 uur in de stad om te wachten op de wedstrijd van feyenoord voor een evt feest. is echt geen reet aan, dus al die mensen gaan maar zuipen op leidse waarna je een rare sfeer kan krijgen. gelijktijdig is veel beter: ofwel feeststemming ofwel mensen vrij snel naar huis.
We zijn niet anders van je gewend.quote:Op zondag 6 april 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend he, dat soort debiele one-liners.
ja dat welquote:Op zondag 6 april 2014 18:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja. Dus beide wedstrijden om 16.30 is de oplossing.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ik dat ook vinden; wel eerlijk blijven.
40-45 jij noemt Ajax zeker ook vaker 020 of niet? Tering wat triest.quote:Op zondag 6 april 2014 18:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tot zover jouw geweldige bijdrage. Bedankt.
vraag me ook af wat de feyenoorders willenquote:Op zondag 6 april 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet weten wat de KNVB gaat doen als de Cruijff Schaal Ajax v Feyenoord wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |