Haal op trash regelmatig boven de 1/1.2 milioen dps met chain lightningquote:Op donderdag 10 april 2014 11:11 schreef Bart84 het volgende:
[..]
Wacht maar af op lvl 90, dan zijn crits boven de 400k zeker geen uitzondering zodra je een beetje gear hebt.
Gisteren in Flex zat ik een tijdje ruim boven de 400k dps op trash. Heerlijk Chain Lightning spammen op mobs.
En, is hij dood?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
Crap, avondje wipen op Garrosh Normal, vanvond weer en dan moet die down zijn. De mind controle is best irritant.
Ik zat ook op immerseus waarbij 3 dps doodgingen en die daarna uit elkaar viel. En daarna in een groep vanaf norushenquote:Op donderdag 10 april 2014 07:32 schreef Bart84 het volgende:
Gisteren in 2 groepen gezeten om flex 1 gedaan te krijgen. In de eerste groep gingen er 3 dps neer op Immerseus...... Maar ik heb gelukkig wel de trinket binnen dus dat is dan wel weer top. Daarna nog een groep gevonden vanaf Norushen dus heb toch nog 3 van de 4 kunnen doen.
Die trinket is ook echt top, dps is gelijk 20k omhoog gegaan. Ik kan alleen nog een ring,wrist en feet uit flex halen, dan moet ik toch echt naar normal toe.
Zal kijken of ik dit weekend nog ff deel 2 kan doen van flex, dan kan ik volgende week starten met normal.
Ben ook nog even 2 tellen verder gegaan met hunter, wat is die class leuk om te levelen zeg.
Crits van 10k in Vanilla lijkt me sterk. Met tier2/3 hadden spelers zo'n 2500-3000 hp. Alleen de maintanks hadden zo'n 4000-4500 hp. MoP maakt je godlike voor pre-cata content.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:04 schreef Levitas het volgende:
80k hits. DPS met 20k omhoog gegaan. Back in the days was ik blij als ik een 10k crit had, op lcl 60.Dat is overigens wat ik nu, op lvl 66 fury warrior, m'n hoogste critical hit.
Shaman toevallig?quote:Op donderdag 10 april 2014 07:32 schreef Bart84 het volgende:
Gisteren in 2 groepen gezeten om flex 1 gedaan te krijgen. In de eerste groep gingen er 3 dps neer op Immerseus...... Maar ik heb gelukkig wel de trinket binnen dus dat is dan wel weer top. Daarna nog een groep gevonden vanaf Norushen dus heb toch nog 3 van de 4 kunnen doen.
Die trinket is ook echt top, dps is gelijk 20k omhoog gegaan. Ik kan alleen nog een ring,wrist en feet uit flex halen, dan moet ik toch echt naar normal toe.
Zal kijken of ik dit weekend nog ff deel 2 kan doen van flex, dan kan ik volgende week starten met normal.
Ben ook nog even 2 tellen verder gegaan met hunter, wat is die class leuk om te levelen zeg.
Ik zat met mijn shammy in flex groep idd. Poesmagneet heet die char.quote:[quote]Shaman toevallig
We; jammer dat die chris metzen bij de alliance hoort in die video, terwijl hij volgens mij toch echt horde is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:05 schreef lennety het volgende:
*rolt topic weer binnen*
OCC gaat bikes maken voor WoW
Ah. Dan was het een andere groep.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:15 schreef Bart84 het volgende:
[..]
Ik zat met mijn shammy in flex groep idd. Poesmagneet heet die char.
Geeft die +10 cooking ?quote:
Eerder een boze Horde-wederhelft.quote:
Ach, als de manwiches smaken :pquote:
Die is geen hordequote:
Je moest wel lachenquote:
Kan je een Death Knight maken? Een Goblin of een Worgen? Want dan heb je alle expansions t/m Cataclysm. Anders kan je ook gewoon vanuit Stormwind/Orgrimmar/etc de boot/zeppelin pakken en kijken of je in Northrend uitkomt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:49 schreef Levitas het volgende:
Ben net lvl 68 geworden. Op de 2e pagina werd er gezegd om dan naar Northrend te gaan. Wat kan ik nu 't beste doen? En, heb ik daar een upgrade voor nodig?
Volgens mij heb ik alleen TBC gekocht toentertijd, maar als ik in de Battle.net app op "Upgrade available" klik, krijg ik alleen Mists of Pandaria te zien (en dus geen WOTLK of Cata)
Kan een DK, Goblin en Worgen maken. Zelfs een Pandaren.. Op naar Northrend dus!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je een Death Knight maken? Een Goblin of een Worgen? Want dan heb je alle expansions t/m Cataclysm. Anders kan je ook gewoon vanuit Stormwind/Orgrimmar/etc de boot/zeppelin pakken en kijken of je in Northrend uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |