Nog nooit van dat guild gehoordquote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Bartcoah het volgende:
Van wie is de guild De mosselbrigade op Frostmane? Ik zie daar een char genaamd Servica. Ook aan het botten. Toevallig een FOK!er?
Dan zoek je toch een ander guild? Volgens mij zitten er best leuke guilds op Frostmane. Wat doe je het liefst in wow (pve, pvp etc)?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Welke guild zitten jullie op Frostmane. Zit nu in Shadow Stalker, maar die is echt te kut.
Heeeeeeeeeeel lang, ik ben echt een slackerquote:
Ik zag er net iemand anders mee lopen en een /who geeft 20 mensen, dus neequote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog nooit van dat guild gehoordIs het geen 1-mansguild?
Oh wow. Het zou wel een opvallende naam zijn voor mij, maar toch nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Abby79 het volgende:
Ik zag er net iemand anders mee lopen en een /who geeft 20 mensen, dus nee.
Human rogue peeveepee. Combat rogue, burst damage in 2 seconden die niet te houden is.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow. Het zou wel een opvallende naam zijn voor mij, maar toch nog niet eerder gezien
Heb jij en gold challenge groep?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef Isabeau het volgende:
JeeeeEmerald Pandaren Phoenix
![]()
En na de patch available op al mijn chars, als ik het goed begrijp.
Ik geloof dat je die gewoon krijgt inderdaad. Eerder moest je hem leren bij de class trainer voor gold, maar nu leer je spells automatisch.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Als druid krijg je flyform ( duh ). Op level 58 krijg je de eerste. Moet je daarvoor ook betalen bij de flying master ( oid ) of zijn die skills gratis tegenwoordig?
Nu trouwens RAF aan het doen met m'n vriend. Echt 6 characters tegelijkertijd aan het levelen. Veel leuke verrassingen erbij. Nooit gedacht een warlock en rogue zo leuk te vinden. Hunter en Paladin levelen ook tof
Heb nu een Draenei Shaman en volgens aantal websites deed Enhancement meeste DPS.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice, die van mij is pas level 6 of zo. Dat gaat nog wel even duren. Dwarves zijn wel echt de shit! Gelijk een heel heirloom setje voor hem gehaald. Ik hoop dat Elemental een beetje fijn leveled.
De Phoenix krijg je al als je alles op silver hebt, maar wij hebben alles gold gedaan jaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef Bartcoah het volgende:
Heb jij en gold challenge groep?
Die wil ik ook wel even halen ^^
Wacht maar af op lvl 90, dan zijn crits boven de 400k zeker geen uitzondering zodra je een beetje gear hebt.quote:Back in the days was ik blij als ik een 10k crit had, op lcl 60
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:01 schreef BDIL het volgende:
Je mag toch 1 keer gratis switchen tussen realms ? Hoe vraag je dat aan ?
Alleen als Blizzard dat aankondigt en je realm overpopulated is en dan mag je vaak kiezen uit low population realms.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:01 schreef BDIL het volgende:
Je mag toch 1 keer gratis switchen tussen realms ? Hoe vraag je dat aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |