SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zeker, Dat geluk van Vitesse moest een keer ophouden.quote:
GOOLLL RATATATAquote:
Dan zag ik het verkeerdquote:
Waar komen die ajacieden opeens vandaanquote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef JamFlava het volgende:
Waar zijn al die blije mensen van net? Tweede plek dichterbij Twente en Feyenoord.
Was er al de hele tijdquote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar komen die ajacieden opeens vandaan
Van boodschappen doen xDquote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
israelquote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was er al hoorquote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.quote:
Komt hij weer hiermeequote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat overigens onmogelijk verliezen nu Sigthorsson heeft gescoord
Dit is al een reeks van 30 of meer wedstrijden waarin Sigthorsson scoort en Ajax niet verliest
53quote:Op zondag 6 april 2014 15:36 schreef Hetbanaantje het volgende:
Mijn stream loopt achter.. Hoeveel minuten zitten jullie ?:P
Dat dacht ik ook al. En meteen daarna kreeg hij een soort van gelijk ook nog.quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef valek het volgende:
" Ajax heeft zoveel individuele kwaliteiten zegt de presentator". Hoe komt hij daar toch bij zeg. Dat heeft Ajax juist niet, is een team, maar geen goede uitgesproken spelers.
Ik houd vertrouwen in deze statistieken.quote:Op zondag 6 april 2014 15:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Komt hij weer hiermeeMan wat een onzin, alsof Vitesse nou opeens niet meer kan scoren nu Siggy heeft gescoord.
Lesje effectiviteit.quote:
En die speler die scoort is juist compleet mislukt bij Ajax.quote:Op zondag 6 april 2014 15:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. En meteen daarna kreeg hij een soort van gelijk ook nog.
Is ook een kwaliteitquote:Op zondag 6 april 2014 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
Waar zijn die Goalbeinn-haters nu? Gozer kan er geen reet van en toch steeds scoren in topduels
Hallo.quote:Op zondag 6 april 2014 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
Waar zijn die Goalbeinn-haters nu? Gozer kan er geen reet van en toch steeds scoren in topduels
dit is gewoon tegen een subtopper hoorquote:Op zondag 6 april 2014 15:37 schreef Kopsterk het volgende:
Strugglesquote:Op zondag 6 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken weer gehad dat ik met 26-7 qua schoten 1-2/3 verloor
Precies. Evert snapt er niks van.quote:Op zondag 6 april 2014 15:37 schreef valek het volgende:
[..]
En die speler die scoort is juist compleet mislukt bij Ajax.
Over Fox supporters gesproken, hoeveel staat het op kanaal 3?quote:Op zondag 6 april 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, dat maak je allemaal mee zo op den fox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Cagliari-RomaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Duurde maar 3 secondes voordat hij reageerdequote:Op zondag 6 april 2014 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Bojan lekker langzame reactie op de slappe pass van veltman
Fixedquote:Op zondag 6 april 2014 15:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
jammer dat Ajax zo staat te prutsen. had al 6-0 moeten zijn.
Vitesse heeft gelukquote:Op zondag 6 april 2014 15:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
jammer dat Ajax zo staat te prutsen. had al 1-2 moeten zijn.
Wat ik van Evert hoorde in de 1e helft was vooral pro-Vitessequote:
Misschien welquote:Op zondag 6 april 2014 15:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jouw definitie van ontsnappen is wel erg ruim.
Had dat nou niet gezegdquote:
minder minderquote:Op zondag 6 april 2014 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Blom is de Wilders van de scheidsrechters
Op het einde gaat het er om wie er de meeste keren niet ontsnapt hé. De ander wint.quote:Op zondag 6 april 2014 15:44 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Waar was jij in de eerste helft? Ajax ontsnapte al dubbel zo vaak
Dat was geen pingelquote:Op zondag 6 april 2014 15:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
En RKC had heel misschien een penalty moeten hebben.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef JamFlava het volgende:
Zou mooi zijn als RKC en Ajax in het slot van de wedstrijden nog scoren
Zou wel leuk zijn ja.quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef JamFlava het volgende:
Gewoon hier?quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef Hetbanaantje het volgende:
Waar waren die Ajaxcieden in de eerste helft?
FEYENOORD KAMPIOEN COOLSINGEL!!quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn ja.
Al die Feyenoord Kampioen schreeuwers hier stil.
We posten toen ook gewoon hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef Hetbanaantje het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef Hetbanaantje het volgende:
hier?quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef Hetbanaantje het volgende:
Er bestaan geen Ajaxcieden.quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef Hetbanaantje het volgende:
waar was je zelfquote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef Hetbanaantje het volgende:
Tussen de stroom van euforische berichten van andere supporters, die voor een tweede plek spelen, stonden ook berichten van Ajacieden.quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef Hetbanaantje het volgende:
in het stadion, maar we werden weggestuurdquote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef Hetbanaantje het volgende:
Niet mee naar het WK.quote:
Ik geef Rens de schuld.quote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef Adames het volgende:
[..]
in het stadion, maar we werden weggestuurd
dan maar weer fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Hij gunt Excelsior de balquote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pelle schiet 7 meter voor het goal de bal het stadion uit.
De goal. Het doel.quote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pelle schiet 7 meter voor het goal de bal het stadion uit.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef donroyco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#wengeroutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Die blijft geweldigquote:
okquote:
Ratatataquote:
Jij vond die voorzet van daarnet goed?quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij vond die voorzet van daarnet goed?
Wellusquote:Op zondag 6 april 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb je al gepost.
Was toen ook niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |