Precies, sponsoren steken miljoenen in een ploeg...dan is het zuur als je halverwege geen renners meer hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij grote rondes zou het ook niet verkeerd zijn maar daar heb je het probleem dat renners uitvallen met als gevolg dat ploegen nog maar met een paar renners in koers zijn.
Ik volg het 30 jaar en dat is al 30 jaar met een peloton van 180/200 renners. Lijkt me bizar dat dat de laatste jaren plots een probleem is. Hoogstens een gevolg van iets anders.quote:Op zondag 6 april 2014 15:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De grootte van het peloton speelt wel mee.
Het ligt aan de oortjesquote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik volg het 30 jaar en dat is al 30 jaar met een peloton van 180/200 renners. Lijkt me bizar dat dat de laatste jaren plots een probleem is. Hoogstens een gevolg van iets anders.
Nivellering lijkt me de grootste oorzaak. Iedereen denkt top 10 te kunnen rijden.quote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik volg het 30 jaar en dat is al 30 jaar met een peloton van 180/200 renners. Lijkt me bizar dat dat de laatste jaren plots een probleem is. Hoogstens een gevolg van iets anders.
Bovendien rijdt iedereen voor de punten. Ook een 10e plek kan veel punten opleveren.quote:Op zondag 6 april 2014 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nivellering lijkt me de grootste oorzaak. Iedereen denkt top 10 te kunnen rijden.
Dus ook dit valt te herleiden tot de schuld van Hein Verbruggen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bovendien rijdt iedereen voor de punten. Ook een 10e plek kan veel punten opleveren.
Idd, ze bleven niet zo lang met 200 bij elkaar.quote:Op zondag 6 april 2014 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nivellering lijkt me de grootste oorzaak. Iedereen denkt top 10 te kunnen rijden.
Dat sowieso, maar per definitie is alles de schuld van hem natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus ook dit valt te herleiden tot de schuld van Hein Verbruggen.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus ook dit valt te herleiden tot de schuld van Hein Verbruggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |