Mij niet, doei.quote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef Copthorne het volgende:
Het lijkt me een leuk idee om zo'n lijst samen te stellen. Een lijst die (hopelijk) alsmaar blijft groeien.
Maak je geen zorgen, jij zal er niet bij komen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:03 schreef deprimist het volgende:
Ik zou me kapot schamen als ik er tussen zou staan.
Bij komen?quote:Op zondag 6 april 2014 15:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jij zal er niet bij komen.
Kwaliteit verwachten in KLB... Daar sla je de plank al misquote:Op zondag 6 april 2014 15:09 schreef Copthorne het volgende:
Die users hier die ieder topic openen met de mindset om een gevatte, cynische reactie te plaatsen.
Echte kwaliteit is maar dun gezaaid.
Bij 3 nominaties komt iedereen, die ooit een keer een succesvol trolltopic heeft geopend, er al op.quote:Op zondag 6 april 2014 15:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom is de eis van 5 a 10 nominaties ook te hoog gegrepen.
Ow het gaat om de topics die aangemaakt zijn? Dan heb ik sowieso geen suggestie. Lees meer reacties dan topics.quote:Op zondag 6 april 2014 15:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bij 3 nominaties komt iedereen, die ooit een keer een succesvol trolltopic heeft geopend, er al op.
Zelfkennis is altijd een mooi iets om te zien.quote:Op zondag 6 april 2014 15:09 schreef Copthorne het volgende:
Die users hier die ieder topic openen met de mindset om een gevatte, cynische reactie te plaatsen.
Echte kwaliteit is maar dun gezaaid.
Het gaat om topics en reacties, maar een user is natuurlijk meer een kwaliteitsuser als dat door meerdere users wordt erkend.quote:Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow het gaat om de topics die aangemaakt zijn? Dan heb ik sowieso geen suggestie. Lees meer reacties dan topics.
Hoop je met dit soort reacties nou gequote te worden of dat iemand er een leukequote:Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfkennis is altijd een mooi iets om te zien.
Nomineer ik bij deze jou maar. En Spongeboss, Geelman, hoink, MAHL, hakunamatafaka en de rest die ik vergat.quote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het gaat om topics en reacties, maar een user is natuurlijk meer een kwaliteitsuser als dat door meerdere users wordt erkend.
Jou zou ik sowieso nomineren.quote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef adnapekkid het volgende:
is er geen oost europees FOK! voor jou?
weet niet ofquote:
Hebben waarschijnlijk allemaal een uitgeverij gevonden ... AFCAjos doet vaag een belletje rinkelen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:18 schreef Kriegel het volgende:
Ensaf, DeFranseSlag, AFCAjos, dat soort gasten waren kwaliteit. Zie je niet meer tegenwoordig.
Het woord hoop is bedacht voor losers zoals jij.quote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoop je met dit soort reacties nou gequote te worden of dat iemand er een leukeof
smiley bij zet?
Je bent niet grappig. Bespaar jezelf en ons de moeite. Amen.
Thanks! Om misverstanden te voorkomen, ik vind mezelf absoluut geen kwaliteitsuser (in before: wij ook niet), maar de posts van de anderen die je noemt waardeer ik meestal ook erg.quote:Op zondag 6 april 2014 15:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nomineer ik bij deze jou maar. En Spongeboss, Geelman, hoink, MAHL, hakunamatafaka en de rest die ik vergat.
Oh, krijg je dit weer.quote:Op zondag 6 april 2014 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het woord hoop is bedacht voor losers zoals jij.
Je topic voegt helemaal niks toe hier, bespaar jezelf en mij de moeite en open er gewoon geen als je toch niks boeiends te melden hebt. Je idee is ook verre van vernieuwend.
Die kans bestaat, maar als je na een lange dag werken thuis komt, dan kan het leuk zijn om om een goed bedachte OP van zo'n troll te lachen. Er zijn altijd users die haters en aanbidders hebben.quote:Op zondag 6 april 2014 15:19 schreef Piye het volgende:
Je kan toch gewoon voor jezelf bepalen wat je kwaliteit vindt en wat niet? Lijkt mij geen lijst voor nodig. Die komt toch maar vol te staan met trolletjes die er wat aanbidders op nahouden.
Ja, deze man is dus ook een kwaliteitsuser.quote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
Meer dan veertig reacties en ik ben nog geen één keer genoemd, derhalve een onterecht topic.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:16 schreef Scuidward het volgende:
Nomineer ik bij deze jou maar. En Spongeboss, Geelman, hoink, MAHL, hakunamatafaka en de rest die ik vergat.
1 keer man. Kop op.quote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
Meer dan veertig reacties en ik ben nog geen één keer genoemd, derhalve een onterecht topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |