Haten op Olavquote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop het wel, hij heeft talent iig. En olav mol....bij een betaalzender verwacht je toch wel beter commentaar. Moto gp commentatoren zouden F1 moeten doen.
Nou ja... Hij zegt af en toe dingen waarvan ik denk dat hij na al die jaren toch wel beter zou moeten weten. Aan de andere kant weet hij het wel heel meeslepend te brengen allemaal.quote:
Iedereen maakt fouten, zolang ze niet teenkrommend zijn stoor Ik me er ook niet aan. Zijn enthousiasme maakt het idd helemaalquote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja... Hij zegt af en toe dingen waarvan ik denk dat hij na al die jaren toch wel beter zou moeten weten. Aan de andere kant weet hij het wel heel meeslepend te brengen allemaal.
Dat ja.quote:Op zondag 6 april 2014 14:32 schreef Smoofie het volgende:
Olav mol is soms gwn de weg kwijt. Vergist hij zich in xoureurs, stops etc.
ik vind het dit jaar best meevallenquote:Op zondag 6 april 2014 14:32 schreef Smoofie het volgende:
Olav mol is soms gwn de weg kwijt. Vergist hij zich in xoureurs, stops etc.
Klopt, de BBC is wat dat betreft gewoon heel erg fijn.quote:Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat ja.
Het BBC-commentaar is echt heel erg goed. De hele F1-uitzending vind ik trouwens super van ze. Echt heel jammer dat ze maar de helft van de races doen.
Maar die Duitsers gaan ook wel, vind ik. Ik moet me er alleen wat meer op concentreren, want anders kan ik er weinig van volgen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Klopt, de BBC is wat dat betreft gewoon heel erg fijn.
Is het wel live op de pruus? In de tv gids staat iets wat 35 minuten duurt en vervolgens iets met een bijbel en veel later een samenvatting!?quote:RTL (DE)
Kwalificatie en Race zijn live te volgen bij RTL.
Hier de TV-gids.
Button zal dit jaar niet gaan stoppen, die gaat minstens 1 seizoen nog meedraaien met de Honda achterin. De kerel is enorm populair in Japan wat Honda uiteraard een meevallertje vindt, en hij is op dit moment de meest ervaren coureur van het veld, dat zou Mclaren veel kunnen opleveren in de ontwikkeling icm een nieuwe leverancier.quote:Op zondag 6 april 2014 14:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Als Button gaat stoppen. Dit of volgend seizoen.
Het lijkt erop dat het na 35 minuten afgekapt wordt voor een uur bijbelgeneuzel op primetime.quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is het wel live op de pruus? In de tv gids staat iets wat 35 minuten duurt en vervolgens iets met een bijbel en veel later een samenvatting!?
Ergo: zende de pruus wel live uit dan?![]()
Nou ja, ik koop dan wel een keer zo'n uitzending van Sport1. Die paar euro...quote:Op zondag 6 april 2014 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het na 35 minuten afgekapt wordt voor een uur bijbelgeneuzel op primetime.
In mijn papieren gids staat gewoon van 15:45 tot 19:25. Dus zal wel een foutje zijn. Kan me niet voorstellen dat ze het niet live uitzenden.quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is het wel live op de pruus? In de tv gids staat iets wat 35 minuten duurt en vervolgens iets met een bijbel en veel later een samenvatting!?
ja, dat lees ik ookquote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, die hebben ook niets meer wat niet achter een decoder hangtquote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, dat lees ik ook![]()
half uurtje racen en dan jezus en zijn vrinden... dat kan toch niet kloppen hoop ik?
zijn er alternatieven als je geen sport1 hebt? doet de belg nog wat?
hoe duur is een paar euro? en kan dat nu nog of zijn ze dan te laat met activerenquote:Op zondag 6 april 2014 15:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, ik koop dan wel een keer zo'n uitzending van Sport1. Die paar euro...
jij kunt het iig nog kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, die hebben ook niets meer wat niet achter een decoder hangt
-=edit=- tenzij je La Deux ontvangt, das dan wel in het Frans. Dat heb ondertussen ook al met 1 F1 race en 1 MotoGP race moeten aanhoren en dat kan ik straks weer doen![]()
2 woorden: XBMC + P2P-streamsquote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij kunt het iig nog kijken![]()
ik ben nog even snel mijn opties aan het doornemen... anders maar een stream denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |