SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Specularium het volgende:
Prima TT Adriaan.
Ik wilde deze doen: 'Dit is geen naamtopic'.
En dan deze foto.Ik de hoop dat ze je dan eindelijk een foto stuurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
ja hoor zoveel dingen; je gedachten opschrijven , samenvatten , nog eens samenvatten , week later papieren wegsmijten , nog wel meer trucjesquote:Op zondag 6 april 2014 12:01 schreef Takaiki het volgende:
Maar Arie, is er niet iets wat je rustig maakt?
Medicijnen, oefening, muziek zodat je de confrontatie wel aan kunt?
Gebruik je slaappillen?quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef arjan1112 het volgende:
als je wil slapen moet je gewoon moe genoeg zijn; als je al 3 dagen slecht slaapt of misschien helemaal niet, en dan gewoon door gaat met dingen doen, word je vanzelf zo moe dat je wel gaat slapen b.v
Ook van de buitenlucht, lekker een goede wandeling of stukje fietsen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef arjan1112 het volgende:
als je wil slapen moet je gewoon moe genoeg zijn; als je al 3 dagen slecht slaapt of misschien helemaal niet, en dan gewoon door gaat met dingen doen, word je vanzelf zo moe dat je wel gaat slapen b.v
Maar die heeft ook geen F cupquote:
Zware bijwerkingen wel, heb je lithium al geprobeerd?quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef arjan1112 het volgende:
anti depressiva helpt ook niet, dan ben ik altijd manisch, enige medicatie die zou kunnen helpen is lithum of tegretol
Uiteraard. Sinds gisteren heb ik er een prachtige dochter bij.quote:Op zondag 6 april 2014 12:08 schreef Specularium het volgende:
Misschien moet Tem hier even posten.
Of niet natuurlijk.
Gewoon een stapel thorazine.quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef arjan1112 het volgende:
anti depressiva helpt ook niet, dan ben ik altijd manisch, enige medicatie die zou kunnen helpen is lithum of tegretol
quote:Op zondag 6 april 2014 12:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Uiteraard. Sinds gisteren heb ik er een prachtige dochter bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |