Tuurlijk wel.quote:Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedacht me ineens dat ik je voornaam niet weet.
Wat was er zo extatisch aan je weekend?quote:Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wel van gehoord, maar nog nooit gespeeld. Wel nieuwsgierig!
Ik ben nog helemaal een beetje in extase na een heel geweldig weekend. Volgens mij heb ik zoveel adrenaline geproduceerd dat ik daar nog een paar dagen op blijf flippen
Is goed, zal ik doen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Leuk, geef me even een seintje als je komt. Vanaf nu doen we deze dag iedere maand. Msar als ik weet dat je komt, dan heb ik wat extra aandacht voor jou
We kunnen het wel een keer spelen als er 4 mensen mee willen doen. Met 2 kan ook maar dat is minder leuk. Het is een combinatie van pesten en mens erger je niet.quote:Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wel van gehoord, maar nog nooit gespeeld. Wel nieuwsgierig!
Ik ben nog helemaal een beetje in extase na een heel geweldig weekend. Volgens mij heb ik zoveel adrenaline geproduceerd dat ik daar nog een paar dagen op blijf flippen
We hadden gisteren een CD release van Klavan Gadje, en daarmee 250 man in huis die ook allemaal bij ons aten. Feestje duurde van 16.00 uur tot 05.00 uur. En het was erg leuk, in alle opzichten. Maar een dergelijk evenement vergt ook wel wat voorbereiding enzo. Nog afgezien van de hectiek van het moment zelf.quote:Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat was er zo extatisch aan je weekend?
Dat klinkt goed, als jij (en anderen) het me willen leren, leuklquote:Op maandag 7 april 2014 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is goed, zal ik doen.
[..]
We kunnen het wel een keer spelen als er 4 mensen mee willen doen. Met 2 kan ook maar dat is minder leuk. Het is een combinatie van pesten en mens erger je niet.
Half uur geleden.quote:
Ik kan heul niet kaarten.quote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Half uur geleden.
Best wel een SC om naar door te verwijzen.
Ik wel, maar heb er geen interesse in.quote:
Wat had je graag voor reactie gehad?quote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Half uur geleden.
Best wel een SC om naar door te verwijzen.
Gaat het erom welke reactie ik graag heb? Mag hopen van niet.quote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat had je graag voor reactie gehad?
Ja ik ken kaartspellen, een aantal. Ook wel leuk.
Ik ken er niet eens zo heel veel, ik hoop er meerquote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken niet eens zoveel kaartspellen, ik hoop er binnenkort meer bij te lerenquote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je post verbaasde me alleen een beetje, gezellig toch als je meepost? Ik wist alleen niet wat ik moest reageren op "kaartspellen?"quote:Op maandag 7 april 2014 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat het erom welke reactie ik graag heb? Mag hopen van niet.
Ik was zo vrij iets te posten in een SC waar je naar verwezen wordt als er niks meer te melden is over de streams, iedereen slaapt, ik nog niet.
Zo schrik ik van 'gezellig'quote:Op maandag 7 april 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je post verbaasde me alleen een beetje, gezellig toch als je meepost? Ik wist alleen niet wat ik moest reageren op "kaartspellen?"
Cakejes?quote:Op maandag 7 april 2014 01:39 schreef Peunage het volgende:
Hoe maak je van die zachte koekjes? Wat doe je om ze zacht te houden?
quote:Op maandag 7 april 2014 01:39 schreef Peunage het volgende:
Maandag over een week. Ik vind mezelf zo'n rotwijf omdat ik er zo tegenop zie.quote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wel, maar heb er geen interesse in.
Wanneer ga je met je moeder op pad?
Wat is dat nou voor een vraag.quote:Op maandag 7 april 2014 01:39 schreef Peunage het volgende:
Hoe lang ging je ook alweer?quote:Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Maandag over een week. Ik vind mezelf zo'n rotwijf omdat ik er zo tegenop zie.
Het idee dat vele kinderen dat met hun ouders hebben zal je vast niet troosten, een moeder weet een kind altijd te raken, een ander in de plaats van jou zal je moeder geen voldoening geven, ze wil met jou, ondanks dat je geen lippenstift draagt, te veel cola drinkt, ze wil je gewoon graag dichtbij zich hebben, omdat jij het bent, haar kind.quote:Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Maandag over een week. Ik vind mezelf zo'n rotwijf omdat ik er zo tegenop zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |