Jammer toffe serie, maar ik volg er veel en soms is het wel lekker als het stopt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seizoen 7, eerste deel, begint volgende week dacht ik. Het tweede deel volgt volgend jaar. En daarna is het reclamebureau over ende uit.
Beter op het hoogtepunt stoppen dan te land doorgaan en slecht worden. Zoals Dexter bijvoorbeeld, wat werd dat ruk.quote:Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef Soury het volgende:
Jammer toffe serie, maar ik volg er veel en soms is het wel lekker als het stopt.
Ik wacht ook nog op Boardwalk Empire
Oh en Peggy speelt ook in West Wing.quote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seizoen 7, eerste deel, begint volgende week dacht ik. Het tweede deel volgt volgend jaar. En daarna is het reclamebureau over ende uit.
Die ga ik waarschijnlijk na Mad Men kijken.quote:
Alledrie niet mijn kopje thee. Zonder gêne.quote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Peunage het volgende:
Revolution
The Walking Dead
Game of Thrones
Als je niet 1 van de 3 volgt moet je je schamen.
Ik kende hem al, maar ik vind het één van de leukste. Hoe die moederpoes die kuikens telkens het nest in proberen te trekkenquote:Op zondag 6 april 2014 08:53 schreef Disana het volgende:
Deisyy, volgens mij kenden we deze nog niet:
http://lovemeow.com/2013/06/amazing-cat-feeding-ducklings/
quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Joezi het volgende:
Baantjer
De baas in huis
Oppassen
Een MUST voor elke serie liefhebber
Game of Thrones is wel tof. Inhaal slag te gaan, het leven is te kortquote:Op zondag 6 april 2014 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alledrie niet mijn kopje thee. Zonder gêne.
Inodder, zullen we een spelletje doen?quote:Op zondag 6 april 2014 18:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zou er dan niet een grote geboorte golf zijn in januari?
Ik ben niet zo van de fantasy.quote:Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
Game of Thrones is wel tof. Inhaal slag te gaan, het leven is te kort
Morgen op de downloadquote:
Dat zijn series uit de vorige eeuwquote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Joezi het volgende:
Baantjer
De baas in huis
Oppassen
Een MUST voor elke serie liefhebber
Ik heb vandaag Shrek en Despicable Me gekekenquote:
Je ziet ook gewoon dat ze er niets van begrijptquote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende hem al, maar ik vind het één van de leukste. Hoe die moederpoes die kuikens telkens het nest in proberen te trekken
Daar moest ik soms hardop om lachen of een traantje weg pinken. Dat hoofd in zijn bedquote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet ook gewoon dat ze er niets van begrijpt
Ik hou ook niet zo van fantasy. De ergste film op dat vlak vind ik trouwens Avatar. Wat een onvoorstelbare bagger.
Tekenfilms vind ik dan weer wel leuk, zo ook Despicable Me.
Dat soort animaties vind ik ook leuk, voor een luie zondagmiddag.quote:Op zondag 6 april 2014 21:49 schreef Soury het volgende:
Ik heb vandaag Shrek en Despicable Me gekekenZo leuk en 3D is tof.
Veel plezier ermee! Ik ga nog even naar de mannen van Madison Ave.quote:Game of thrones is ook tof
Dat herinner ik me niet meer.quote:Op zondag 6 april 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moest ik soms hardop om lachen of een traantje weg pinken. Dat hoofd in zijn bed
Zo'n poppen/kappers hoofd lag in zijn bed toen de meisjes weer naar het tehuis moesten. De scene uit The godfatherquote:
Oh ja. Was inderdaad leuk.quote:Op zondag 6 april 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo'n poppen/kappers hoofd lag in zijn bed toen de meisjes weer naar het tehuis moesten. De scene uit The godfatherDaarom zijn dat soort films voor volwassenen ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |