Nah, ik vond het topic met nog 1 post te gaan tot slotje, dus ik trok de conclusie dat iedereen sliep.quote:Op zondag 6 april 2014 08:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had niet bijgelezen, dus ik dacht dat het op jezelf sloeg
Geeft niet hoor, moet kunnen.
Maar anders...quote:Op zondag 6 april 2014 08:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik vond het topic met nog 1 post te gaan tot slotje, dus ik trok de conclusie dat iedereen sliep.
Ik heb geen bed waarbij dat een optie is
Neuh, want ik had wel een bed waarbij dat een optie was, maar dat heb ik jaren geleden al buiten gebruik gesteld en met de verhuizing naar de kringloop gebracht.quote:
Je gunde anderen ook een pleziertje. Dat is mooi van je.quote:Op zondag 6 april 2014 08:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, want ik had wel een bed waarbij dat een optie was, maar dat heb ik jaren geleden al buiten gebruik gesteld en met de verhuizing naar de kringloop gebracht.
Het is hier inmiddels aardig opgeklaard, maar de zon schijnt niet. Ach wat maakt het ook uit, we hebben de hele zomer nog voor ons en een grote lap lente.quote:
Zo fout.quote:Op zondag 6 april 2014 13:49 schreef Disana het volgende:
Voor Cc
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
Lekker duurzaam!quote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef Copycat het volgende:
En ik wil deze tafellamp van geperste eierdozen ...
http://www.flinders.nl/wo(...)-1/trashme-tafellamp
Niet echt flexiblequote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef Copycat het volgende:
En ik wil deze tafellamp van geperste eierdozen ...
http://www.flinders.nl/wo(...)-1/trashme-tafellamp
Ik zag hem vanmiddag in het echt in de Bijenkorf en vind 'm echt cool.quote:
Dat compenseer ik wel.quote:
Is dat een Bij-variant op de bonuskaart?quote:
Ik ook niet hoor, maar zo schat ik haar in.quote:
Yep.quote:
Ik weet het echt niet meer.quote:Op zondag 6 april 2014 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
Vetmesten.
Misschien was het voor je werk ofzo, ik weet het ook niet meer. En een keer een groen rokje.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer.
Dat groene rokje heb ik nog steeds. Ik heb jou volgens mij ook een keer een vakantiekoelkastmagneet gestuurd. Een hele lelijke.
Jochie toch!quote:Op zondag 6 april 2014 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wilde hier wat zeggen, omdat mijn favo foksters hier uithangen, maar ik ben zo verlegen
Ok ...quote:Op zondag 6 april 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep.
http://www.meccano.com
Maar dit is gemaakt met de collectie van ome Jan die naar het verzorgingshuis ging en iets van thuis wilde hebben. Of misschien koopt neef Billy zelf voortaan ook wel in, omdat de collectie van ome Jan is geslonken.
Gefeliciteerd. Gaat je wel geld kosten, maar het was het waardquote:Op zondag 6 april 2014 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja, ik ben zoveel kilotjes afgevallen, dat ik een nieuwe garderobe nodig heb.
Ik heb de aanloop naar zijn downfall nog gezien, maar kijk er niet meer naar vanwege bepaalde herinneringen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo fout.
Maar hij wordt ook in Mad Men meer en meer the man you love to hate.
Gisteravond naar Kill your Darlings geweest. Best een aardige film over de Beat Generation, met Dexter, Harry Potter en gay seks.
Jij vond me toch al niet aantrekkelijk omdat ik niet aan de voorgeschreven voorwaarden voldeed.quote:Op zondag 6 april 2014 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Gaat je wel geld kosten, maar het was het waard
Die heb ik niet bedacht hè, die komen uit een onderzoekquote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Jij vond me toch al niet aantrekkelijk omdat ik niet aan de voorgeschreven voorwaarden voldeed.
Zo is Disana nietquote:Op zondag 6 april 2014 18:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij vond me toch al niet aantrekkelijk omdat ik niet aan de voorgeschreven voorwaarden voldeed.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan blijf je voor altijd alleen. Sorry.
PaRo.quote:Op zondag 6 april 2014 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wilde hier wat zeggen, omdat mijn favo foksters hier uithangen, maar ik ben zo verlegen
Je kunt ook een pging met mij wagen hoor, hoef je niet zo druk te gaan doenquote:Op zondag 6 april 2014 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Hmpf. Ken je dat, hele dag geen fuck gedaan en dan op het laatste moment nog even naar de AH. Snel douchen, geen zin in een BH, geen make-up, haar zo snel mogelijk even een beetje geborseld en dan de leuke jongen van de AH zien. En niet 1x maar echt in bijna elk pad. En dan ook nog langs hem moeten fietsen. Ik durfde hem niet aan te kijken en volgens mij is mijn hoofd nu nog rood.
En ergens heb ik nog geluk, want ik besloot op het laatst moment toch een broek aan te doen in plaats van mijn op joggingsbroek lijkende pyjamabroek.
Een: "herkende je jezelf niet op de paint" was niet het goede moment.
En misschien is hij wel homo bedacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |