Niet op oudere berichten reageren. Wat geweest is, is geweestquote:Op zondag 6 april 2014 19:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niet oud
Niet star
Geen garde nodig voor tortilla's
You fail!
maar ik log net pas inquote:Op zondag 6 april 2014 20:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet op oudere berichten reageren. Wat geweest is, is geweest
Wat een lelijk ding voor zoveel geld.quote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef Copycat het volgende:
En ik wil deze tafellamp van geperste eierdozen ...
http://www.flinders.nl/wo(...)-1/trashme-tafellamp
Doe ik ook daar geen strik om om 'm naar jou te sturen.quote:
Een voordeel, zo'n lamp kun je met vingerverf naar eigen smaak inkleuren.quote:Op zondag 6 april 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik ook daar geen strik om om 'm naar jou te sturen.
Gelukkig want ik doe de deur niet openquote:Op zondag 6 april 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik ook daar geen strik om om 'm naar jou te sturen.
Dat vroeg ik me ook al af, maar dat zal wel ok zijnquote:Op zondag 6 april 2014 21:00 schreef Pavement het volgende:
Ik vraag me af of er op die lamp van Cc een keurmerk zit. (nee niet of het vrijuitloopeieren zijn) Lijkt mij niet helemaal veilig qua hitte en stroom.
Ik zou er maar niet al te veel op gaan broeden.quote:Op zondag 6 april 2014 21:00 schreef Pavement het volgende:
Ik vraag me af of er op die lamp van Cc een keurmerk zit. (nee niet of het vrijuitloopeieren zijn) Lijkt mij niet helemaal veilig qua hitte en stroom.
Lijkt me wel als het bij de bijenkorf te koop is?quote:Op zondag 6 april 2014 21:00 schreef Pavement het volgende:
53 minuten, misschien kijk ik hem later vandaag wel.quote:
Want alles dat bij de bijenkrof vandaan komt is van goede kwaliteit.quote:Op zondag 6 april 2014 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me wel als het bij de bijenkorf te koop is?
Oh zo bedoelde ik het niet, bijenkorf kan je vervangen voor elk andere warenhuis. Het lijkt me dat zulk soort dingen getest worden voor het de winkel in kan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want alles dat bij de bijenkrof vandaan komt is van goede kwaliteit.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet, bijenkorf kan je vervangen voor elk andere warenhuis. Het lijkt me dat zulk soort dingen getest worden voor het de winkel in kan.
quote:
Muis, hoe ver ben jij nu met Mad Men? Ik zit midden in seizoen 6.quote:
Seizoen 6 gezienquote:Op zondag 6 april 2014 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Muis, hoe ver ben jij nu met Mad Men? Ik zit midden in seizoen 6.
Seizoen 7, eerste deel, begint volgende week dacht ik. Het tweede deel volgt volgend jaar. En daarna is het reclamebureau over ende uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |