Ach joh, iedereen heeft wel eens weekje dat het niet lekker gaat, de planner denk ik dus ookquote:Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, op Goede vrijdag werken we gewoon. Daar kregen wij nog een mailtje over
Ik werd net gebeld door mijn vervanger met de vraag of ik inderdaad vandaag en zaterdag vrij ben. Nee dus. Ik heb dinsdag iets van drie keer gezegd keer dat ik vrijdag en zaterdag vrij ben. Zucht!
Maar collega had het deze week al 4 keer gehad dat het niet klopte met wijken.Ik weet niet wat ze doen, maar erg goed gaat het niet.
Dan heeft de planner dat vast toevallig altijd als ik vrij heb.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach joh, iedereen heeft wel eens weekje dat het niet lekker gaat, de planner denk ik dus ook![]()
En het zit er weer op voor vandaag. Beetje administratie doen en dan maar eens kijken wat voor lekkers ik voor de pasen in huis ga halen.
Of hij heft stiekem een oogje op je en wil dat je hem belt.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:12 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Dan heeft de planner dat vast toevallig altijd als ik vrij heb.
wij gaan eerste paasdag bij mijn ouders bbq-en. Niet dat ik daar zoveel zin in heb.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach joh, iedereen heeft wel eens weekje dat het niet lekker gaat, de planner denk ik dus ook![]()
En het zit er weer op voor vandaag. Beetje administratie doen en dan maar eens kijken wat voor lekkers ik voor de pasen in huis ga halen.
Barbecuequote:Op donderdag 17 april 2014 12:16 schreef gridjuh het volgende:
[..]
wij gaan eerste paasdag bij mijn ouders bbq-en. Niet dat ik daar zoveel zin in heb.
ik eet nog steeds amper en eten maakt mij niet blij op dit moment. Zo nu en dan weleens een bui dat ik wel wat eet, maar daar blijft het bij.
ik moet mijzelf al aanzetten minimaal een half liter water te drinken en eigenlijk verplicht ik mij meer naar 1 liter te streven.
ach morgen naar mijn eigen internist op versnelde procedure dankzij mijn huisarts.
blegh...
+1.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon normaal eten tijdens Pasen. Veel beter
Inderdaad! Ik had verwacht dat er hier een hele doos alleen voor mij zou staan.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
Belachelijk dat die verschillen er zijn.
Paaseitjes moeten in je tas HAH zitten. Nou heb ik hier van een aantal bezorgers al gehoord dat er niet overal een zakje eitjes in zat. Dus misschien heb je net pech.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:35 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb nog geen paaseitjes gezien.Ik eet met eerste paasdag waarschijnlijk of op de Elf Fantasy Fair (Elfia tegenwoordig) waar ik heen ga of iets op Utrecht CS.
En ik ken de planner hier niet eens, geloof ik.
het zijn opgezette lymfeklieren in mijn darmen. Dit behoort vanzelf over te gaan. Maar het hoort ook geen 3,5 week te duren...quote:Op donderdag 17 april 2014 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Barbecue
Ik eet eerste paasdag bij m'n ouders dus het zal wel gourmetten worden of m'n moeder heeft weer wat leuks in de allerhande gevonden om te maken.
Wel kloterig dat je niet normaal kan eten of drinken. Zijn ze er ondertussen al achter wat er nou mis was?(of heb je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen)
de regel van de afgelopen weken is, dat als ik ergens zin in heb, ik dit krijg. Aangezien ik anders toch niet eet...quote:Op donderdag 17 april 2014 12:27 schreef Patoshik het volgende:
[..]
+1.
Of gewoon altijd lekker eten.
pff. Sterkte en beterschapquote:Op donderdag 17 april 2014 12:44 schreef gridjuh het volgende:
[..]
het zijn opgezette lymfeklieren in mijn darmen. Dit behoort vanzelf over te gaan. Maar het hoort ook geen 3,5 week te duren...
dus vandaar het versnelde proces van naar de internist.
ik kan nl niet zonder pijn medicatie helaas.
Het was ook niet echt een reactie op jou gericht..quote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef gridjuh het volgende:
[..]
de regel van de afgelopen weken is, dat als ik ergens zin in heb, ik dit krijg. Aangezien ik anders toch niet eet...
maar dwingen te eten gaat totaal niet werken.
Jep! En de vrijdag wordt een zaterdag zeg maar.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
volgende zaterdag zijn we wel vrij toch?
ik ben gewoon happig vandaag...en nee ik heb geen hongerquote:Op donderdag 17 april 2014 13:57 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een reactie op jou gericht..
Dit klinkt heel lullig maar zo bedoel ik het niet. Je snapt me vast wel.
mmmm....ben de postbode kwijt hier denk ik...geen post en geen hah...apart...quote:Op donderdag 17 april 2014 13:49 schreef superkimmi het volgende:
hoeveel tijd krijg je eigenlijk extra voor de hah vandaag? ben niet binnen de donderdagstijd gebleven maar wel binnen de dinsdagstijd..
ik heb wel eitjes trouwens :-)
komende zaterdag loop ik maar 1 (wel flinke) wijk, dat is al zo'n anderhalf jaar niet meer voorgekomen!
5 minuten per 100 afgiftepunten extraquote:Op donderdag 17 april 2014 13:49 schreef superkimmi het volgende:
hoeveel tijd krijg je eigenlijk extra voor de hah vandaag? ben niet binnen de donderdagstijd gebleven maar wel binnen de dinsdagstijd..
ik heb wel eitjes trouwens :-)
komende zaterdag loop ik maar 1 (wel flinke) wijk, dat is al zo'n anderhalf jaar niet meer voorgekomen!
Waren die paaseitjes niet in plaats van extra tijd voor de hah dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
5 minuten per 100 afgiftepunten extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |