Gaat nooit gebeuren. Ze schaffen hier de GeoRoute af, zodat voorbereiders juist later kunnen beginnen en er zo kosten worden bespaard.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:34 schreef ophaling10 het volgende:
Vind het ook de normaalste zaak dat de vakbonden zich hard moeten gaan maken, om de aanlevertijden weer naar 8/9uur terug te gaan brengen.
klopt. Ook op de VOS worden zo kosten bespaard. Krijg je tijdens looproutes af en toe wel situaties dat sommige straten een eindje bij andere vandaan liggen, omdat ze in het verleden de fout in zijn gegaan bij het uitdelen van de postcodesquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Ze schaffen hier de GeoRoute af, zodat voorbereiders juist later kunnen beginnen en er zo kosten worden bespaard.
Het draait om saamhorigheid.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:45 schreef gelestipjes het volgende:
Ik ben op zich meestal wel vroeg op, maar ik zie het nut er nooit zo van in om dan hier "mogguh" te postenNatuurlijk, het topic gaat wel sneller vol als we dat hier allemaal iedere morgen roepen, maar echt boeiend om te lezen is het niet, 10 "mogguh"-berichten op rij
Nou ja, dan zal het wel aan mij liggen, ik voel niet meer of minder saamhorigheid als mensen wel of geen "mogguh" postenquote:
Als ik er aan denk zal ik zo tussen 2:00 en 3:00 wel een "mogguh" posten.quote:
Ik ook hoor, wel interessant om te weten wat er op andere afdelingen gebeurt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef V__L_N het volgende:
Ik hoor gewoon graag van de voorbereiders. Zo weet je of het een druk dagje wordt of juist rustig
Inderdaad de supers maar ook nog twee lokale dingen waardoor het aantal op 4HAH komt. Kampioenen en Eigen Huis zijn al geweest hier dus kan nooit veel post zijn morgen. Heb trouwens ook al weken geen post meer gehad op vrijdag, woensdags heel af en toequote:Op vrijdag 11 april 2014 22:40 schreef gelestipjes het volgende:
wat staat er morgen op de planning dan qua folders? Gewoon de standaard supermarktfolders? Of ook nog weer één of andere paasgerelateerde folder?
Uh, andere wattuh?quote:Op zaterdag 12 april 2014 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n zaterdag zijn het dan weer andere of toch dezelfde?
Trusten, jij werkt op het sorteercentrum?quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:04 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Uh, andere wattuh?
Ow en trusteuh, nog eventjes een paar uur plat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |