Webcare praat (op zich begrijpelijk) graag de klagers naar de mond, en gebruikt, zoals iedereen (wel zo gemakkelijk maar niet zo netjes) graag de bezorger als zondebok.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
Maar ja, officieel is dat volgens mij niet toegestaan dus vandaar dat ik me afvraag of de webcare echt die bezorger een complimentje wil gevenwel heel sneu anders
Valt nog mee dat ze dat niet hebben wegbezuinigdquote:Op donderdag 10 april 2014 12:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou mensen, volgende week donderdag voor de 3e keer op rij HAH. Gamma en Karwei....
Dinsdag alleen de C1000 en dan donderdag 2 folders
Oh wel met paaseitjes![]()
Was met de gemeente verkiezingen ook al het geval.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef gridjuh het volgende:
Lees net dat in bepaalde gemeentes de stempassen en kieslijsten voor eu door sandd bezorgd gaat worden...nog niet bekend welke gemeentes
Was de bezorger van Sandd hier niet zo blij mee, die stempassenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was met de gemeente verkiezingen ook al het geval.
Tevens zijn we nog meer afschriften van de ING kwijt aan Sandd.
in de brief staat dat het niet voor alle gemeenten is. Kreeg ik vandaag binnen aangezien ik na 1,5 week weer ga werken.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was met de gemeente verkiezingen ook al het geval.
Tevens zijn we nog meer afschriften van de ING kwijt aan Sandd.
daar krijgt hij gewoon extra betaald voor, hij moet niet zo zeuren ;-)quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Was de bezorger van Sandd hier niet zo blij mee, die stempassenkwam hem tegen toen ie daar mee bezig was. Was voor elk adres dus daar was ie veel langer mee bezig. Tja
Wel melden bij je tc. Daar moet een incident melding van gemaakt worden.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:19 schreef asabeta1 het volgende:
Het was hier vandaag behoorlijk druk, ik had 4 tassen post en 1 tas hah. Ben ook nog gebeten door een klote hond waardoor ik nu behoorlijke pijn aan mijn hand heb
Die mogen ze hebben van mijquote:Op donderdag 10 april 2014 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vrees dat bij ons een groot deel van de stempassen ook weer naar de concurrent gaan ...
Zonde, want het is mooi werk om te doen
begin morgen weer met vroeg werken als t goed is ;-)quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:57 schreef V__L_N het volgende:
Mogguh Dudor.
Waar zijn alle ochtend werkers gebleven?
Geen idee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:57 schreef V__L_N het volgende:
Mogguh Dudor.
Waar zijn alle ochtend werkers gebleven?
ikke morgen weer!quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee.
IS THERE NOBODY LEFT???
Misschien helpt het als we schreeuwen.
Maar daldag he, dan werken er niet zo heel veel mensen hier binnen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |