Heitje voor een karweitje zeker?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:47 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja ze hebben al decennialang een relatie, misschien kunnen we wel bij karwei werken(extra)
dit ontving ik net:quote:
Hier is het vaak net andersom. Dinsdag vaak dikke boeken van H&M, Linda en bol.com pakjes en weet ik wat nog meer erbij; zaterdag nauwelijks post voor de wijken waar ik dan loop.quote:ik vind minimaal 3 folders op zaterdag veel erger.. dinsdag is er hier altijd veel minder post..
Wow, dat vind ik ook asociaal ja!quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:59 schreef V__L_N het volgende:
Standaard op zaterdag dan 4 folders. Wel leuker dan alleen supermarkten bezorgen. De zoveelste aanbieding voor alleen biefstuk gaat ook vervelen.
Vandaag had ik stadsdeelkranten (overheidsverspreiding) Dus ga ik deze week met de folders van gisteren eens dik over me uren heen. Mijn m*t*nn***r van een collega heeft ze laten staan. Dus moet de zaterdagbezorger van die wijk ze morgen wegbrengen. Vind dat zulke asociale acties.
Zouden jullie misschien die dag, de HAH alleen bij post variant hebben?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:07 schreef VixenFromHell het volgende:
Jeuj, volgende week vrijdag een kwartier langer dan een normale vrijdag en dan 3 stuks HAH. Dat gaat dus niet werken he![]()
Hier is het dorp is de C1000 ook een Jumbo geworden, maar die hebben ook een folder...quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij moeten alle C1000's omgebouwd zijn tot Jumbo dit jaar dus zijn we van die folder af. Nu zijn het er nog 235 volgens de site dus mogen ze wel haast makenVooral op zaterdag dat kleine dunne ding stelt niks voor, maar o zo irritant als 't waait en hij zit vaak dubbel door VSP in de bundels..
Naar Jumbo moeten is wel een groot woord hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij moeten alle C1000's omgebouwd zijn tot Jumbo dit jaar dus zijn we van die folder af. Nu zijn het er nog 235 volgens de site dus mogen ze wel haast makenVooral op zaterdag dat kleine dunne ding stelt niks voor, maar o zo irritant als 't waait en hij zit vaak dubbel door VSP in de bundels..
Ja, ik ook denk ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:17 schreef V__L_N het volgende:
Herfstblad: Ik belde me tc er over. Gewoon omdat ze dit soort grapjes vaker flikt (folders laten staan voor de volgende dag). Was al om half 2. Hij reageerde er alleen maar op door te melden dat hij het aan de zaterdagbezorger zou worden. Ik ben dan misschien iets minder rustig, ik had die bezorger toch echt aan d'r oren terug getrokken naar het depo om het wel te bezorgen. Het is verdorie je werk.
(En ze heeft een vast contract, en ze bakt er gene moer van...)
Is dat weer wat nieuws dan? Ik dacht dat hah alleen op di/do/za mocht? Nou ja, behalve dan zoals volgende week vrijdag als dat doordat een andere dag uitvalt ineens een piekdag wordt. En ik dacht dat overheids-hah ook nooit samen met andere folders rondgebracht mocht worden (wat dus wel zou gebeuren als die zaterdagbezorger het morgen moet doen)?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:59 schreef V__L_N het volgende:
Standaard op zaterdag dan 4 folders. Wel leuker dan alleen supermarkten bezorgen. De zoveelste aanbieding voor alleen biefstuk gaat ook vervelen.
Vandaag had ik stadsdeelkranten (overheidsverspreiding) Dus ga ik deze week met de folders van gisteren eens dik over me uren heen. Mijn m*t*nn***r van een collega heeft ze laten staan. Dus moet de zaterdagbezorger van die wijk ze morgen wegbrengen. Vind dat zulke asociale acties.
dat zijn geen correcte daden van deze "medecollega"quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:59 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb zelf van twee complete dorpen de "bestelloop lijsten" liggen. Het zijn wel zwaar verouderde zonder kaart DOC files, maar voor het idee waar je ongeveer moet zijn is het toch wel aardig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:57 schreef sqdtnz het volgende:
Ik sprak gisteren iemand bij het depot die van zijn teamcoach per e-mail PDF bestanden heeft gekregen met alle kaartjes en loopvolgordes (wat in die witte mappen staat), zodat hij thuis als hij hoort dat hij nummer 23 moet lopen alvast op een goede kaart kan kijken waar dat allemaal ligt.
Ik moet elke dag andere wijken lopen verspreid over 3 postcode gebieden, en ik ken nog lang niet alle straatjes en pleintjes (in Amsterdam), dus ik zou ook graag die PDF bestandjes willen hebben. Heeft iemand enig idee waar ik die kan krijgen? Mijn eigen teamcoach heeft er nog nooit van gehoord... Ik weet niet wanneer ik die gast die ik sprak weer tegenkom, kan zomaar weken duren.
Ik heb van een aantal postcodes die ik wel eens loop wel gebiedskaartjes in mijn tas zitten. Best handig als je er voor de eerste keer komt. Is gewoon een plattegrondje dat gekopieerd is met hier en daar een wijkje aangestreept door iemand. De rest vind je dan ook welquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:57 schreef sqdtnz het volgende:
Ik sprak gisteren iemand bij het depot die van zijn teamcoach per e-mail PDF bestanden heeft gekregen met alle kaartjes en loopvolgordes (wat in die witte mappen staat), zodat hij thuis als hij hoort dat hij nummer 23 moet lopen alvast op een goede kaart kan kijken waar dat allemaal ligt.
Ik moet elke dag andere wijken lopen verspreid over 3 postcode gebieden, en ik ken nog lang niet alle straatjes en pleintjes (in Amsterdam), dus ik zou ook graag die PDF bestandjes willen hebben. Heeft iemand enig idee waar ik die kan krijgen? Mijn eigen teamcoach heeft er nog nooit van gehoord... Ik weet niet wanneer ik die gast die ik sprak weer tegenkom, kan zomaar weken duren.
Crohn is niet te hopen zeg! Sterkte!quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:10 schreef gridjuh het volgende:
Zo rondje sandd bezorgd en naar het ziekenhuis geweest.
voorlopig infectie bestrijden, gaat t over was het een infectie, gaat het niet over kan het de ziekte can crohn zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |