abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139012148
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:47 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja ze hebben al decennialang een relatie, misschien kunnen we wel bij karwei werken(extra)
Heitje voor een karweitje zeker? ;)
pi_139012684
Dan heb ik dus in elk geval altijd 2 op dinsdag: C1000 en Gamma. Gelukkig geen Karwei in de buurt ;)
pi_139012804
Hier dan op zaterdagen minstens 4 (c1000/poiesz/ah/karwei)
pi_139013221
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heitje voor een karweitje zeker? ;)
dit ontving ik net:
Werk zoeken is hard werk.

uit een nieuwsbrief van hun, ach gossie nu huillie doen,
bij de devisie rondrennen is nog werk zat, ik zeg doen :)
pi_139014391
Kan niet zeggen dat het me verbaast van die extra folders :P denk dat ze ook de donderdag steeds vaker zullen gaan benutten voor folders. Dat levert ze toch veel geld op, die zooi.

Hoop dat ze opschieten met de planning hier, ik wil weten of ik moet werken dinsdag _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_139014502
quote:
ik vind minimaal 3 folders op zaterdag veel erger.. dinsdag is er hier altijd veel minder post..
Hier is het vaak net andersom. Dinsdag vaak dikke boeken van H&M, Linda en bol.com pakjes en weet ik wat nog meer erbij; zaterdag nauwelijks post voor de wijken waar ik dan loop.
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:59:39 #282
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_139016260
Standaard op zaterdag dan 4 folders. Wel leuker dan alleen supermarkten bezorgen. De zoveelste aanbieding voor alleen biefstuk gaat ook vervelen.

Vandaag had ik stadsdeelkranten (overheidsverspreiding) Dus ga ik deze week met de folders van gisteren eens dik over me uren heen. Mijn m*t*nn***r van een collega heeft ze laten staan. Dus moet de zaterdagbezorger van die wijk ze morgen wegbrengen. Vind dat zulke asociale acties.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_139016363
Volgens mij moeten alle C1000's omgebouwd zijn tot Jumbo dit jaar dus zijn we van die folder af. Nu zijn het er nog 235 volgens de site dus mogen ze wel haast maken :P Vooral op zaterdag dat kleine dunne ding stelt niks voor, maar o zo irritant als 't waait en hij zit vaak dubbel door VSP in de bundels..
pi_139016443
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:59 schreef V__L_N het volgende:
Standaard op zaterdag dan 4 folders. Wel leuker dan alleen supermarkten bezorgen. De zoveelste aanbieding voor alleen biefstuk gaat ook vervelen.

Vandaag had ik stadsdeelkranten (overheidsverspreiding) Dus ga ik deze week met de folders van gisteren eens dik over me uren heen. Mijn m*t*nn***r van een collega heeft ze laten staan. Dus moet de zaterdagbezorger van die wijk ze morgen wegbrengen. Vind dat zulke asociale acties.
Wow, dat vind ik ook asociaal ja!
pi_139016525
Jeuj, volgende week vrijdag een kwartier langer dan een normale vrijdag en dan 3 stuks HAH. Dat gaat dus niet werken he }:|

En dat vind ik ook zwaar aso ja, ik vind ook niet dat ze dat kunnen maken tegenover die andere bezorger. Niet zijn/haar probleem imo.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:17:04 #286
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_139016855
Ik heb eigenlijk alleen last van de c1000 als het alleen de c1000 is. Maar meestal zit ie hier toch met allerlei andere, dan heb ik er in ieder geval geen last van. Vraag me wel af waar de grens met die folders op houd. Nu dus standaard zaterdag 4 en dinsdag 3 (?). Maar dat betekend dat er geregeld ook 5/6 zullen zijn. Dat is gewicht technisch ook geen kleinegeidje.

Herfstblad: Ik belde me tc er over. Gewoon omdat ze dit soort grapjes vaker flikt (folders laten staan voor de volgende dag). Was al om half 2. Hij reageerde er alleen maar op door te melden dat hij het aan de zaterdagbezorger zou worden. Ik ben dan misschien iets minder rustig, ik had die bezorger toch echt aan d'r oren terug getrokken naar het depo om het wel te bezorgen. Het is verdorie je werk.
(En ze heeft een vast contract, en ze bakt er gene moer van...)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_139017534
Ook een lekkere naai actie zeg. :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:07 schreef VixenFromHell het volgende:
Jeuj, volgende week vrijdag een kwartier langer dan een normale vrijdag en dan 3 stuks HAH. Dat gaat dus niet werken he }:|
Zouden jullie misschien die dag, de HAH alleen bij post variant hebben? ;) :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:09:26 #288
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_139018516
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij moeten alle C1000's omgebouwd zijn tot Jumbo dit jaar dus zijn we van die folder af. Nu zijn het er nog 235 volgens de site dus mogen ze wel haast maken :P Vooral op zaterdag dat kleine dunne ding stelt niks voor, maar o zo irritant als 't waait en hij zit vaak dubbel door VSP in de bundels..
Hier is het dorp is de C1000 ook een Jumbo geworden, maar die hebben ook een folder...
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_139018990
Ik zeg effe niks, want het topic is weer bijna ten einde....
pi_139019439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Naar Jumbo moeten is wel een groot woord hoor. ;)

In Almelo waren 3 C1000's, eentje is ondertussen omgelabeld naar COOP en de andere 2 zouden AH's moeten worden. Blijkbaar zien sommige supermarkt eigenaren Jumbo dus helemaal niet zitten. :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_139019626
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:17 schreef V__L_N het volgende:

Herfstblad: Ik belde me tc er over. Gewoon omdat ze dit soort grapjes vaker flikt (folders laten staan voor de volgende dag). Was al om half 2. Hij reageerde er alleen maar op door te melden dat hij het aan de zaterdagbezorger zou worden. Ik ben dan misschien iets minder rustig, ik had die bezorger toch echt aan d'r oren terug getrokken naar het depo om het wel te bezorgen. Het is verdorie je werk.
(En ze heeft een vast contract, en ze bakt er gene moer van...)
Ja, ik ook denk ik.
Ik ben blij dat ik altijd dezelfde wijk loop wat dat betreft ;) Alleen in de zomer doe ik er weleens een wijkje bij, maar verder niet. En ik moet af en toe mijn woonwijk lopen als ze omhoog zitten, maar totnutoe nog niet gevraagd daarvoor :P
pi_139019827
Ik sprak gisteren iemand bij het depot die van zijn teamcoach per e-mail PDF bestanden heeft gekregen met alle kaartjes en loopvolgordes (wat in die witte mappen staat), zodat hij thuis als hij hoort dat hij nummer 23 moet lopen alvast op een goede kaart kan kijken waar dat allemaal ligt.

Ik moet elke dag andere wijken lopen verspreid over 3 postcode gebieden, en ik ken nog lang niet alle straatjes en pleintjes (in Amsterdam), dus ik zou ook graag die PDF bestandjes willen hebben. Heeft iemand enig idee waar ik die kan krijgen? Mijn eigen teamcoach heeft er nog nooit van gehoord... Ik weet niet wanneer ik die gast die ik sprak weer tegenkom, kan zomaar weken duren.
pi_139020355
quote:

Is dat weer wat nieuws dan? Ik dacht dat hah alleen op di/do/za mocht? Nou ja, behalve dan zoals volgende week vrijdag als dat doordat een andere dag uitvalt ineens een piekdag wordt. En ik dacht dat overheids-hah ook nooit samen met andere folders rondgebracht mocht worden (wat dus wel zou gebeuren als die zaterdagbezorger het morgen moet doen)?
Wel echt aso trouwens ja, en belachelijk dat die bezorger er gewoon mee wegkomt.
pi_139020475
quote:

dat zijn geen correcte daden van deze "medecollega"
zou er wel een rapportage van maken, dit kan echt niet.
pi_139020610
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:57 schreef sqdtnz het volgende:
Ik sprak gisteren iemand bij het depot die van zijn teamcoach per e-mail PDF bestanden heeft gekregen met alle kaartjes en loopvolgordes (wat in die witte mappen staat), zodat hij thuis als hij hoort dat hij nummer 23 moet lopen alvast op een goede kaart kan kijken waar dat allemaal ligt.

Ik moet elke dag andere wijken lopen verspreid over 3 postcode gebieden, en ik ken nog lang niet alle straatjes en pleintjes (in Amsterdam), dus ik zou ook graag die PDF bestandjes willen hebben. Heeft iemand enig idee waar ik die kan krijgen? Mijn eigen teamcoach heeft er nog nooit van gehoord... Ik weet niet wanneer ik die gast die ik sprak weer tegenkom, kan zomaar weken duren.
Ik heb zelf van twee complete dorpen de "bestelloop lijsten" liggen. Het zijn wel zwaar verouderde zonder kaart DOC files, maar voor het idee waar je ongeveer moet zijn is het toch wel aardig.

Van de stad steken ze er als ik er naar vraag, een Georoute loopwijzer printje met kaartje in de laatste tas.

Maar je kunt, als je weet dat je bv. 23A hebt ook even op www.postcode.nl kijken en dan Google Maps er bij pakken.
Heb je ook wel een redelijk idee. :)
pi_139021604
Morgen toch gewoon de C1000 folder? Alhoewel die extra acties op ma&di de maandag (2e paasdag) waarschijnlijk veel winkels dicht zijn...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 april 2014 @ 19:53:30 #297
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139021851
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:57 schreef sqdtnz het volgende:

Ik heb van een aantal postcodes die ik wel eens loop wel gebiedskaartjes in mijn tas zitten. Best handig als je er voor de eerste keer komt. Is gewoon een plattegrondje dat gekopieerd is met hier en daar een wijkje aangestreept door iemand. De rest vind je dan ook wel :P

En anders print je er zelf een paar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139022351
Ik haal nu die printjes uit de witte map en neem ze mee voor onderweg, dat is niet zo'n probleem. Het is gewoon veel makkelijker als ik thuis alvast even snel kan kijken. Soms kom ik op het depot en pak ik die kaart erbij met het loopje en heb ik alsnog geen flauw idee hoe ik daar vanaf het depot moet komen (havengebieden met raar lopende wegen bv.), of is dat kaartje ontzettend uitgezoomd omdat er 2 kilometer verderop nog een straatje bij hoort, waardoor je bepaalde details niet eens kunt zien.
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:09:21 #299
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_139022372
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:10 schreef gridjuh het volgende:
Zo rondje sandd bezorgd en naar het ziekenhuis geweest.

voorlopig infectie bestrijden, gaat t over was het een infectie, gaat het niet over kan het de ziekte can crohn zijn.
Crohn is niet te hopen zeg! Sterkte!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_139028639
Er waren toch regels omtrent de bezorging van HAH op donderdag?
Ik kan mij herinneren dat er een maximum was gesteld aan het aantal dagen dat er HAH op donderdag bij mag zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')