Het zou me niet eens verbazenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:27 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waren die paaseitjes niet in plaats van extra tijd voor de hah dan?
Er zullen er ook weer genoeg in kelders, op zolders en op de brandstapel eindigen...quote:Op donderdag 17 april 2014 15:23 schreef posje het volgende:
[..]
He verd*rie, dan liggen ze nu in de vijver...![]()
Dat is inderdaad een legitieme oplossing.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:53 schreef superkimmi het volgende:
mijn tc heeft best een lucratieve oplossing bedacht voor het oud-verlof probleem (wat voor eind juni op moet).. geen idee dat het kon, maar ik krijg van 28 april tot 28 mei gewoon een 9-uurs contract ipv 3 uur.. in deze periode ben ik op de uni en werk ik dus wel gewoon 3 uur per week.. de overige 6 uur neem ik op als verlof ;P.
dit zijn de beste:quote:Op donderdag 17 april 2014 18:02 schreef superkimmi het volgende:
Matses zijn toch gewoon het hele jaar te koop?
Met 5 min per 100 afgiftepunten extra heb ik de wijk wel binnen de tijd gelopen :-)
Maar het contract eindigt toch ook als je je pensioenleeftijd bereikt? Wat wil hij nou bereiken?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:31 schreef ophaling10 het volgende:
dit mag weleens professioneler worden behandeld :
https://www.facebook.com/deelvanmijnleven/posts/597366330370919
Dat zijn niet de beste matzes. Dat zijn de yehuda matzo.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:20 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dit zijn de beste:
[ afbeelding ]
ja hier in Nlquote:Op donderdag 17 april 2014 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn niet de beste matzes. Dat zijn de yehuda matzo.
Die ja. Die zijn ook hier in Nederland te verkrijgen bij verschillende joodse winkels.quote:
Nog niet gezien, maar zoals je het brengt moet ik er denk ik vanuit gaan dat het niet al te positief is?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:34 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Hebben jullie al gezien wat er volgende week aan HAH is!
Al ik "geluk" dan heb ik er dinsdag slechts 4 en met wat minder geluk 5, 6 of zelfs 7!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar zoals je het brengt moet ik er denk ik vanuit gaan dat het niet al te positief is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |