quote:
Echt ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
dit heeft mijn Aap gekocht bij het Snoepwinkeltje![]()
[ afbeelding ]
ik kan alles zelf opzoeken, ik kan alles zelf bedenkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
Kunnen we zelf geen recepten meer opzoeken .. ?? Of zelf gewoon iets bedenken ..
Pasta Carbonada kan toch niet niet zo moeilijk zijn
De mannetjes ookquote:
liquid filledquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:05 schreef sig000 het volgende:
Ik moest wel lachen in combinatie met de saus.
Hoe kom je daar nou bij. Dat klopt nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:09 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij hoort er rechts op dat afgesneden stuk eigenlijk nog een Y te staan.
Prachtig nummer, ik lurk meequote:
Ja vandaar mn eerdere post al...quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:09 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij hoort er rechts op dat afgesneden stuk eigenlijk nog een Y te staan.
Als behangverwijderaar zie je dat het schuin afgesneden is of niet dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij. Dat klopt niet
Als kauwgumquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vandaar mn eerdere post al...
Sas! Wordt deze kauwgum echt in deze verpakking verkocht? Hoe ziet de inhoud er dan uit ?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag hoor, maar eigenlijk was dat al wel bekend...
Nee dat houdt een keer op. Ik wilde ook al de kranten lezen van 50 jaar oudquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als behangverwijderaar zie je dat het schuin afgesneden is of niet dan?
Je doet prima werk elders Heks met je verslagen ...quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]had de laatste tijd minder tijd om hier te posten, zat ff deurtje elders maar lees zo tussen door ook in BNW en soms in andere topics
Papiermaken heb ik inmiddels ook alweer 10 jaar geleden achter me gelaten maar toch blijft het een mooi vak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat houdt een keer op. Ik wilde ook al de kranten lezen van 50 jaar oud
Nou nou niet overdrijven he, soms lees ik wel eens een stuk terug denk ik waar gaat het overquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet prima werk elders Heks met je verslagen ...
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas! Wordt deze kauwgum echt in deze verpakking verkocht? Hoe ziet de inhoud er dan uit ?
papier maken, letterzettenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Papiermaken heb ik inmiddels ook alweer 10 jaar geleden achter me gelaten maar toch blijft het een mooi vak.
Ik heb ze 23 jaar helpen te maken, nu schraap ik ze van de muren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Papiermaken heb ik inmiddels ook alweer 10 jaar geleden achter me gelaten maar toch blijft het een mooi vak.
Ik kan je van alles vertellen over vezels en hoe die te schudden.quote:
Maar dat is minder belangrijk... Het gaat om de info niet om de grammaticaquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou nou niet overdrijven he, soms lees ik wel eens een stuk terug denk ik waar gaat het overde zins opbouw klopt soms niet
Tsja ik rentenier een beetje, geluk gehad en werken ga ik doen als ik het leuk vind.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ze 23 jaar helpen te maken, nu schraap ik ze van de muren.
Nou dat heb ik ook wel, ik had een mooie schop meegekregen. Ik profiteer daar nu ook van en alles wat ik er bij werk is tof. Al had ik eigenlijk die zak met geld voor later willen hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja ik rentenier een beetje, geluk gehad en werken ga ik doen als ik het leuk vind.
Best wel luxe positie eigenlijk.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan je van alles vertellen over vezels en hoe die te schudden.
Letters zetten is ook mooi maar weet ik niets van
oh weer wat geleerd wist niet eens dat dit er ook was, inderdaad nu 80 man die meelezenquote:
2 zakken hier... eerste geinvesteerd en die houdt eind dit jaar op ... De andere heb ik direct zelf geinvesteerd ...quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat heb ik ook wel, ik had een mooie schop meegekregen. Ik profiteer daar nu ook van en alles wat ik er bij werk is tof. Al had ik eigenlijk die zak met geld voor later willen hebben.
Ik leef nu en we zien wel
Die Danny zit niet stil, hoppa nog meer erbij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh weer wat geleerd wist niet eens dat dit er ook was, inderdaad nu 80 man die meelezen
al heb ik ni als ik tik zo een rood balkje eronder, ga ik daar met mijn rechtermuisknop over heen kan ik het verbeteren naar het juiste woord, maar volgens mij staan er best veel fouten inquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is minder belangrijk... Het gaat om de info niet om de grammatica
174590 in de stream verslagenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh weer wat geleerd wist niet eens dat dit er ook was, inderdaad nu 80 man die meelezen
Montreux is echt zo'n stad die niet direct in je op komt maar prima te doen in 1 dag rijden, daar paar daagjes rondhangen want er is veel te zien .quote:
Ja van de views wist ik had Gert me uitgelegd een paar weken terug, wist ik veel, veel he, maar wist niet dat je op het moment zelf kon kijken hoeveel er mee lurken, nu in de sv 174 man tegelijkquote:
Dat is veel hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja van de views wist ik had Gert me uitgelegd een paar weken terug, wist ik veel, veel he, maar wist niet dat je op het moment zelf kon kijken hoeveel er mee lurken, nu in de sv 174 man tegelijk
Mag je mij ook wel eens uitleggen ..quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja van de views wist ik had Gert me uitgelegd een paar weken terug, wist ik veel, veel he, maar wist niet dat je op het moment zelf kon kijken hoeveel er mee lurken, nu in de sv 174 man tegelijk
Ga met je muis over de TTquote:
ja he, schrok er wel van, had echt niet gedacht zoveel lezers maar nog een paar dagen heb ik er 100 dagen SV baggeren op zitten, en elke dag, heb ik een leven of niet, de kids zeggen nee mam je hebt geen leven waar kijk jij nou naar die vinden Utopia walgelijkquote:
Je wil niet weten hoeveel mensen gevolgd hebben wat jij zoal gepost hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, schrok er wel van, had echt niet gedacht zoveel lezers maar nog een paar dagen heb ik er 100 dagen SV baggeren op zitten, en elke dag, heb ik een leven of niet, de kids zeggen nee mam je hebt geen leven waar kijk jij nou naar die vinden Utopia walgelijk
Klopt ik kijk minder. Maar de SV scrol ik wel na en de filmpjes als het me aanpreektquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het forum is leuker dan het programma volgens mij.
Of dat klopt weet ik niet.quote:
Misschien is het een random getal...quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Blijkbaar lullen we toch nog beetje aansprekend.
Straks komen er ineens 75 users mee postenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Blijkbaar lullen we toch nog beetje aansprekend.
Ik ben na BB2 en DEBUS1 al afgehaakt ergens.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik kijk minder. Maar de SV scrol ik wel na en de filmpjes als het me aanpreekt
Nee wil ik eigenlijk niet weten, wordt er een beetje bang van, kritiek komt altijd achteraf hequote:Op zaterdag 5 april 2014 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen gevolgd hebben wat jij zoal gepost hebt.
Ik hou die losers niet meer bijquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben na BB2 en DEBUS1 al afgehaakt ergens.
Regelmatig komen er langs, ik vind dat wel grappig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks komen er ineens 75 users mee posten
Lekker boeien..quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee wil ik eigenlijk niet weten, wordt er een beetje bang van, kritiek komt altijd achteraf he
Die krijg je af en toe welquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee wil ik eigenlijk niet weten, wordt er een beetje bang van, kritiek komt altijd achteraf he
Gewoon lak aan kritiek hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb liever een nieuwe bankquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die krijg je af en toe wel. Je verdiend een lintje. Ik wil en kan het niet
Nou dan ben je hier op de goede plek.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:46 schreef Toverheks het volgende:
Mis het gewone kletsen wel, gewoon ditjes en datjes enzo
FHFquote:
Moeten we toch eens gaan doen dan ,,,quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:46 schreef Toverheks het volgende:
Mis het gewone kletsen wel, gewoon ditjes en datjes enzo
ik zat het mij ook af te vragenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Maar nu vraag ik me af wanneer je als lurker gekenmerkt wordt?
Lezen en verder niksquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
De 5 posters moet je er vanaf trekken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
soms doet het wel pijn hoor kritiek, dan denk ik ben maar een gewoon *meisje* weinig school gehad altijd hard gewerkt en voor me kinderen gezorgd alleen en dan wordt je op een taalfout aan gesproken en dan heb ik wel eens de neiging om te gaan schelden tegen die persoon, gewoon op zijn amsterdamsquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon lak aan kritiek hebben.
Mensen zeuren sowieso.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou dan ben je hier op de goede plek.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
soms doet het wel pijn hoor kritiek, dan denk ik ben maar een gewoon *meisje* weinig school gehad altijd hard gewerkt en voor me kinderen gezorgd alleen en dan wordt je op een taalfout aan gesproken en dan heb ik wel eens de neiging om te gaan schelden tegen die persoon, gewoon op zijn amsterdams
Dat is toch niet zoquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
soms doet het wel pijn hoor kritiek, dan denk ik ben maar een gewoon *meisje* weinig school gehad altijd hard gewerkt en voor me kinderen gezorgd alleen en dan wordt je op een taalfout aan gesproken en dan heb ik wel eens de neiging om te gaan schelden tegen die persoon, gewoon op zijn amsterdams
echt wel soury lees de 1e fb maar eens ik gebruikte ook weinig komma en punten dacht steek die punt in de reetquote:
Thats the questionquote:
Moet je dat zeggen. Over het grote algemeen is iedereen blij met je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wel soury lees de 1e fb maar eens ik gebruikte ook weinig komma en punten dacht steek die punt in de reet
Het is simpel, er zijn altijd mensen die handiger, beter etc zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okequote:Op zaterdag 5 april 2014 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je dat zeggen. Over het grote algemeen is iedereen blij met je.
dat zal wel moeten want het blijft 78quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
Denk dat ik het weet.. Het zijn de aantal reguliere volgers van dit topic dit dit in hun AT hebben staan....
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is simpel, er zijn altijd mensen die handiger, beter etc zijn.
Heleboel die minder kunnen.
Uitgaan van eigen kracht is altijd mijn uitgangspunt geweest.
Ga ik op mijn bek leer ik ervan en gaat geen 2x gebeuren.
Vallen en opstaan is de beste leerschool die er is en beetje geluk moet je ook hebben.
Ze durfen niet meerquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik deed het net en het waren er 80
ai!quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik deed het net en het waren er 80
Jij kent Soury ook dus (vermoedde ik al) ... Hmm ja met of of een eerste keer zonder Soury ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Komt er van, en nemen we Soury mee dan
Een lurker minderquote:
ben ff nar boven gescrold nu weer 78quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ai!nou moet ik weer nadenken want bij bij mij blijven het 78...
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kent Soury ook dus (vermoedde ik al) ... Hmm ja met of of een eerste keer zonder Soury ?
Mijn maakt het niet uit en ja ik ken Soury en ben blij dt =at ik haar ken, beetje gek is ze wel maar leuk gekquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kent Soury ook dus (vermoedde ik al) ... Hmm ja met of of een eerste keer zonder Soury ?
Dat is nooit met een Dquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn maakt het niet uit en ja ik ken Soury en ben blij dt =at ik haar ken, beetje gek is ze wel maar leuk gek
Zeker weten.quote:
Oeiquote:
Ja erg he? Ik heb dat ookquote:
Tja lol hebben is uitquote:
Die grote legertent lekte aan alle kanten, heb jij niks van gemerkt plaatsje je verdbed ergens andrs neer en je slaapzak, ik ha je naar bed gebrachtquote:
Ik was redelijk van de wereld jaquote:Op zondag 6 april 2014 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die grote legertent lekte aan alle kanten, heb jij niks van gemerkt plaatsje je verdbed ergens andrs neer en je slaapzak, ik ha je naar bed gebracht
Groeten aan Flipjequote:Op zondag 6 april 2014 00:17 schreef Toverheks het volgende:
maar lieverds ben ff weg flipje kijken slaap lekker en tot gauw
Die hebben blijkbaar interesse erinquote:Op zondag 6 april 2014 00:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je beseft dat er nu 78 lurkers ook die topics gaan nalezen.
Dat is wel een contradictio in terminisquote:Op zondag 6 april 2014 00:19 schreef sig000 het volgende:
Het zal mij worst verder zijn, maar ik doe graag ingewikkeld.
Als we snel door posten dan is het alweer dicht.. Hoeveel mensen lezen dichte topics na?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/209315[spoiler][/spoiler]6/2/100#138557739]zondag 6 april 2014 00:19[/url] schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben blijkbaar interesse erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we snel door posten dan is het alweer dicht.. Hoeveel mensen lezen dichte topics na?
Ja ik weet het Soury ,.. en Ja Fann.. EN waarschijnlijk ook Leandra... Maar toch echt geen 78 personen... Ik iig niet gauw.. Zeker als ik niet echt veel in een topic postDaar heb ik mijn kloon voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kidding
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Soury heeft honger .. Denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kleuterschool antwoord?
Ik ben zatquote:Op zondag 6 april 2014 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kleuterschool antwoord?
Mine mine minequote:Op zondag 6 april 2014 00:29 schreef sig000 het volgende:
Mijn
[..]
Mijn macaroni is op, ben vandaag naar de Toko geweest.
Zo is dat maar net...quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is simpel, er zijn altijd mensen die handiger, beter etc zijn.
Heleboel die minder kunnen.
Uitgaan van eigen kracht is altijd mijn uitgangspunt geweest.
Ga ik op mijn bek leer ik ervan en gaat geen 2x gebeuren.
Vallen en opstaan is de beste leerschool die er is en beetje geluk moet je ook hebben.
Het duurt wat lang maar goede keuze.quote:Op zondag 6 april 2014 00:34 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Zo is dat maar net...![]()
Goed topic, miss liefhebbers
CD1 nr13, full cd ok tho...
![]()
keep on rocking the blues![]()
Lol lurker nr 1 meldt zichquote:Op zondag 6 april 2014 00:34 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Zo is dat maar net...![]()
Goed topic, miss liefhebbers
CD1 nr13, full cd ok tho...
![]()
keep on rocking the blues![]()
Ja nog 76 te gaanquote:
Nee ik ben nogal bot.quote:Op zondag 6 april 2014 00:41 schreef sig000 het volgende:
Het is ook een soort springplank voor Mods, niets voor jou Soury?
Wiequote:
Haaiquote:
Zie je er nu vanaf?quote:Op zondag 6 april 2014 00:45 schreef APK het volgende:
Hmmz, dat klonk een beetje als 'All over the place'
Ja bleef daar maarquote:Op zondag 6 april 2014 00:45 schreef APK het volgende:
Hmmz, dat klonk een beetje als 'All over the place'
Ik probeer juist een enigszins georganiseerd leven te leidenquote:
Maar dat was een no goquote:Op zondag 6 april 2014 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik probeer juist een enigszins georganiseerd leven te leiden
Ach wat schattig, maar mij raak je niet hoorquote:
Niks mis meequote:Op zondag 6 april 2014 00:48 schreef sig000 het volgende:
*btw die TT viel spontaan in na op 1 na laatste post en ik vind 'm wel goed.
Waarom zou ik je willen raken. Het omgekeerde lijkt wel waarquote:Op zondag 6 april 2014 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ach wat schattig, maar mij raak je niet hoor
Ik had ook zoiets met die kamelemn snoep van aap van Sas gedaan iddquote:Op zondag 6 april 2014 00:48 schreef sig000 het volgende:
*btw die TT viel spontaan in na op 1 na laatste post en ik vind 'm wel goed.
Nee Ja Neequote:
Die gaat volgens mij het eind van het radijsjesseizoen niet halen.quote:
Ik dacht ff dat ik op mn werk met zn zoon samenwerkte, maar tis toch net iets anders. maar hij heeft er wel iets van ...quote:
Praat hij net zoquote:Op zondag 6 april 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat ik op mn werk met zn zoon samenwerkte, maar tis toch net iets anders. maar hij heeft er wel iets van ...
Britt is bang voor hun tenenquote:Op zondag 6 april 2014 00:54 schreef sig000 het volgende:
Beste mensen, let vooral op het kamelenfilmpje in de Egyptian reggae.
quote:Op zondag 6 april 2014 00:57 schreef sig000 het volgende:
Ik ben regelmatig vergeleken met Jannes v/d WAl, gelukkig is die dood.
Heb je mij nooit over gehoord,.. Maar nu je er over begintquote:Op zondag 6 april 2014 00:57 schreef sig000 het volgende:
Ik ben regelmatig vergeleken met Jannes v/d Wal, gelukkig is die dood.
Nou zo ken ik er een hoop vanquote:Op zondag 6 april 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Achternaam ook met een buitenlandse P EN hij lijkt er wel wat op ...
Ik vond het wel een relaxte dammer die gewoon in slaap viel tijdens lange treinreis, beetje wereldvreemd dat wel.quote:
Raar figuur.quote:Op zondag 6 april 2014 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een relaxte dammer die gewoon in slaap viel tijdens lange treinreis, beetje wereldvreemd dat wel.
Iquote:Op zondag 6 april 2014 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een relaxte dammer die gewoon in slaap viel tijdens lange treinreis, beetje wereldvreemd dat wel.
Nee echt serieus dacht ik dat. afgelopen week speciaal naar Drs P lopen googlen .. Komt ie uit Zwitserland dus..quote:
Groningersquote:Op zondag 6 april 2014 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij ook ooit nog eens aangeklaagd voor aanranding in een snoepwinkel.quote:Op zondag 6 april 2014 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik niet?quote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij ook ooit nog eens aangeklaagd voor aanranding in een snoepwinkel.
Had volgens hem iets met het verschil tussen 'drop' en 'D'r op' te maken?
Jij snapt de ellende die ik ooit over me heen gekregen heb ook al was het grappig bedoeld.quote:Op zondag 6 april 2014 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je mij nooit over gehoord,.. Maar nu je er over begint
Je moet je regelmatig inhouden om niet te posten toch?quote:Op zondag 6 april 2014 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ben toch gewoon een poster hier en geen lurker
Dat blijktquote:Op zondag 6 april 2014 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ben toch gewoon een poster hier en geen lurker
Oehhh vertelquote:Op zondag 6 april 2014 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets over hoeren , Harm Wiersma , WK Brazilie... dat wel.
Ik was film aan het kijken maar die Griek is in slaap gesukkeldquote:Op zondag 6 april 2014 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet je regelmatig inhouden om niet te posten toch?
Dan lurk je.
Na mijn macoroni moet je ff gaan teruglezen dan.quote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was film aan het kijken maar die Griek is in slaap gesukkelden toen wilde ik effe kijken of
er al nieuws was in dat kinderdagverblijftopic, en ja er was dus nieuws
pfff zo ver.... doe maar een linkje als het belangrijk isquote:Op zondag 6 april 2014 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na mijn macoroni moet je ff gaan teruglezen dan.
Smoes ergens anders zegquote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was film aan het kijken maar die Griek is in slaap gesukkelden toen wilde ik effe kijken of
er al nieuws was in dat kinderdagverblijftopic, en ja er was dus nieuws
Ga je nu oude koeien uit de sloot halen?quote:Op zondag 6 april 2014 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al hier vanaf de eerste topics hoor
Het is even zoeken, maar google geeft deze minimale info:quote:
quote:
ik was eerderderquote:Op zondag 6 april 2014 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al hier vanaf de eerste topics hoor
Nee, maar dan ben ik toch gewoon een poster geen lurkerquote:Op zondag 6 april 2014 01:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga je nu oude koeien uit de sloot halen?
Nietusquote:
oudekoeienpastasaus?quote:Op zondag 6 april 2014 01:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga je nu oude koeien uit de sloot halen?
voel je dat?quote:Op zondag 6 april 2014 01:13 schreef sig000 het volgende:
Ik voel ineens een bepaalde onrust dit tipoc binnenkomen.
Ohh die is lekkerquote:
Voel je jezelf meteen aangesproken? Ik maakte ff een garpje, was 1 post.quote:Op zondag 6 april 2014 01:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik toch gewoon een poster geen lurker
maar zijn er echt zoveel lurkers dan hier?quote:Op zondag 6 april 2014 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voel je jezelf meteen aangesproken? Ik maakte ff een garpje, was 1 post.
quote:Op zondag 6 april 2014 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar zijn er echt zoveel lurkers dan hier?
Volgens mij heb jij echt een ontzettend kutleven dat je hier regelmatig post alsof het een schoolpleintje van de lagere school is.quote:
Ja ik stond vaak buiten te huilen.quote:Op zondag 6 april 2014 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt een ontzettend kutleven dat je hier regelmatig post alsof het een schoolpleintje van de lagere school is.
Wie zegt dat ?quote:
Geloof in jezelfquote:
Nu ff serieus, hele goede vriend van mij was op wereldreis met motor samen met maat.quote:
NEEquote:Op zondag 6 april 2014 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het maakt geloof ik niet uit WAT ik zeg ...
Mijn Pasta is vies, mijn film is stom, ik ben stom, het zal allemaal wel
Dat is natuurlijk allemaal gewoon een feit, maar het is toch niet nodig om dat continu in te wrijvenquote:Op zondag 6 april 2014 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het maakt geloof ik niet uit WAT ik zeg ...
ow...quote:Op zondag 6 april 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nu ff serieus, hele goede vriend van mij was op wereldreis met motor samen met maat.
Dat ging prima en hij wist precies waar die met bezig was.
Sahara overwonnen en in de bush erna Malaria Tropicana opgelopen, inentingen werkten niet, hij kon niet verder, vriend zo snel mogelijk dichtstbijzijnde bewoonde wereld opgezocht.
Toen ze met medicijnen kwamen was het te laat.
Op dat zelfde moment was ik totaal van de pot af, wist niet wat me overkwam en dat was werlelijk waar raar.
quote:Op zondag 6 april 2014 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk allemaal gewoon een feit, maar het is toch niet nodig om dat continu in te wrijven
Vrouwen die zichzelf in de slachtofferrol duwen die moeten nog het nodige leren.quote:Op zondag 6 april 2014 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
o jah, nu heb ik het gedaanquote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf in de slachtofferrol duwen die moeten nog het nodige leren.
Oh wat naar. Maar wat heeft dat met hier te maken?quote:Op zondag 6 april 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nu ff serieus, hele goede vriend van mij was op wereldreis met motor samen met maat.
Dat ging prima en hij wist precies waar die met bezig was.
Sahara overwonnen en in de bush erna Malaria Tropicana opgelopen, inentingen werkten niet, hij kon niet verder, vriend zo snel mogelijk dichtstbijzijnde bewoonde wereld opgezocht.
Toen ze met medicijnen kwamen was het te laat.
Op dat zelfde moment was ik totaal van de pot af, wist niet wat me overkwam en dat was werlelijk waar raar.
Ik bekijk dat positief op mijn manier.quote:
Je maakt je weer boos om niks... at je pasta saus geen vlees heeft ... Echt soms Fannquote:Op zondag 6 april 2014 01:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o jah, nu heb ik het gedaanik vin het wel best
Jij kunt daar niets aan doen toch?quote:Op zondag 6 april 2014 01:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o jah, nu heb ik het gedaanik vin het wel best
Ach, ik kwam dit jaar terug met knokkelkoorts, dacht dat het een gewoon griepje was en ben gewoon doorgegaan.quote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou, daar gaat mijn laatste steun
quote:Op zondag 6 april 2014 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik kwam dit jaar terug met knokkelkoorts, dacht dat het een gewoon griepje was en ben gewoon doorgegaan.
Gelukkig was achteraf niet zo ernstig als die vriend van SIG
Kan gebeuren allemaal...
![]()
Vrouwen die dan daarop gaan stampen alsof het een rommelmarkt grap op FOK! is ookquote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf in de slachtofferrol duwen die moeten nog het nodige leren.
Ja, daar las ik dus even overheen, da's niet zo mooi ..quote:Op zondag 6 april 2014 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik kwam dit jaar terug met knokkelkoorts, dacht dat het een gewoon griepje was en ben gewoon doorgegaan.
Kan gebeuren allemaal...
Ik dacht al, waar issie nou?quote:Op zondag 6 april 2014 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Kan gebeuren allemaal...
Tjaquote:Op zondag 6 april 2014 01:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, daar las ik dus even overheen, da's niet zo mooi ..
Chuf, beste jongen ik maak me niet boos, ik heb zelf nog het recept opgezocht van de Pastaquote:Op zondag 6 april 2014 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt je weer boos om niks... at je pasta saus geen vlees heeft ... Echt soms Fann
Dat was daan ook waarschijnlijk de oorzaak dat we je wat minder gezien hebben ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom doe je dat dan ?quote:Op zondag 6 april 2014 01:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Chuf, beste jongen ik maak me niet boos, ik heb zelf nog het recept opgezocht van de Pasta
á la Sourywat kan mij dat nou schelen van dat vlees. écht soms ...
quote:Op zondag 6 april 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was daan ook waarschijnlijk de oorzaak dat we je wat minder gezien hebben ...Dat is geen gewoon griepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK FANNquote:Op zondag 6 april 2014 01:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Chuf, beste jongen ik maak me niet boos, ik heb zelf nog het recept opgezocht van de Pasta
á la Sourywat kan mij dat nou schelen van dat vlees. écht soms ...
Was niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 6 april 2014 01:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar issie nou?
Mooi dat je het weer overleefd hebt.
APK is een lulloquote:Op zondag 6 april 2014 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit dreigt een legendarisch topic te worden.
wat doe ik dan?quote:
Wiequote:
quote:Op zondag 6 april 2014 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit dreigt een legendarisch topic te worden.
quote:Op zondag 6 april 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was daan ook waarschijnlijk de oorzaak dat we je wat minder gezien hebben ...Mwah, is alweer een tijdje geleden hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was die kutsfeer hier gewoon zat
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Kijk dat is de spirit en heb je pech dan sneuvel je.quote:Op zondag 6 april 2014 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Was niet zo moeilijk hoor
Beetje koorts en kotsen.
Moet alleen niet door een andere soort knokkelmug gestoken worden want dan ben ik de lul
Voor de soort die al gestoken heeft ben ik nu immuun
Ik ben koning van de wansmaak.quote:Op zondag 6 april 2014 01:34 schreef sacha het volgende:
[..]ik geniet, dat is pas erg, erger, ergerst!
Watjequote:
Ik gooi er gewoon wat frisse moed in.quote:Op zondag 6 april 2014 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, is alweer een tijdje geleden hoor.
Je bent gewoon net een beetje hersteld en kunt weer een beetje Fokken ...quote:Op zondag 6 april 2014 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, is alweer een tijdje geleden hoor.
Nee ... dat zegt ie niet, hij was de kutsfeer hier gewoon zat, dat heb ik ook wel eens...quote:Op zondag 6 april 2014 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent gewoon net een beetje hersteld en kunt weer een beetje Fokken ...
En blauwquote:Op zondag 6 april 2014 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:
Nee joh, ben twee dagen thuisgebleven maar heb nog wel gewoon een of ander datacentrumdiploma gehaaldquote:Op zondag 6 april 2014 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
in zijn rolstoel, het toetsenbord bedienend met een rietjequote:Op zondag 6 april 2014 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er niks meequote:
OK viel dus allemaal wel mee, maar je moet dus geen 2e keer besmet worden begrijp ik ...quote:Op zondag 6 april 2014 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, ben twee dagen thuisgebleven maar heb nog wel gewoon een of ander datacentrumdiploma gehaald
Ooit ga ik de tol voor de roofbouw betalen
ja kook, dan ben ik 1 van de (nu) 77quote:Op zondag 6 april 2014 01:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ... dat zegt ie niet, hij was de kutsfeer hier gewoon zat, dat heb ik ook wel eens...
Al eens geprobeerd met de tieten?quote:Op zondag 6 april 2014 01:39 schreef sacha het volgende:
[..]
in zijn rolstoel, het toetsenbord bedienend met een rietje
Ik wil later ook zo'n rolstoel die bediend kan worden door galspuwenquote:Op zondag 6 april 2014 01:39 schreef sacha het volgende:
in zijn rolstoel, het toetsenbord bedienend met een rietje
In jou geval gaat dat ding achteruitquote:Op zondag 6 april 2014 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil later ook zo'n rolstoel die bediend kan worden door galspuwen
dan ga je af en toe flink hardquote:Op zondag 6 april 2014 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil later ook zo'n rolstoel die bediend kan worden door galspuwen
Tweede keer zelfde mug: No problem.quote:Op zondag 6 april 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OK viel dus allemaal wel mee, maar je moet dus geen 2e keer besmet worden begrijp ik ...
Als je lang genoeg zeurt komt ie misschien wel ..quote:Op zondag 6 april 2014 01:44 schreef sacha het volgende:
[..]
tettenbediening?
waar is PPPPPP hoe heet ie?
serieus?quote:Op zondag 6 april 2014 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Tweede keer zelfde mug: No problem.
Tweede keer een van de drie andere soorten: Ebola-achtige bloedingen of nachtenlang andere mensen lastig vallen op FOK!
Ik wil niet graag met maar 1 account hier op Fok! posten, iedereen heeft recht op zijn eigen afwijkingen en dat is er 1 van mij.quote:Op zondag 6 april 2014 01:44 schreef sacha het volgende:
[..]
tettenbediening?
waar is PPPPPP hoe heet ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |