quote:
Echt ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
dit heeft mijn Aap gekocht bij het Snoepwinkeltje![]()
[ afbeelding ]
ik kan alles zelf opzoeken, ik kan alles zelf bedenkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
Kunnen we zelf geen recepten meer opzoeken .. ?? Of zelf gewoon iets bedenken ..
Pasta Carbonada kan toch niet niet zo moeilijk zijn
De mannetjes ookquote:
liquid filledquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:05 schreef sig000 het volgende:
Ik moest wel lachen in combinatie met de saus.
Hoe kom je daar nou bij. Dat klopt nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:09 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij hoort er rechts op dat afgesneden stuk eigenlijk nog een Y te staan.
Prachtig nummer, ik lurk meequote:
Ja vandaar mn eerdere post al...quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:09 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij hoort er rechts op dat afgesneden stuk eigenlijk nog een Y te staan.
Als behangverwijderaar zie je dat het schuin afgesneden is of niet dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij. Dat klopt niet
Als kauwgumquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vandaar mn eerdere post al...
Sas! Wordt deze kauwgum echt in deze verpakking verkocht? Hoe ziet de inhoud er dan uit ?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag hoor, maar eigenlijk was dat al wel bekend...
Nee dat houdt een keer op. Ik wilde ook al de kranten lezen van 50 jaar oudquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als behangverwijderaar zie je dat het schuin afgesneden is of niet dan?
Je doet prima werk elders Heks met je verslagen ...quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]had de laatste tijd minder tijd om hier te posten, zat ff deurtje elders maar lees zo tussen door ook in BNW en soms in andere topics
Papiermaken heb ik inmiddels ook alweer 10 jaar geleden achter me gelaten maar toch blijft het een mooi vak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat houdt een keer op. Ik wilde ook al de kranten lezen van 50 jaar oud
Nou nou niet overdrijven he, soms lees ik wel eens een stuk terug denk ik waar gaat het overquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet prima werk elders Heks met je verslagen ...
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas! Wordt deze kauwgum echt in deze verpakking verkocht? Hoe ziet de inhoud er dan uit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |