Uitzendschemaquote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Hoi Pino.quote:
quote:Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe Willems tegen die paal aan loopt ook echt he
Een neger het bos insturen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:50 schreef Grifte het volgende:
Hoe die Willems ook nog even het bos instuurt, smerig
Geen potten gezien vandaag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi Pino.
Genoten van deze pot?
Moet je je officieel voor inschrijven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ik niet voortaan Cambuur supporter worden?
Had PSV maar niet die parkeergarage en de lucht moeten verkopenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ernestje oprottenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er niet an sich een hekel aan. Die enge figuurtjes zijn inmiddels verdwenen allemaal. Alleen gaat het mij niet om het aso-gedrag maar nu is het een selectie vol egootjes die denken dat ze daadwerkelijk goed zijn. Wijnaldum vindt dat ie recht heeft op een salaris boven het PSV-plafond bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt, wat een treurige club is PSV geworden. Ik snap dat mensen de club echt belachelijk vinden en er een hekel aan hebben.
Moeten. Keeper uit de goal is rood.quote:
Depay, Bakkali, Wijnaldum, Maher, Willems... zegt echt genoeg. Geef mij maar Ritzmaier, Hendrix, Zoet, Locadia lijkt me ook nog wel wat te hebben en Depay heeft ook wel een mentaliteit maar ook een ego, maar eentje is niet zo'n probleem. En dan Ruiz halen is wanbeleid en Faber en Cocu staan echt als een stel jokers die niets doen voor paal, door het gemist aan ervaring.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er niet an sich een hekel aan. Die enge figuurtjes zijn inmiddels verdwenen allemaal. Alleen gaat het mij niet om het aso-gedrag maar nu is het een selectie vol egootjes die denken dat ze daadwerkelijk goed zijn. Wijnaldum vindt dat ie recht heeft op een salaris boven het PSV-plafond bijvoorbeeld.
Depay praat nu al over stappen hogerop terwijl hij een vrij laag rendement heeft ook al heeft hij hartstikke veel dreiging. Probeer eerst eens prijzen te pakken met PSV voordat je gaat denken aan de Prmier League/PrimeraDivision en al die vage competities.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay, Bakkali, Wijnaldum, Maher, Willems... zegt echt genoeg. Geef mij maar Ritzmaier, Hendrix, Zoet, Locadia lijkt me ook nog wel wat te hebben en Depay heeft ook wel een mentaliteit maar ook een ego, maar eentje is niet zo'n probleem. En dan Ruiz halen is wanbeleid en Faber en Cocu staan echt als een stel jokers die niets doen voor paal, door het gemist aan ervaring.
Oh Arias vind ik ook wel een goede.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depay praat nu al over stappen hogerop terwijl hij een vrij laag rendement heeft ook al heeft hij hartstikke veel dreiging. Probeer eerst eens prijzen te pakken met PSV voordat je gaat denken aan de Prmier League/PrimeraDivision en al die vage competities.
Individueel en als team heeft PSV eigenlijk geen progressie geboekt dit jaar. Misschien het stapje meer zetten of het kunnen consolideren in de laatste minuten.
Ik had al honger, maar nu krijg ik ook zin in een appel. Ik krijg altijd alleen maar nog meer honger als ik een appel eetquote:
Voor van Boxel?quote:
Ze kunnen er beide niet veel van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom startte Henkie eigenlijk met Van Boxtel en niet met Martgod?
van Bastenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Is eigenlijk al iets qua geruchten wie de trainer van AZ wordt?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou hem nu zijn derde geel geven voor praten.
Heb je het niet gezien?quote:
zomgquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag DeMex ontmoet, wie wil me raken?
Wat een god is dat.
Ik hoop niet dat veel users hier jou willen raken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Wat een god is dat.
Gezien zijn naam vond de meet plaats bij de Smullers?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Wat een god is dat.
Pics.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Wat een god is dat.
Aan het blowen. (c) minthyquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je het niet gezien?
Wat was je aan het doen Pienjow?
Zou kunnen ja.quote:
Goeie grap.quote:
Sander Post?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vroeger had je hier nog meermaals de TurucVindPost
Haha, wat een kolder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vroeger had je hier nog meermaals de TurucVindPost
Het is hier geen fok.co.uk. Hier praten we Nederlands ja, anders rot je maar op naar dat joekelland van je.quote:
Noquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is hier geen fok.co.uk. Hier praten we Nederlands ja, anders rot je maar op naar dat joekelland van je.
quote:
Niet, Feyenoord wint van RKC.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar stel dat Ajax morgen al kampioen wordt, ben benieuwd hoe de NOS dat dan gaat monteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met AZ niet echt het idee dat Van Basten een dikke promotie maakt, hoogstens een beetje stuivertje wisselen. Van de ene subtopper naar de andere subtopper of zie ik dat verkeerd.quote:
En het is nogal zonde als ik mijn koffie eventueel mors.quote:Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n ouders willen niet dat hij over de bank plast.
Zit jij nu met een klapstoeltje, Groningenvlag en een bord nasi á la Johannes voor de TV?quote:Op zondag 6 april 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat ik ooit via FOK! een klapstoeltje heb gewonnen?
Van Star trek of Star wars toch?quote:Op zondag 6 april 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat ik ooit via FOK! een klapstoeltje heb gewonnen?
Nee, net als die zwem chick eet ik om zes uur.quote:Op zondag 6 april 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit jij nu met een klapstoeltje, Groningenvlag en een bord nasi á la Johannes voor de TV?
quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, net als die zwem chick eet ik om zes uur.
En ja, Star Trek. Ik was er erg gelukkig mee.
SPOILERS HALLOquote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef -Willempie- het volgende:
Dat Vitesse deze wedstrijd niet gewoon met 6-0 heeft gewonnen
Sierd de Vos zegt ook elke wedstrijd koekoekquote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef Grifte het volgende:
En de kool
Jan Roelfs stelt nooit teleur in zijn consequentheid
Oké.quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is een typische wedstrijd zoals op Football Manager. Teringveel kansen maar je speelt alsnog gelijk óf je verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |