SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slotjeJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:04 schreef Innisdemon het volgende:
Kut
Maar nog kutter zijn die mensen die er dan even bij moeten vermelden dat ze géén PVV stemmen
Islam is zeker een prachtige religie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:06 schreef leeell het volgende:
Net als elke religie mooi,leerzaam en interessant echter vaak misbruikt door mensen als excuus voor wandaden.
Tevens prachtige kunst, architectuur en kennis die eruit voortgekomen is
het interpreteren van bepaalde verhalen of geboden op een achterhaalde manier om zo een verdraaide moraal te maken om die vervolgens op te leggen aan andere mensen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:08 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Islam is zeker een prachtige religie.
Wat bedoel jij precies met wandaden ?
Dit. Ik ben een PVV stemmer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:06 schreef leeell het volgende:
Net als elke religie mooi,leerzaam en interessant echter vaak misbruikt door mensen als excuus voor wandaden.
Tevens prachtige kunst, architectuur en kennis die eruit voortgekomen is
bepaalde verhalen of geboden.. Je moet echt wat specifieker zijn hoor. Wij volgen de koran en de sunnah van onze geliefde profeet Mohamed (vrede zij met hem)quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:09 schreef leeell het volgende:
[..]
het interpreteren van bepaalde verhalen of geboden op een achterhaalde manier om zo een verdraaide moraal te maken om die vervolgens op te leggen aan andere mensen.
En wat de denken van vrouwenrechten ? homohaat ? terrorisme ? Staat wellicht niet allemaal zo in de Koran maar sommige moslims gebruiken het wel degelijk als rechtvaardiging van hun daden!quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:19 schreef OneOummah het volgende:
[..]
bepaalde verhalen of geboden.. Je moet echt wat specifieker zijn hoor. Wij volgen de koran en de sunnah van onze geliefde profeet Mohamed (vrede zij met hem)
Verder hebben wij de hadith die zeer belangerijk zijn voor onze bronnen. En tevens hebben we ook de grote geleerden waar wij veel van kunnen leren, dit omdat zij over veel kennis beschikken.
Vrouwen hebben een hele hoge positie binnen de Islam. Dit in tegenstellingen tot in het westen. Waar de vrouwen door velen als lustobject worden gezien. Want zeg nou eerlijk in bijna elk reclame spotje word de vrouw gewoon als een lustobject neergezet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:22 schreef leeell het volgende:
[..]
En wat de denken van vrouwenrechten ? homohaat ? terrorisme ? Staat wellicht niet zo in de Koran maar sommige moslims gebruiken het wel degelijk als rechtvaardiging van hun daden!
Wil je dan eens uitleggen waarom de vrouw geen eigen wil heeft euhm... mag hebben?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:26 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een hele hoge positie binnen de Islam. Dit in tegenstellingen tot in het westen. Waar de vrouwen door velen als lustobject worden gezien. Want zeg nou eerlijk in bijna elk reclame spotje word de vrouw gewoon als een lustobject neergezet.
Lees je wel wat ik schrijf ? Ik heb het over misinterpretatie van de Koran, niet over Koran zelf.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:26 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een hele hoge positie binnen de Islam. Dit in tegenstellingen tot in het westen. Waar de vrouwen door velen als lustobject worden gezien. Want zeg nou eerlijk in bijna elk reclame spotje word de vrouw gewoon als een lustobject neergezet.
Vooralsnog lijkt TS me, door de manier van reageren, meer een troll dan een serieus iemand.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:29 schreef leeell het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik schrijf ? Ik heb het over misinterpretatie van de Koran, niet over Koran zelf.
en vrouwen in de Koran mogen dan wel een hoge positie hebben, zo worden zij alsnog niet behandeld. Bijna alle rechtsscholen van de islam zeggen dat de vrouw niet van haar man scheiden op eigen initiatief.
in Saudi-Arabië mogen vrouwen niet eens autorijden (of naar buiten zonder man)
en in het westen een lustobject... wat heb jij te zeggen op de tijdelijke huwelijken binnen de islam (verkapte prostitutie!)
Misinterpretatie heeft te maken met te weinig kennis.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:29 schreef leeell het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik schrijf ? Ik heb het over misinterpretatie van de Koran, niet over Koran zelf.
en vrouwen in de Koran mogen dan wel een hoge positie hebben, zo worden zij alsnog niet behandeld. Bijna alle rechtsscholen van de islam zeggen dat de vrouw niet van haar man scheiden op eigen initiatief.
in Saudi-Arabië mogen vrouwen niet eens autorijden (of naar buiten zonder man)
Op de man spelen haha... erg zwak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt TS me, door de manier van reageren, meer een troll dan een serieus iemand.
Alleen volgens Maliki , en nee, maar wel met moslims zoals ik al aangaf in mijn eerste post.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:37 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Misinterpretatie heeft te maken met te weinig kennis.
Bij ons worden de vrouwen zeker wel goed behandeld, en als mensen dat niet doen dan ligt dat aan de mensen. En niet aan de Islam. En weer ga je de fout in: De vrouw mag wel scheiden van haar man.
En dat vrouwen niet mogen rijden is saudi arabie.. dat heeft helemaal niks te maken met de Islam.
Een vrouw mag gewoon scheiden van haar man op eigen initiatief.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:38 schreef leeell het volgende:
[..]
Alleen volgens Maliki , en nee, maar wel met moslims zoals ik al aangaf in mijn eerste post.
Zoals ik dus aangaf in mijn eerste post ; verdraaid door mensen, dus jammer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:44 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Een vrouw mag gewoon scheiden van haar man op eigen initiatief.
En moslims zijn mensen. Mensen maken fouten. Het is de Islam die perfect is en niet de moslims.
Nee hoor, het is gewoon een constatering.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:38 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Op de man spelen haha... erg zwak.
Stenigen ? Dan gaan we het hebben over de sharia. En de sharia is een perfect goddelijk systeem.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:45 schreef leeell het volgende:
[..]
Zoals ik dus aangaf in mijn eerste post ; verdraaid door mensen, dus jammer.
en het stenigingsvers dan, dat klopt toch echt niet
Volgens mij vroeg je wat men van de Islam dacht en niet over andere geloven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:48 schreef OneOummah het volgende:
Tja de kerken die staan bekend om kindermisbruik. Dan roep je toch ook niet dat heel het christendom slecht is.
Je weet er dus niks van. verdiep je eens wat meer erin voordat je dit soort dommigheden eruit gooit. het stenigingsvers is een vers dat nooit in de Koran heeft gestaan maar er word wel gedaan alsof om het te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:49 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Stenigen ? Dan gaan we het hebben over de sharia. En de sharia is een perfect goddelijk systeem.
Haha steniging word niet genoemd in de koran , maar hoort er gewoon bij. Dit omdat het in de ahadith staat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:51 schreef leeell het volgende:
[..]
Je weet er dus niks van. verdiep je eens wat meer erin voordat je dit soort dommigheden eruit gooit. het stenigingsvers is een vers dat nooit in de Koran heeft gestaan maar er word wel gedaan alsof om het te rechtvaardigen.
hou maar op, ga maar terug naar je andere kortzichtige maatjes om dit soort onwaarheden te verkondigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |