Veel zal hij niet voor haar vangen.quote:
Misschien een beest in bed.quote:
Op zich ziet het er niet vreemd uit. Hij is vroeg oud en zij gedraagt zich een stuk jonger dan dat ze is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:49 schreef Snowsquall het volgende:
20 jaar verschil.....................holy toledo
Lijkt me wel duidelijk wie de broek aan heeft ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
sorry hoor maar hij is echt nog maar een menneke
Heb je de bruid bekeken?quote:
Heeft waarschijnlijk kaal haar.quote:
In de OP.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
o ja, waar vind ik de bingo????
Eigenlijk mogen ze alleen maar van dat soort stellen toelaten in dit programma.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:57 schreef marcodej het volgende:
"Wij denken niet na"
Hét ingredient voor een topuitzending.
Buiten het seizoen he.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:59 schreef MilaNL het volgende:
Helemaal leeg op straat. Dat zal mooie klandizie worden.
Wanneer is het opgenomen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:59 schreef MilaNL het volgende:
Helemaal leeg op straat. Dat zal mooie klandizie worden.
Maar waarom zou je goodwill betalen? Omdat het een succesvolle bar is met veel klandizie?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:01 schreef -0- het volgende:
Die Britse heeft mooi 25.000 gevangenDie is blij.
Normaalgesproken wel ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waarom zou je goodwill betalen? Omdat het een succesvolle bar is met veel klandizie?
Logischerwijze wel, maar ik betwijfel of ze dat echt hebben onderzocht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waarom zou je goodwill betalen? Omdat het een succesvolle bar is met veel klandizie?
filler bedoel je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef StephanL het volgende:
Ze kan wel een botoxje gebruiken voor die rimpels om haar mond.
Ze sliep er wel twee nachtjes over hoor!quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:05 schreef MilaNL het volgende:
Wat nou nachtje over slapen. Dat deed je toch nooit.
In natura gok ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:06 schreef Snowsquall het volgende:
waar gaan ze de voorraad van de bar van betalen?
Een of andere verlaten achterbuurt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:08 schreef -0- het volgende:
Waar zitten ze? Ziet er niet echt sfeervol uit daar
EN impulsiefquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Naïef lijkt me het enige juiste woord.
Echt hé. Ze snapt gewoon niet dat die haar willen tillen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef -0- het volgende:
Ze zijn er ook heilig van overtuigd dat het ook voor die Britse een moeilijke situatie is.
Daar weten haar poezen alles van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
stilzitten als je geschoren wordt!
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef themole het volgende:
Maar ze hebben in principe 25k door het toilet gespoeld aan 'Goodwill'.
bad will.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef themole het volgende:
Maar ze hebben in principe 25k door het toilet gespoeld aan 'Goodwill'.
En de zwager van de verhuurder vertaald. Betrouwbare tolkquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is volledig in het Spaans, dus nee.
Een kind kan er onder schuilen als het regent.quote:
de zoon van Melanie heeft wrs vertaaldquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is volledig in het Spaans, dus nee.
Is nog maar december/januari.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Zitten ze daar nog?
lijkt totaal niet toeristisch
zeker weten!quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou dat glazenwasbedrijf maar achter de hand houden.
Wilde ik net zeggen jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben nog wel geld voor een Audi.
Je bedoelt Aldi.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben nog wel geld voor een Audi.
Engelse bejaarden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nauwelijks lokale bevolking gezien. Woont daar uberhaupt iemand?
Die MILF hunter blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
is er iemand die zo opgemaakte ogen mooi vindt???
die van haar of hem?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
is er iemand die zo opgemaakte ogen mooi vindt???
Vol passie zag je haar de doekjes opvouwen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:18 schreef snellejelle het volgende:
Sylvia heeft duidelijk wel passie voor de zaak![]()
Inmiddels haar nummer verandert en verdwenen, toedeledokie!quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:17 schreef themole het volgende:
Ze zijn gewoon hard opgelicht door die vrouw.
Niet nadenken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:20 schreef snellejelle het volgende:
Wie begint er nou in Januari? Dan gooi je toch minstens drie maanden huur weg?
Als je nog heel veel moet verbouwen, maar dat lijkt hier niet aan de orde...quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:20 schreef snellejelle het volgende:
#nietnadenkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:20 schreef snellejelle het volgende:
Omzet dus daar gaan de kosten nog vanaf. Lijkt me ook niet kloppen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:20 schreef themole het volgende:
[..]
Ze hadden het over 200 euro omzet, vind ik persoonlijk erg laag.
Lijkt me ook, dat is amper 100 euro winst...lijkt me sterk dat je daar van kunt rondkomen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:20 schreef themole het volgende:
[..]
Ze hadden het over 200 euro omzet, vind ik persoonlijk erg laag.
Ja, dan snijd je komkommer op een plank waar je eerder vlees op hebt gesneden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:22 schreef MilaNL het volgende:
Een chaoot doet het altijd goed in de keuken.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef marcodej het volgende:
Die hangende mondhoeken storen mij enorm.
Het is erg Hollands om te denken dat alleen Hollanders dan doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Lokalen met coolbox. Het lijken wel hollanders
Ik vind die overbeet erger, zullen 's nachts wel een hoop vliegen naar binnen gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef marcodej het volgende:
Natuurlijk. Scheelt paar honderd euro per maand.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar met deze drukte moeten ze dat toch gewoon met 2 mensen af kunnen?
Lijkt me ook, scheelt veel geld.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar met deze drukte moeten ze dat toch gewoon met 2 mensen af kunnen?
Eerst volgende verbouwing...quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |