SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Wist niet eens dat die op dvd kwam, meteen gereserveerdquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Fuszy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/f(...)it/9200000026409876/
Mooi! Die gaan we even kopen dus.
Zeg het maar.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 06-04-2014 om 10:01:39Koeman wisselt op vier posities: Pellè, Verhoek, Vormer en Nelom voor Te Vrede, Schaken, Vilhena en Indi. Vinden jullie daarvan? Feyrkc reageer retweet
Je zal het denk ik veel van voorzetten moeten hebben en Verhoek kan dat denk ik beter dan Armenteros. Daarnaast kan Verhoek een voorzet geven zonder zijn man voorbij te moeten, niet dat wij het ooit zien, maar hij kan het. Aangezien RKC zich in zal laten zakken kan dat makkelijker zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 10:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap alleen verhoek niet. Waarom dan geen armenteros. Niet dat het veel beter is, maar toch.
Nelom tegen Castelen is ook leuk
Beter Verhoek eens een kans geven als basisspeler, die heb je volgend jaar ook nog.quote:Op zondag 6 april 2014 10:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap alleen verhoek niet. Waarom dan geen armenteros. Niet dat het veel beter is, maar toch.
Nelom tegen Castelen is ook leuk
is te vreede in vorm ofzo ?quote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef OverRated het volgende:
Zeg het maar.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 06-04-2014 om 10:01:39Koeman wisselt op vier posities: Pellè, Verhoek, Vormer en Nelom voor Te Vrede, Schaken, Vilhena en Indi. Vinden jullie daarvan? Feyrkc reageer retweet
Verhoekquote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef OverRated het volgende:
Kan toch moeilijk erger zijn dan Schaken?quote:Op zondag 6 april 2014 11:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Verhoek![]()
We spelen weer met 10 man, godverdomme
Onderschat Schakinho niet.quote:Op zondag 6 april 2014 11:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan toch moeilijk erger zijn dan Schaken?
We hebben het altijd lastig gehad met kutclubjes die niets voorstellen (en ondertussen winnen we van de concurrentiequote:Op zondag 6 april 2014 11:14 schreef Vasion het volgende:
Waarom? Omdat je tegen RKC speelt misschien
Liever niet eigenlijk. Verhoek heeft bewezen niet goed genoeg te zijn voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 april 2014 11:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Beter Verhoek eens een kans geven als basisspeler, die heb je volgend jaar ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |