Leuk.quote:
Met wie?quote:
Happy.quote:
Yes sir!quote:
Oh, is er gefrencht?quote:
quote:
Nee, zou me verbazen.quote:
Daar ben ik veel te verlegen voor, toch?quote:
Na hoeveel dates/meets dan wel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te verlegen voor, toch?
Weet niet, misschien bij een man niet. Zoiets zei je toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te verlegen voor, toch?
Dates kan ik niet zeggen, beetje moeilijk daar een pijl op te trekken. En ik zoen niet met iedereen die ik meet. Fas is natuurlijk een uitzondering.quote:
Wat zou je moeten lezen dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:23 schreef yats het volgende:
Wat is dat toch met al die meets? Waarom lees ik daar nooit iets over?
Geluncht en lekker in de zon gezeten. Veel gepraat, wat geshopt. Utrecht was gezellig druk vandaag.quote:
was je hier?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Geluncht en lekker in de zon gezeten. Veel gepraat, wat geshopt. Utrecht was gezellig druk vandaag.
Ik lees in een ander topic dat er blijkbaar gisteren een meet was waar ik best heen had gewild.quote:
Dat had je vast wel geweten dan.quote:
O, daar weet ik niks van Yats.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lees in een ander topic dat er blijkbaar gisteren een meet was waar ik best heen had gewild.
Ik dus ook niet, maar dat is niet de eerste keer dat ik een meet mis.quote:
Verdorie, weer een orgie gemist?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar dat is niet de eerste keer dat ik een meet mis.
Ach, veel meets zijn geen officiële FOK meets. Die krijg je meestal alleen mee als je er zelf bij betrokken bent.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar dat is niet de eerste keer dat ik een meet mis.
Moet ik toch eens wat meer verspreid gaan postenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, veel meets zijn geen officiële FOK meets. Die krijg je meestal alleen mee als je er zelf bij betrokken bent.
Wil je zo graag FOKkers meeten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik toch eens wat meer verspreid gaan posten
Dat spreekt voor zich feer, fokkers zijn immers een klasse apartquote:
Autisten die normaal nooit buiten komen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich feer, fokkers zijn immers een klasse apart
Je weet maar nooit wat voor tips je op een meet krijgt tegen het verbranden als je dan wel een keer in de zon komtquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Autisten die normaal nooit buiten komen.
Wij zaten op een gegeven moment ook te verbranden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat voor tips je op een meet krijgt tegen het verbranden als je dan wel een keer in de zon komt
quote:
Te veel? Kan dat?quote:
Ja. Staan er alweer twee op de planning. Al die roddels die over mij de ronde doen.quote:
Ik ben linkshandig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Rechterhand en 5 minuten...
Dromenland gegarandeerd
Worden er op deze manier alleen maar meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Staan er alweer twee op de planning. Al die roddels die over mij de ronde doen.
Ik heb een of ander achterlijk pokerfeestje van twentse zwakbegaafde boeren in huis.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dromenland gegarandeerd
En dan mij een meetslet noemen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Staan er alweer twee op de planning. Al die roddels die over mij de ronde doen.
Tot over 6 minuten danquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dromenland gegarandeerd
quote:
Ik krijg gewoon een fijne kriebel beneden als ik je slet noem.quote:
Jammerquote:
hij mankeert toch niets aan zijn klauwen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe je dat niet eens voor die arme jongen.
dat niet maar wel met mijn oog hand coördinatiequote:Op zaterdag 5 april 2014 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij mankeert toch niets aan zijn klauwen?
Vervelend..... niet mijn probleemquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat niet maar wel met mijn oog hand coördinatie
Wat ben je aardig vanavondquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend..... niet mijn probleem
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een fijne kriebel beneden als ik je slet noem.
Stalker!quote:
Geeft niet. Ik ben onweerstaanbaar.quote:
Dit kan ik beamen.quote:
quote:
Smoothquote:
Hep is de smoothheid zelve.quote:
You agree?quote:
Ja zeker wetenquote:Op zondag 6 april 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep is de smoothheid zelve.
[..]
You agree?
Och, zie haar naar bevestiging zoeken.quote:
Van jou had ik dit niet verwacht.quote:
quote:
Ik heb geen bevestiging van mijn awesomeness nodig.quote:Op zondag 6 april 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, zie haar naar bevestiging zoeken.
Geeft hij daar ook les in? Ik kan nog wel wat tips gebruikenquote:
Vraag het hem, zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 april 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geeft hij daar ook les in? Ik kan nog wel wat tips gebruiken
Wat heb je te bieden?quote:Op zondag 6 april 2014 00:14 schreef yats het volgende:
2Happy, volgens feer ben je smooth, geef je daar ook les in?
Scherp mesje, scheerschuim, goed week laten worden, en gaanquote:Op zondag 6 april 2014 00:14 schreef yats het volgende:
2Happy, volgens feer ben je smooth, geef je daar ook les in?
Niet?quote:Op zondag 6 april 2014 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Van jou had ik dit niet verwacht.Of ben je een kutsarcast?
Mijn uitermate gezellige gezelschap en een drankje natuurlijk.quote:
Je begint al goed.quote:Op zondag 6 april 2014 00:18 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn uitermate gezellige gezelschap en een drankje natuurlijk.
Like+quote:Op zondag 6 april 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Scherp mesje, scheerschuim, goed week laten worden, en gaan
Je kent mij nauwelijks.quote:
Ben ik geslaagd voor de intake?quote:
Ja. Morgen langskomen om 13:00 na de kerkdienst.quote:
Ai, dat word lastig. Ik ben atheïst (nog niet bekeerd tot faxist)quote:Op zondag 6 april 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja. Morgen langskomen om 13:00 na de kerkdienst.
Schaam jequote:Op zondag 6 april 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, dat word lastig. Ik ben atheïst (nog niet bekeerd tot faxist)
Niet het Faxisme aanhangen.quote:Op zondag 6 april 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet worden heh, enkel Faxisten zijn toegestaan.quote:Op zondag 6 april 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg, jij was toch een afvallige faxist?quote:Op zondag 6 april 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet het Faxisme aanhangen.
O wacht.Moet nog even iets veranderen.
quote:Op zondag 6 april 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet het Faxisme aanhangen.
O wacht.Moet nog even iets veranderen.
Dan kun je het bij Feer wel vergeten.quote:Op zondag 6 april 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Scherp mesje, scheerschuim, goed week laten worden, en gaan
Tadaa.quote:
Behalve als je Fas heet.quote:Op zondag 6 april 2014 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan kun je het bij Feer wel vergeten.
Nou ja, misschien des te leuker om te horen.quote:
Had ik het over baardgroei dan?quote:Op zondag 6 april 2014 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan kun je het bij Feer wel vergeten.
Hopelijk volgen er meer.quote:
Hoi. Wilt u trouwe volger van het Faxisme worden? U kunt zoveel foute opmerkingen maken als u lief is, maar u zult niet eeuwig branden in de hel als gevolg.quote:
Doe mij maar het Feradisme.quote:Op zondag 6 april 2014 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi. Wilt u trouwe volger van het Faxisme worden? U kunt zoveel foute opmerkingen maken als u lief is, maar u zult niet eeuwig branden in de hel als gevolg.Klinkt goed, toch?
quote:Op zondag 6 april 2014 00:31 schreef Fera het volgende:
Hoi. Wilt u trouwe volger van het Faxisme worden? U kunt zoveel foute opmerkingen maken als u lief is, maar u zult niet eeuwig branden in de hel als gevolg.
Fera als persoon zijnde is te danken aan het Faxisme.quote:
Hey Buuf!quote:
Hoi! Jij bent nieuw in deze SC, ofniet?quote:
Niet teveel overdrijven hequote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, misschien des te leuker om te horen.
Hij kwam mij achterna. Ik trek mensen aan.quote:Op zondag 6 april 2014 00:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi! Jij bent nieuw in deze SC, ofniet?
Hoe gaat het vandaag? Kun je al een beetje slapen?quote:
quote:
?quote:Op zondag 6 april 2014 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Fera als persoon zijnde is te danken aan het Faxisme.
Dat klopt. Fera heeft mij hier naartoe gehaald. Ben ik welkom?quote:Op zondag 6 april 2014 00:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi! Jij bent nieuw in deze SC, ofniet?
Dat is minder. Is art niet in de buurt voor een massage?quote:Op zondag 6 april 2014 00:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaIk heb zere benen
En voeten
Ik moet ze toch lokken?quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij kwam mij achterna. Ik trek mensen aan.
[..]
Hoe gaat het vandaag? Kun je al een beetje slapen?
Heb ik vrij weinig over te zeggen, hequote:Op zondag 6 april 2014 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat klopt. Fera heeft mij hier naartoe gehaald. Ben ik welkom?
Echt hequote:Op zondag 6 april 2014 00:40 schreef Fascination het volgende:
zo'n schijthekel aan mensen die je plat whatsappen als je een paar uur niet reageert. Optyfen.
Amenquote:Op zondag 6 april 2014 00:40 schreef Fascination het volgende:
zo'n schijthekel aan mensen die je plat whatsappen als je een paar uur niet reageert. Optyfen.
Hmmm, klote zeg. Hopelijk loop je jezelf niet voorbij.quote:Op zondag 6 april 2014 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ja, gaat wel goedEn het slapen wisselt heel erg. Rond vorig weekend 4 nachten voor geen meter geslapen. Maar het gaat
[..]
Heb ik vrij weinig over te zeggen, he
Oeh Fas, ze willen je.quote:Op zondag 6 april 2014 00:40 schreef Fascination het volgende:
Zal het niet meer doenquote:Op zondag 6 april 2014 00:40 schreef Fascination het volgende:
quote:
Hmhmquote:Op zondag 6 april 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, klote zeg. Hopelijk loop je jezelf niet voorbij.
Hey WT.quote:
Goed hoor.quote:
Nu al?quote:Op zondag 6 april 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor.Probeer wat mensen te werven voor deze openbarende religie. Interesse?
Maar ik ga maar eens pitten.
Trusten mensen.
Nou nou, je mag wel iets harder proberen dan gelijk te gaan slapenquote:Op zondag 6 april 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor.Probeer wat mensen te werven voor deze openbarende religie. Interesse?
Trusten mensen.
Truste feerquote:Op zondag 6 april 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Trusten mensen.
Ja, en ik sta nu alweer op om me klaar te maken voor nog een lange dag werkenquote:Op zondag 6 april 2014 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga slapen jij! Je was te laat thuis van werk.
Ochjee, ik zou bijna.... Echt bijna he.. Nog niet helemaal.. Medelijden met je krijgenquote:Op zondag 6 april 2014 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en ik sta nu alweer op om me klaar te maken voor nog een lange dag werken
quote:Op zondag 6 april 2014 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ochjee, ik zou bijna.... Echt bijna he.. Nog niet helemaal.. Medelijden met je krijgensucces en have fun.
quote:
Zit nu nog aan mn ontbijt hoorquote:
Jaquote:Op zondag 6 april 2014 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is het normaal dat je na een avondje zuipen geil ben
Niemand mee naar huis genomen dan.quote:Op zondag 6 april 2014 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin. Die hier ook wel eens heeft gepost.quote:
Ah en dan mag je dan niemand mee naar huis nemen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin. Die hier ook wel eens heeft gepost.
Zo voel ik me wel.quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je in een regenboog gestruikeld?
Maar vandaag is het meer herfstweer.quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel.Ben echt een lentemens.
Vanmorgen wel. Maar de zon kwam net door en ik hoorde alweer vogeltjes.quote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar vandaag is het meer herfstweer.
Nou, hier is het nog zo grijs als het pak van een bankdirectielid.quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanmorgen wel. Maar de zon kwam net door en ik hoorde alweer vogeltjes.
Daarom in het Zuiden van Nederland wonen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, hier is het nog zo grijs als het pak van een bankdirectielid.
Als je een baan voor me hebt pak ik vanavond mijn spullen nog.quote:Op zondag 6 april 2014 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom in het Zuiden van Nederland wonen.
Had ik maar een baan. Dan had ik 'm zelf gehouden.quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een baan voor me hebt pak ik vanavond mijn spullen nog.
En nog hebberig zijn ook! Jij hebt echt de lente in je bol!quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik maar een baan. Dan had ik 'm zelf gehouden.
Nu nog de kriebels.quote:Op zondag 6 april 2014 15:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nog hebberig zijn ook! Jij hebt echt de lente in je bol!
Geen andere kriebels dan jeuk kennen.quote:
Lentekriebels natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen andere kriebels dan jeuk kennen.
[..]
Lentekriebels natuurlijk.
Zo de tering.quote:
Het is dan ook een echte raszangeres, geen televisiester.quote:Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo de tering.Wtf is dat dan.
Ze is wel erg cameraschuw.
Geen idee, daar heb ik geen drank voor nodig.quote:Op zondag 6 april 2014 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je mag mijne wel hebben feer. Ik wil ze graag kwijtquote:
Ik denk niet dat ik kriebels kan hebben voor een andere vrouw dan Fas.quote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Je mag mijne wel hebben feer. Ik wil ze graag kwijt
Zeg nooit nooit feerquote:Op zondag 6 april 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kriebels kan hebben voor een andere vrouw dan Fas.
Ik zeg dat veel te vaak.quote:
Oké, deze gaat in mn sig.quote:Op zondag 6 april 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kriebels kan hebben voor een andere vrouw dan Fas.
Ik heb nog nooit eerder in iemand's sig gestaan.quote:
Volgens mij is het ook gewoon haar broertje. Classic.quote:
twi, ouwe hater.quote:
Mijn oma zei altijd, zolang het schip de haven nog niet uit is, is alles mogelijk mits je goed kan zwemmen. Ik snap die uitspraak nog steeds niet, maar ik vond hem gek genoeg hier wel bij passen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg dat veel te vaak.Valt niets meer aan te redden.
Grote Leider.quote:
Juist, ja ...quote:Op zondag 6 april 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd, zolang het schip de haven nog niet uit is, is alles mogelijk mits je goed kan zwemmen. Ik snap die uitspraak nog steeds niet, maar ik vond hem gek genoeg hier wel bij passen.
Mijn trouwste volgerquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn trouwste volger![]()
Ik heb vandaag een leuke gemaaktIemand reed mee in de auto, en op een of andere manier kwam het gesprek op versnellingen. Dus ik zei dat mijn auto soms niet in z'n achteruit te krijgen is en dat ik dan flink aan de pook moet sjorren om 'm erin te krijgen
Zoals het hoort.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn trouwste volger![]()
Ik heb vandaag een leuke gemaaktIemand reed mee in de auto, en op een of andere manier kwam het gesprek op versnellingen. Dus ik zei dat mijn auto soms niet in z'n achteruit te krijgen is en dat ik dan flink aan de pook moet sjorren om 'm erin te krijgen
Nee ze zit al aan de pook van iemand andersquote:Op zondag 6 april 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
En, ging de persoon in kwestie toen aan je pook zitten?
Wat een slet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze zit al aan de pook van iemand anders
De hoer.quote:Op zondag 6 april 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze zit al aan de pook van iemand anders
Het harde werken zit er weer op?quote:
Ik wil ook lid worden van de faxisten, maar ik heb nog een lange weg te gaan.quote:
Je bent er nog niet neequote:Op zondag 6 april 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil ook lid worden van de faxisten, maar ik heb nog een lange weg te gaan.
Ja, was een lange, drukke dag. Ben geslooptquote:
quote:
Oeeh, gesisterzoned!quote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he
Haha nee, ik zie haar meer als een zusje ofzo
Ach, ze had mij eerst gefriendzoned hoorquote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, was een lange, drukke dag. Ben geslooptEn ik heb honger
[..]
Hoe is het met je?
[..]
Oeeh, gesisterzoned!
Okequote:Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, ze had mij eerst gefriendzoned hoorMaar ze is op zch wel leuk hoor, maar totaal m'n type niet verder
Dan moet je er inderdaad vanaf blijven.quote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he
Haha nee, ik zie haar meer als een zusje ofzo
Ik wacht nog op een spoedlesjequote:
Kan ik me voorstellen. Smakelijk alvast!quote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, was een lange, drukke dag. Ben geslooptEn ik heb honger
In Urk doen ze niet anders...quote:Op zondag 6 april 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katwijkers hoeven dat niet.
Just sayin'.
Faxie is dan ook geen Katwijker.quote:Op zondag 6 april 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Just sayin'.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Just sayin'.
Neeeneeeeneeequote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een spoedlesje
[..]
Kan ik me voorstellen. Smakelijk alvast!
[..]
In Urk doen ze niet anders...
quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Ik speelde met iemand een soort scrabble en ze speelde 'baft'. Wij een beetje gniffelen en haar dochter maar onwetend kijken.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Ik speelde met iemand een soort scrabble en ze speelde 'baft'. Wij een beetje gniffelen en haar dochter maar onwetend kijken.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]vuilakje ben je ook.
Met je anusobsessie.
Ik heb nog een lange weg te gaan...quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neeeneeeeneee
'Ik heb nog een smakelijke worst voor je'
Capiche?
quote:
Dat zei ik nietquote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan hoef ik hier ook niet te blijven
Godver Fax, je bent op dreef vandaag.quote:
Ik speelde dat woord niet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]vuilakje ben je ook.
Met je anusobsessie.
Jij hebt mijn tekst ook als sig.quote:
Faxisme dat klinkt als goed ideequote:
Het valt me nu pas op.quote:
De legendarische Braddie in SEX.quote:
Wat zoek je hier? Tips voor in bed?quote:
Jaquote:
Dat is niet heel erg moeilijk, geloof ik.quote:Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat ik hier zoek? Een gezelligere sfeer dan in KLB.
Dat merk ik nu alquote:Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg moeilijk, geloof ik.
We zijn heel erg lief hoor. Meestal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |