Leuk.quote:
Met wie?quote:
Happy.quote:
Yes sir!quote:
Oh, is er gefrencht?quote:
quote:
Nee, zou me verbazen.quote:
Daar ben ik veel te verlegen voor, toch?quote:
Na hoeveel dates/meets dan wel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te verlegen voor, toch?
Weet niet, misschien bij een man niet. Zoiets zei je toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te verlegen voor, toch?
Dates kan ik niet zeggen, beetje moeilijk daar een pijl op te trekken. En ik zoen niet met iedereen die ik meet. Fas is natuurlijk een uitzondering.quote:
Wat zou je moeten lezen dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:23 schreef yats het volgende:
Wat is dat toch met al die meets? Waarom lees ik daar nooit iets over?
Geluncht en lekker in de zon gezeten. Veel gepraat, wat geshopt. Utrecht was gezellig druk vandaag.quote:
was je hier?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Geluncht en lekker in de zon gezeten. Veel gepraat, wat geshopt. Utrecht was gezellig druk vandaag.
Ik lees in een ander topic dat er blijkbaar gisteren een meet was waar ik best heen had gewild.quote:
Dat had je vast wel geweten dan.quote:
O, daar weet ik niks van Yats.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lees in een ander topic dat er blijkbaar gisteren een meet was waar ik best heen had gewild.
Ik dus ook niet, maar dat is niet de eerste keer dat ik een meet mis.quote:
Verdorie, weer een orgie gemist?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar dat is niet de eerste keer dat ik een meet mis.
Ach, veel meets zijn geen officiële FOK meets. Die krijg je meestal alleen mee als je er zelf bij betrokken bent.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar dat is niet de eerste keer dat ik een meet mis.
Moet ik toch eens wat meer verspreid gaan postenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, veel meets zijn geen officiële FOK meets. Die krijg je meestal alleen mee als je er zelf bij betrokken bent.
Wil je zo graag FOKkers meeten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik toch eens wat meer verspreid gaan posten
Dat spreekt voor zich feer, fokkers zijn immers een klasse apartquote:
Autisten die normaal nooit buiten komen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich feer, fokkers zijn immers een klasse apart
Je weet maar nooit wat voor tips je op een meet krijgt tegen het verbranden als je dan wel een keer in de zon komtquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Autisten die normaal nooit buiten komen.
Wij zaten op een gegeven moment ook te verbranden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat voor tips je op een meet krijgt tegen het verbranden als je dan wel een keer in de zon komt
quote:
Te veel? Kan dat?quote:
Ja. Staan er alweer twee op de planning. Al die roddels die over mij de ronde doen.quote:
Ik ben linkshandig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Rechterhand en 5 minuten...
Dromenland gegarandeerd
Worden er op deze manier alleen maar meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Staan er alweer twee op de planning. Al die roddels die over mij de ronde doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |