abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140292964
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:18 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

voor de motor zou ik dat ook zeggen, daar heb je veel meer zaken die erbij komen kijken, voor de fiets is het zo pisseasy, als je het nog een keer in je leven wilt doen is het al makkelijk om het spul in huis te hebbe
Spul komt zeker in huis, maar ik zou graag eerst meekijken met iemand die weet wat ie doet. Op youtube kan dat natuurlijk wel, maar persoonlijk contact en direct meekijken/vragen stellen vind ik toch prettiger.

Zie ook dit topic:
FHF / Iemand handig met fietsen?
People assume too much.
pi_140292987
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Maar als je het niet probeert leer je het nooit, en bleeden is niet zo moeilijk. En er is vast wel een guide te vinden.

Je kan bijvoorbeeld deze kit kopen:
http://www.epicbleedsolut(...)tektro/complete-kit/

En een guide:
^O^
People assume too much.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:46:04 #203
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140293183
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:39 schreef very het volgende:

[..]

Spul komt zeker in huis, maar ik zou graag eerst meekijken met iemand die weet wat ie doet. Op youtube kan dat natuurlijk wel, maar persoonlijk contact en direct meekijken/vragen stellen vind ik toch prettiger.

Zie ook dit topic:
FHF / Iemand handig met fietsen?
thing is, dat voor verschillende modellen je verschillende nippels hebt en die zou dan toevallig net iemand moeten hebben liggen (of het moet passen)

verder vind ik het wel erg matig dat je daar 1) pas dan pas kan 2) dat die het niet gewoon even doet terwijl je erbij staat

maaaaaar

je systeem is gesloten gebleven je hebt enkel de fiets omgedraaid? :? dan moet de rem gewoon nog hard zijn (maw ze hebben het de eerste keer gewoon niet goed gedaan :')
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:47:05 #204
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140293226
ps

doe het straks gewoon zelf, gewoon er even voor gaan zitten en snappen hoe het werkt :Y als het dan mis gaat, kan de fietsenknul het fixen :P
pi_140294231
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
ps

doe het straks gewoon zelf, gewoon er even voor gaan zitten en snappen hoe het werkt :Y als het dan mis gaat, kan de fietsenknul het fixen :P
haha...dat is ook weer zo :D
Wie weet doe ik dat wel. Aan de andere kant: 3 juni is zo ver weg niet meer :P
People assume too much.
pi_142671403
Nou...ik heb alweer een tijdje mijn fiets in gebruik, maar niet voor de volle 100% naar tevredenheid :{

Ik heb al een keer gehad dat de trapas erg kraakt. Ben toen teruggegaan en toen was het weg...voor eventjes dan.Toen het weer terugkwam ben ik weer terug gegaan en hebben ze nog wat nauwkeuriger gekeken. Ze kwamen erachter dat er speling zat in de lagers die in het frame zelf zitten. Fiets dus uiteindelijk terug naar Specialized. Heb hem toen na een ruime week weer teruggekregen met de mededeling dat het gerepareerd was. Nu, krap een maand later, kraakt het daar godverdomme wéér :(

Ik heb dus weinig hoop dat het nog goed gaat komen met deze fiets :'(

En het vervelende is, deze fiets is niet meer te krijgen, dus ik weet even niet wat ik hier nou mee aan moet. Zou het op te lossen zijn met een betere kwaliteit onderdeel, moet er een heel nieuw frame komen? Zal ik gewoon een andere fiets halen?

Ik baal hier wel goed van, want los van dat kraken ben ik wel erg tevreden over deze fiets.
People assume too much.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:36:07 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143337661
Wat is er met je ouwe gebeurd dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143337965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er met je ouwe gebeurd dan?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:41 schreef very het volgende:
Ik heb al een keer gehad dat de trapas erg kraakt. Ben toen teruggegaan en toen was het weg...voor eventjes dan.Toen het weer terugkwam ben ik weer terug gegaan en hebben ze nog wat nauwkeuriger gekeken. Ze kwamen erachter dat er speling zat in de lagers die in het frame zelf zitten. Fiets dus uiteindelijk terug naar Specialized. Heb hem toen na een ruime week weer teruggekregen met de mededeling dat het gerepareerd was. Nu, krap een maand later, kraakt het daar godverdomme wéér :(
Aanvullend: de laatste oplossing was een metalen buis in het carbon frame verlijmen, daar de rollagers in en dan een aangepaste trapas. Maar de voorbladen die ze er noodgedwongen op gezet hadden zagen er totaal niet uit. Hoogglans zwart met allemaal chrome randjes. In plaats van dat ze dat eerst voorleggen. Blijkbaar boeit hun het visuele te weinig en mij te veel :P

Nu gewoon alu frame ipv carbon en betere afmontage (ultegra ipv tiagra)
People assume too much.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:45:22 #210
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143337996
Maaruh, je hebt die fiets zelf verkocht? Of je geld terug gekregen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143338066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Maaruh, je hebt die fiets zelf verkocht? Of je geld terug gekregen?
Geld terug gekregen :Y
Wat service betreft kan ik VanHerwerden best aanraden hoor. Al leken ze minder blij toen bleek dat ik liever mijn fiets terug gaf dan vrede had met die lelijke voorbladen, maar ach...kan ik begrijpen :P
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')