Spul komt zeker in huis, maar ik zou graag eerst meekijken met iemand die weet wat ie doet. Op youtube kan dat natuurlijk wel, maar persoonlijk contact en direct meekijken/vragen stellen vind ik toch prettiger.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
voor de motor zou ik dat ook zeggen, daar heb je veel meer zaken die erbij komen kijken, voor de fiets is het zo pisseasy, als je het nog een keer in je leven wilt doen is het al makkelijk om het spul in huis te hebbe
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Maar als je het niet probeert leer je het nooit, en bleeden is niet zo moeilijk. En er is vast wel een guide te vinden.
Je kan bijvoorbeeld deze kit kopen:
http://www.epicbleedsolut(...)tektro/complete-kit/
En een guide:
thing is, dat voor verschillende modellen je verschillende nippels hebt en die zou dan toevallig net iemand moeten hebben liggen (of het moet passen)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:39 schreef very het volgende:
[..]
Spul komt zeker in huis, maar ik zou graag eerst meekijken met iemand die weet wat ie doet. Op youtube kan dat natuurlijk wel, maar persoonlijk contact en direct meekijken/vragen stellen vind ik toch prettiger.
Zie ook dit topic:
FHF / Iemand handig met fietsen?
haha...dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
ps
doe het straks gewoon zelf, gewoon er even voor gaan zitten en snappen hoe het werktals het dan mis gaat, kan de fietsenknul het fixen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er met je ouwe gebeurd dan?
Aanvullend: de laatste oplossing was een metalen buis in het carbon frame verlijmen, daar de rollagers in en dan een aangepaste trapas. Maar de voorbladen die ze er noodgedwongen op gezet hadden zagen er totaal niet uit. Hoogglans zwart met allemaal chrome randjes. In plaats van dat ze dat eerst voorleggen. Blijkbaar boeit hun het visuele te weinig en mij te veelquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:41 schreef very het volgende:
Ik heb al een keer gehad dat de trapas erg kraakt. Ben toen teruggegaan en toen was het weg...voor eventjes dan.Toen het weer terugkwam ben ik weer terug gegaan en hebben ze nog wat nauwkeuriger gekeken. Ze kwamen erachter dat er speling zat in de lagers die in het frame zelf zitten. Fiets dus uiteindelijk terug naar Specialized. Heb hem toen na een ruime week weer teruggekregen met de mededeling dat het gerepareerd was. Nu, krap een maand later, kraakt het daar godverdomme wéér
Geld terug gekregenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Maaruh, je hebt die fiets zelf verkocht? Of je geld terug gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |