Ja, als hij nou wat eerder was geweest had ik het nog wel gedaan hoor, maar ik ga niet op dit tijdstip nog veel inspannende dingen doen behalve mezelf zometeen omdraaien in bed als ik slaapquote:
Ja voor als hij straks ripped is van al het sporten, alvast goed inlezenquote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewaagd wel, hij koos voor het pad van rozengeur en rijpe perziken, onze bradster gaat op avontuur.
gaat wel even duren met 1x per week een uurtje sportenquote:Op zondag 6 april 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja voor als hij straks ripped is van al het sporten, alvast goed inlezen
Terecht. Wat denkt die gare struisvogel wel niet.quote:Op zondag 6 april 2014 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, als hij nou wat eerder was geweest had ik het nog wel gedaan hoor, maar ik ga niet op dit tijdstip nog veel inspannende dingen doen behalve mezelf zometeen omdraaien in bed als ik slaap
1x per week een uurtjequote:Op zondag 6 april 2014 22:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gaat wel even duren met 1x per week een uurtje sporten
Ja echt hoor, maffe flamingoquote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Terecht. Wat denkt die gare struisvogel wel niet.
je post net dat je om 10 uur gaat sporten en om 12 uur weer thuis bent... dan heb je dus sowieso geen 2 uur gesport....quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
1x per week een uurtje
Ik ga 4x per week 2 uur naar de sportschool, ik fiets 10km per dag, ik wil zodra ik mijn streefgewicht heb bereikt beginnen met T25, dus ik denk dat je mij een beetje onderschat man.
De sportschool is letterlijk 5 minuten fietsen van mijn huis.quote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je post net dat je om 10 uur gaat sporten en om 12 uur weer thuis bent... dan heb je dus sowieso geen 2 uur gesport....
Serieuze vraag: is dat fietsen gewoon een beetje recreatief of keihard of wat moet ik me er precies bij voorstellen?quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
1x per week een uurtje
Ik ga 4x per week 2 uur naar de sportschool, ik fiets 10km per dag, ik wil zodra ik mijn streefgewicht heb bereikt beginnen met T25, dus ik denk dat je mij een beetje onderschat man.
Dat fietsen is recreatief, maar ik fiets gemiddeld een klein uurtje (Als ik gewoon rustig fiets doe ik 50 minuten over 10 km) en dat werkt prima. Al is mijn gemiddelde tegenwoordig zo rond de 15 km per uur (Nog vrij laagquote:Op zondag 6 april 2014 22:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Serieuze vraag: is dat fietsen gewoon een beetje recreatief of keihard of wat moet ik me er precies bij voorstellen?
Best chill met mooi weer maar anders zou ik er toch niet vrolijk van worden. Zou gaan waterfietsen met iemand die fucking lui is is ook een goede workoutquote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat fietsen is recreatief, maar ik fiets gemiddeld een klein uurtje (Als ik gewoon rustig fiets doe ik 50 minuten over 10 km) en dat werkt prima. Al is mijn gemiddelde tegenwoordig zo rond de 15 km per uur (Nog vrij laagmaar ach)
Mensen die zeggen dat fietsen leuk is hebben nooit in slecht weer een fiets bereden.quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Best chill met mooi weer maar anders zou ik er toch niet vrolijk van worden. Zou gaan waterfietsen met iemand die fucking lui is is ook een goede workout
Was oprecht nieuwsgierigquote:
Er valt in Hilversum niks te doen qua waterfietsen, sowieso in het gooi niet echtquote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Best chill met mooi weer maar anders zou ik er toch niet vrolijk van worden. Zou gaan waterfietsen met iemand die fucking lui is is ook een goede workout
Ja dat zijn van die fietskoppels die op een mooie zomerdag met de kaart op de fiets een tocht van 50km langs het pannenkoekenhuis maken.quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat fietsen leuk is hebben nooit in slecht weer een fiets bereden.
Net de mensen die het niet snappen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die fietskoppels die op een mooie zomerdag met de kaart op de fiets een tocht van 50km langs het pannenkoekenhuis maken.
dat is wel Echt supersloom. Ter referentie, Mijn moeder gaat 3 keer per week hardlopen, die loopt iets meer dan 10 km in een uurtjequote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat fietsen is recreatief, maar ik fiets gemiddeld een klein uurtje (Als ik gewoon rustig fiets doe ik 50 minuten over 10 km) en dat werkt prima. Al is mijn gemiddelde tegenwoordig zo rond de 15 km per uur (Nog vrij laagmaar ach ik fiets gewoon voor de leuk, en niet omdat ik een wielrenner wil worden
)
Er is niks mis met een lekker lang stuk fietsen.quote:
Jammer, is best leuk.quote:Op zondag 6 april 2014 22:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er valt in Hilversum niks te doen qua waterfietsen, sowieso in het gooi niet echt
Met mooi weer fiets ik sowieso, lekker van de omgeving "genieten" met slecht weer blijf ik liever thuis, of ga ik (Als het echt moet) lopen
Hij mist jou.quote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Braddie, waarom blijf je afscheidstopics maken als je toch elke keer weer terugkomt?
Zolang het niet verplicht is inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 22:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is niks mis met een lekker lang stuk fietsen.
Ik fiets regelmatig van Hilversum naar Lage Vuursche en zo door naar Laren, muziekje op, runkeeper aan, en gaan.
Tussendoor een stop om ergens wat te drinken, prima te doen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |