Zit mobiel.quote:
Je begint steeds meer op Ambi te lijken, hoe ze ooit was. I like it.quote:
Ja, chloro2.014 is dood. Chloro1.0 ook, maar dan van binnen.quote:
Nee, lig net lekker op de bank.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, chloro2.014 is dood. Chloro1.0 ook, maar dan van binnen.
Is goed, ik sta bij die ene plek.quote:Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef Chloroform het volgende:
Grid, ben morgen weer in Den Bosch. Meet me @ Friet van Piet xoxo
Ik ook.quote:
Zal deze keer beter opletten, vorige keer was ik met de dochter van die shoarma tent aangelopen :Squote:
Omdat die net zo lelijk is zeker, leuk dit. :sssquote:Op maandag 7 april 2014 00:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal deze keer beter opletten, vorige keer was ik met de dochter van die shoarma tent aangelopen :S
Zag er uit als < insertrandomdwcchickpic > hoor :$$$$quote:Op maandag 7 april 2014 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat die net zo lelijk is zeker, leuk dit. :sss
Wishful thinking.quote:Op maandag 7 april 2014 00:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zag er uit als < insertrandomdwcchickpic > hoor :$$$$
Gewoon niet in de spiegel kijken tijdens het tanden poetsen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef Braddie het volgende:
Getverdemme, fijn plaatje zo vlak voor het slapen.
Weltrusten KLB!
Oké, weet niet wat ik hierop moet zeggen. :squote:
Heb je nu een hele avond nog om over na te denken, kan je het morgen bij romantisch friet van piet diner vertellen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, weet niet wat ik hierop moet zeggen. :s
Samen blikje cola delen, frikandel eten in Lady en de Vagebond-stijl, de spikkels van jouw softijsje mogen likken. So romantieks. :$$quote:Op maandag 7 april 2014 00:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je nu een hele avond nog om over na te denken, kan je het morgen bij romantisch friet van piet diner vertellen.
Of je loopt gewoon naar binnen en bestelt een bamischijf.quote:Op maandag 7 april 2014 00:59 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb morgen een lurkmeet @ Den Bosch om de hoek bij Friet van Piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |