SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Maringo op 05-04-2014 20:51:05 ]
Dat zou inderdaad nog erbij moeten komen, sms-taalquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het lijken de toetsen buiten de letters die moeilijk zijn. Hoofdletters, leestekens en zo. Gelukkig geen sms-taal..
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:50 schreef Snowbells het volgende:
Dan wordt het een dikke, lange mooiboy met Britt Dekker accent als je die users mixt
sorryquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:50 schreef c-u-t-e het volgende:
als mensen zo als dit typen is pas irritant dan weet ik niet waar een zin begint of eindigt zucht
Eens.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad nog erbij moeten komen, sms-taal
nee he en als mensen hele verhalen gaan typen over hun jeugd en dan geen punt ofzo want dat is vervelend toen ik vroeger een kleine jongen was sliep ik altijd heel vroeg en toen gingen mijn ouders scheiden en toen was ik verdrietig maar nu ben ik weer een vrolijke jongenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:50 schreef c-u-t-e het volgende:
als mensen zo als dit typen is pas irritant dan weet ik niet waar een zin begint of eindigt zucht
Zo erg datquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad nog erbij moeten komen, sms-taal
ja ik voel je want ik heb altijd op straat geleefd zonder moeder en vader en zonder familie en liefde en toen vond een oude man mij en daar ben ik mee getrouwd en nu is hij dood en ben ik rijk jeeeej einde verhaal leef nog lang en gelukkig whoohooquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee he en als mensen hele verhalen gaan typen over hun jeugd en dan geen punt ofzo want dat is vervelend toen ik vroeger een kleine jongen was sliep ik altijd heel vroeg en toen gingen mijn ouders scheiden en toen was ik verdrietig maar nu ben ik weer een vrolijke jongen
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
gwn so typen wrm rekenibg houde mt anderen als je ok gwn ni moeilyk kan doen
Die y ipv ij..quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
gwn so typen wrm rekenibg houde mt anderen als je ok gwn ni moeilyk kan doen
ja, ik weet dat ik op fok nooit goed lt op punten en komma's en ik ben gewend dat word zelf de hoofdletters neerzetquote:
net als straattaalquote:
Oh, het was me niet eens opgevallen. Zoveel boeit het mij hahaquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik weet dat ik op fok nooit goed lt op punten en komma's en ik ben gewend dat word zelf de hoofdletters neerzet
hee, ik ben dan wel dik, maar nog lang geen biggiequote:Op zaterdag 5 april 2014 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sahbi wat doe je nou biggie ik clip je
fatty bombaquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, ik ben dan wel dik, maar nog lang geen biggie
Wajoooo, jij hebt Swag man! YOLO!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sahbi wat doe je nou biggie ik clip je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |