Ken dat. Ik had met mijn moeder een broodje gekocht bij de bakker om aan de eendjes te voeren. Was het park nog niet in of een brutale gans rukte dat hele broodje uit mijn vingers...quote:Op zondag 6 april 2014 00:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik maakte dergelijke risico-inschattingen nog niet toen ik 5 was.
Ik was toen 3 ofzo...quote:Op zondag 6 april 2014 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken dat. Ik had met mijn moeder een broodje gekocht bij de bakker om aan de eendjes te voeren. Was het park nog niet in of een brutale gans rukte dat hele broodje uit mijn vingers...
Brullen dat ik deed![]()
![]()
Ook nieuwe katten gaan ooit dood.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
Ik wil wel een nieuwe kat ooit, maar geen tweedehands dit keer.
Ik heb een hekel aan ganzen.quote:Op zondag 6 april 2014 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken dat. Ik had met mijn moeder een broodje gekocht bij de bakker om aan de eendjes te voeren. Was het park nog niet in of een brutale gans rukte dat hele broodje uit mijn vingers...
Brullen dat ik deed![]()
![]()
LOL, Specu is een kattenmensquote:
Ik aan ganzenbord. Kom altijd in die put terecht.quote:
Voel je je al weer beter? Behalve slaperig?quote:Op zondag 6 april 2014 00:57 schreef Uccie het volgende:
Toen ik 8 was kwam er een koe op me afrennen met een kolerevaart, ik schrok me wild....stopte dat beest op 1 mtr afstand, liep rustig weg en deed het nog een keer. Zegt die boer, ja ze wil spelen!
Ik ben nog nooit zo bang geweest
Alleen met een hond zou ik er langs durven.quote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn bazen, vooral als ze jongen hebben.
Ik alleen aan die Nijlganzen ofzo, met die ringen rond hun ogen.quote:
Dat wisten we al wel.quote:
Ja, gaat weer een stuk beter. Dus dat tripje morgen gaat wel door.quote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voel je je al weer beter? Behalve slaperig?
Och, anderen hebben weer een bord voor d'r kop.quote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik aan ganzenbord. Kom altijd in die put terecht.
Tot uw dienst!quote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uitstekende bijdrage weer.
Kritisch, scherp, zoals we gewend zijn.
Het zijn ook griezels. Maar slangen vind ik ook niet leuk.quote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik alleen aan die Nijlganzen ofzo, met die ringen rond hun ogen.
Zitten een paar hele agressieve bij mijn ouders in de sloot en die gaan altijd bij mijn auto in de buurt zitten en blazen als ik wil instappen.
Debussyquote:Op zondag 6 april 2014 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, jij niet met je gigantische kast.
quote:Op zondag 6 april 2014 01:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, gaat weer een stuk beter. Dus dat tripje morgen gaat wel door.
Misschien mag hij er ooit wel een aaienquote:
Slangen heb ik minder last van, als ik die zie zitten ze meestal in een dichte bak.quote:Op zondag 6 april 2014 01:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het zijn ook griezels. Maar slangen vind ik ook niet leuk.
Ik vind (Nijl)ganzen niet eng hoor..quote:Op zondag 6 april 2014 01:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het zijn ook griezels. Maar slangen vind ik ook niet leuk.
Daar stop ik geen poezen in.quote:Op zondag 6 april 2014 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, jij niet met je gigantische kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |