Welnee, ze meeten regelmatigquote:Op zondag 6 april 2014 01:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat we hier niet zo meet-erig zijn...en dan plannen ze er eentje, haakt iedereen op het laatste moment af.
Owh?quote:Op zondag 6 april 2014 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vreemde opmerking gezien jij waarschijnlijk eerder gaat dan ik.
Niet als NWS-meet, maar ze meeten vaak hoorquote:
Oh ja, maar dat is anders.quote:Op zondag 6 april 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als NWS-meet, maar ze meeten vaak hoor
Ja. Niet de hele NWS-crew iddquote:
Er is 1 NWS SC meet geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als NWS-meet, maar ze meeten vaak hoor
ik zie sommige mensen van FOK! ook regelmatig, maar dat is omdat je er bevriend mee raakt, dat is dan geen meet meer.quote:
Ik zat toen in Hongarije ofzo.quote:
Ieder zijn mening over de groepjes die meetenquote:Op zondag 6 april 2014 01:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zie sommige mensen van FOK! ook regelmatig, maar dat is omdat je er bevriend mee raakt, dat is dan geen meet meer.
Ze doelt waarschijnlijk op die sjoelclub.quote:Op zondag 6 april 2014 01:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zie sommige mensen van FOK! ook regelmatig, maar dat is omdat je er bevriend mee raakt, dat is dan geen meet meer.
Niet relevant? LOLquote:Op zondag 6 april 2014 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen dingen erbij halen die niet relevant zijn.
Oh maar die is toch ook gewoon "openbaar".quote:Op zondag 6 april 2014 01:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze doelt waarschijnlijk op die sjoelclub.
Dat heeft verder niks met NWS te maken.
Niet?quote:Op zondag 6 april 2014 01:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze doelt waarschijnlijk op die sjoelclub.
Dat heeft verder niks met NWS te maken.
Ja.quote:Op zondag 6 april 2014 01:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar die is toch ook gewoon "openbaar".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |