Als dat gebeurt stel ik een UI naar keuze in voor 6 maandenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef HulkHeld het volgende:
Om vervolgens volgend jaar weer te degraderen.
Naar zijn keuze bedoel je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als dat gebeurt stel ik een UI naar keuze in voor 6 maanden
Naar iedereen die denkt dat dat gebeurt's keuzequote:
Schoen opeten topic.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Naar iedereen die denkt dat dat gebeurt's keuze
Na de degradatie naar de League One en de 2 play-off trauma's is dit wel lekker jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:09 schreef Nico25 het volgende:
Heb een pluche knuffel van de mascotte en een thuis shirt uit 2007 van de club. Geinig om ze voor het eerst in ruim een decennium weer op het hoogste niveau te zien
Klopt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Even voor de duidelijkheid; De nr 1 + 2 promoveren rechtstreeks, en de nr 3 t/m 6 spelen play-offs vanaf een halve finale dus?
Yes, en de finale op Wembleyquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Even voor de duidelijkheid; De nr 1 + 2 promoveren rechtstreeks, en de nr 3 t/m 6 spelen play-offs vanaf een halve finale dus?
Ik vond Filbert Street ook mooier, maar jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef Djibril het volgende:
Mooie club Leicester City, maar hoorde laatst dat ze in een nieuwe stadion spelen? Zou jammer zijn.
Moet eerlijk zijn dat de laatste keer ik ze zag spelen ze nog in de premier league speelden.
Championship heeft meerdere leuke clubs zoals Leeds, Blackburn, Nottingham en QPR(supporters dan)
Leicester heeft toch ook een Buitenlandse eigenaar? Wilden zij in een nieuwe stadion spelen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik vond Filbert Street ook mooier, maar ja
Klopt, King Power, daarom heet het nu ook het King Power stadiumquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef Djibril het volgende:
[..]
Leicester heeft toch ook een Buitenlandse eigenaar? Wilden zij in een nieuwe stadion spelen?
Via welke zender kijk je Championship? Want hier in Nederland valt niet veel te zien.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Klopt, King Power, daarom heet het nu ook het King Power stadium, maar het stadion was al daarvoor gebouwd, omdat het oude stadion verouderd zou zijn.
Overigens dacht ik dat die eigenaar een aantal jaren geleden zei dat als Leicester promoveert, het stadion uitgebreid zal worden. Nou, ik ben benieuwd.
Mooie UI. Grimsby Townquote:
Dit was het vroeger:quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef Djibril het volgende:
Mooie club Leicester City, maar hoorde laatst dat ze in een nieuwe stadion spelen? Zou jammer zijn.
Moet eerlijk zijn dat de laatste keer ik ze zag spelen ze nog in de premier league speelden.
Championship heeft meerdere leuke clubs zoals Leeds, Blackburn, Nottingham en QPR(supporters dan)
Meestal is er wel een stream beschikbaar voor een Championship gamequote:Op zaterdag 5 april 2014 23:23 schreef Djibril het volgende:
Hoe kijk
[..]
Via welke zender kijk je Championship? Want hier in Nederland valt niet veel te zien.
Daar wacht ik nu ook opquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Meestal is er wel een stream beschikbaar voor een Championship game.
Op BBC One is ook zaterdagnacht de Football League show, met alle samenvattingen van de Championship.
Sinds de degradatie in 2010 elk jaar weer net geen promotie terug. Ook dit jaar weer....quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooie UI. Grimsby Town
Al meerdere seizoenen een prachtgame mee op FM. "We only sing when we're fishing"
[..]
Oh joh maak je niet druk. Dit is VBL, de helft van de topics gaat off-topic.quote:Op zondag 6 april 2014 00:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Sinds de degradatie in 2010 elk jaar weer net geen promotie terug. Ook dit jaar weer....
Elk jaar is er weer een club die er bovenuit steekt, dit jaar Luton. Maar ok, het gaat lekker de laatste tijd en promotie via play offs is (ook dit jaar) nog steeds een optie.![]()
Grimsby hoort gewoon in the football league!
Maar goed...dit is een Leicester topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |