abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138541050
Te koop:

Bankstel: 2 zits, minder dan 1 jaar oud. De kleur is een soort van lichtbruin/grijs.
Daarnaast 2.5 zits. Zelfde bank.
De hoezen zijn wasbaar trouwens.
Vraagprijs: Eur 200,-

Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast heb ik een salontafel en eettafel. Ik weet de afmetingen helaas niet ;( Als er interesse is wil ik het wel opmeten.

Salontafel:
Eur 10,-, er zitten enkele kleine krasjes op het blad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eettafel inclusief eetbank. Er zijn twee eetbanken. De andere zit nog in ingepakt en wel. Ik heb nog nooit aan de tafel gegeten trouwens, dus het is echt nieuw.
Eettafel is best lang, volgens mij 170 cm. Bank is 158 cm breed.
Eur 250,-.
SPOILER
Tevens heb ik een tv tafeltje.
Eur 10.-

SPOILER
Alles je alles koopt: Eur 350.-.

Alles is op te halen, Omgeving Haarlem.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:03:30 #2
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_138542957
'Eettafel inclusief eetbank. Er zijn twee eetbanken. De andere zit nog in ingepakt en wel. Ik heb nog nooit aan de tafel gegeten trouwens, dus het is echt nieuw.'

Als een eckte Fok!ker :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')