abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138604237
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:04 schreef ManScat het volgende:

[..]

Die ja. Ook voor 2 uur inleveren?
Half 3 en 4 uur.

Moet daar 2x wezen
pi_138605069
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:09 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Kan dat ook met een iphone?
Dat zou ik niet weten. Ik gebruik de TomTom app, en dan kan ik gewoon GPS inschakelen en mobiele gegevens uit. Werkt als een trein..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  maandag 7 april 2014 @ 11:59:36 #93
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138605101
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:58 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten. Ik gebruik de TomTom app, en dan kan ik gewoon GPS inschakelen en mobiele gegevens uit. Werkt als een trein..
Onhandig en traag dus...? :P
pi_138605260
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:18 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Mij mailen ze ook alleen maar op vrijdag, nooit op een andere dag. Dit doet ze omdat er dan nog een weekend overheen gaat en dan heb je genoeg de tijd om je mail te bekijken (hopen ze). :Y
Er wordt elke dag gemaild
pi_138606228
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:58 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Dankzij jou even gegoogeld en via deze link de gratis navigatieapp Waze gedownload. Deze app gebruikt alleen gps waardoor je geen internet nodig hebt. Ondanks dat de app 5 sterren heeft wil ik in de praktijk even zien of het goed werkt. Hopelijk morgen een rit doen :'(
pi_138606314
Als je gewoon dataverbinding uitschakelt en GPS inschakelt, doen toch alle (?) navigatie apps het nog gewoon? Maargoed, GPS trekt wel vijftigduizend keer meer batterij natuurlijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_138606379
Nee, veel apps halen tijdens het navigeren de kaarten binnen dus dat werkt niet. Daarnaast heb je met dataverbinding veel sneller je locatie.
pi_138606452
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:36 schreef Sarasi het volgende:
Als je gewoon dataverbinding uitschakelt en GPS inschakelt, doen toch alle (?) navigatie apps het nog gewoon? Maargoed, GPS trekt wel vijftigduizend keer meer batterij natuurlijk.
Nee, had ik net al uitgetest. De standaard kaartenapp van Apple en Google Maps vragen dan expliciet om wifi- en/of mobiele verbinding. Dat het de batterij vreet (?) boeit mij niet. Telefoon heb ik toch standaard aan de lader in de auto (Usblader: goede tip van je trouwens).

Vorige week tijdens een rit even een kwartier de navigatie gebruikt van Apple. 117 mb :').
pi_138606557
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:02 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of deze man überhaupt plezier heeft in het leven :') .

Hij legt op een aantal plekken wel terecht de feiten op tafel. Er wordt van jou verwacht dat je zomaar een navigatiesysteem tot je beschikking hebt, of een telefoon met navigatie (Mb-vreter). Een tegemoetkoming hierin lijkt mij zeer redelijk. Een 'x' bedrag na een maand werken of een klein periodiek bedrag dat in verhouding tot de extra mb-kosten! :7
Bij EW krijg je voor dat soort dingen een onkostenvergoeding (hoewel het geloof ik in eerste instantie bedoeld is/was voor printkosten en postzegels in de tijd dat er nog geen digitale ritbon was). Is iets van 30 cent per rit ofzo.
pi_138606664
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:38 schreef Viezze het volgende:
Nee, veel apps halen tijdens het navigeren de kaarten binnen dus dat werkt niet. Daarnaast heb je met dataverbinding veel sneller je locatie.
Ah. Dus je moet kaarten eerst downloaden. Makes sense.

Maargoed ik heb gewoon een fossiele Garmin. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_138606717
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 08:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ah je doelt op de meet der meets?
Juist ja :9

Ik zit trouwens net te kijken, ik kan om 3:30 de trein terug naar Rotterdam nemen of anders om 7:03 pas weer :D
Ben bang dat ik die 7:03 niet meer trek op mijn leeftijd ;(
pi_138608312
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Juist ja :9

Ik zit trouwens net te kijken, ik kan om 3:30 de trein terug naar Rotterdam nemen of anders om 7:03 pas weer :D
Ja wie komen er nu allemaal? :P
pi_138608604
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ben je 50 ofzo? :')
pi_138608661
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:40 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Nee, had ik net al uitgetest. De standaard kaartenapp van Apple en Google Maps vragen dan expliciet om wifi- en/of mobiele verbinding. Dat het de batterij vreet (?) boeit mij niet. Telefoon heb ik toch standaard aan de lader in de auto (Usblader: goede tip van je trouwens).

Vorige week tijdens een rit even een kwartier de navigatie gebruikt van Apple. 117 mb :').
Waze is een prima app. Maatje van mij heeft die nog ingesproken. 117 MB is overigens wel tyfusveel, ik heb een abonnement van 250..
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ah. Dus je moet kaarten eerst downloaden. Makes sense.

Maargoed ik heb gewoon een fossiele Garmin. :+
Ik ga voor deze vakantie een eigen TomTom aanschaffen, kan nooit kwaad denk ik :)

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:59 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Onhandig en traag dus...? :P
_O_ _O_ _O_ _O-
  maandag 7 april 2014 @ 13:44:05 #105
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138608897
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:33 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Dankzij jou even gegoogeld en via deze link de gratis navigatieapp Waze gedownload. Deze app gebruikt alleen gps waardoor je geen internet nodig hebt. Ondanks dat de app 5 sterren heeft wil ik in de praktijk even zien of het goed werkt. Hopelijk morgen een rit doen :'(
Waze werkt prima voor een gratis navigatie app
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_138609543
Ik gebruik skobbler voor Iphone, kost iets van 80 cent en dan nog 2,50 om de kaart van Nederland te downloaden. Dan kun je gewoon zonder data navigeren. Werkt prima, al word je af en toe wel tureluurs van de waarschuwingen die je er elke 100 meter aan herinneren dat er een flitspaal aankomt.
pi_138609629
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ben je 50 ofzo? :')
Over een half jaar alweer de helft daarvan :'(
  maandag 7 april 2014 @ 14:14:25 #108
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138609953
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 14:02 schreef DukeJan het volgende:
Ik gebruik skobbler voor Iphone, kost iets van 80 cent en dan nog 2,50 om de kaart van Nederland te downloaden. Dan kun je gewoon zonder data navigeren. Werkt prima, al word je af en toe wel tureluurs van de waarschuwingen die je er elke 100 meter aan herinneren dat er een flitspaal aankomt.
Dat kun je vast wel ergens uitzetten?

Overigens als je een beetje handig bent met spotnet of torrents kun je ook vast wel ergens tomtom voor op je smartphone ergens vandaan trekken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_138610395
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 14:14 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat kun je vast wel ergens uitzetten?

Overigens als je een beetje handig bent met spotnet of torrents kun je ook vast wel ergens tomtom voor op je smartphone ergens vandaan trekken.
Been there, done that. Al is dat voor Android-phones makkelijker dan voor iOS, omdat je bij die laatste vrijwel altijd gejailbreakt moet zijn..
pi_138610740
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
Kreeg om 7 uur (in de avond) een mailtje van Autoreset met een ritopdracht voor morgen, maar aangezien ik tot nu toe altijd vrijdagmiddag die mails kreeg en ik vrijdag niks had gehad ging ik ervanuit dat ik vrij was... ik dus even gebeld, was niemand / werd niet opgenomen. Dus maar terug gemaild dat ik niet kon met uitleg... hopen dat het zo voldoende is.
Nog iets van gehoord verder?

Is toch ook niet echt handig om op zondag avond alleen te mailen.. Nu komen ze er zelf ook pas morgen ochtend (in dit geval vanochtend dus) achter dat niemand die rit gaat rijden.
pi_138610854
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:34 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Nog iets van gehoord verder?

Is toch ook niet echt handig om op zondag avond alleen te mailen.. Nu komen ze er zelf ook pas morgen ochtend (in dit geval vanochtend dus) achter dat niemand die rit gaat rijden.
Niks meer van gehoord. Nog wel gebeld rond 1 uur maar zat toen in gesprek met studieadviseur dus nam niet op :P Misschien zo maar even terugbellen.

Ja inderdaad, ook raar dat toen ik echt 5 minuten nadat ik het mailtje had gehad belde er niemand op nam. Maar zal wel geregeld zijn...
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_138611414
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 13:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja wie komen er nu allemaal? :P
ik weet nog.van niks. Maar volgens mij kan ik niet. Dacht dat ik zaterdag nachtdienst heb en zondag om 13.00 moet beginnen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_138611507
EW geeft aan dat ze je tegen de einde van de middag bellen. Maar wat als je een college en/of andere verplichtingen hebt waarbij je de telefoon gedurende een aantal uur niet kunt opnemen?
pi_138611517
Haha wat is er in Eindje dan? Kom ik ook vandaan *O*
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_138612506
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Exorbitantes het volgende:
EW geeft aan dat ze je tegen de einde van de middag bellen. Maar wat als je een college en/of andere verplichtingen hebt waarbij je de telefoon gedurende een aantal uur niet kunt opnemen?
Ze spreken tot 5 uur je voicemail in. Dan kan je terugbellen om de ritten te bevestigen.
pi_138613626
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Exorbitantes het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ze spreken tot 5 uur je voicemail in. Dan kan je terugbellen om de ritten te bevestigen.
Of anders in het opmerkingenveld schrijven: ''Telefonisch niet bereikbaar tussen xx:xx en xx:xx uur''. Doe ik ook altijd, werkt perfect.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_138614002
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:55 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

Of anders in het opmerkingenveld schrijven: ''Telefonisch niet bereikbaar tussen xx:xx en xx:xx uur''. Doe ik ook altijd, werkt perfect.
Ik doe dat tegenwoordig niet meer. Heb dan het idee dat ze je juist niet inplannen.
pi_138616280
Als ik een afspraak of college had waardoor ik tot half 6 niet meer bereikbaar was, belde ik altijd zelf een kwartiertje voordat ik die afspraak in ging. Dan zetten ze vaak zelf op een opmerking erbij (of ik kreeg ter plekke ritten :D). Dat werkte prima. Volgende ochtend om half 9 even bellen om te bevestigen en klaar.
pi_138616930
Als het goed is krijgt m'n pa vandaag trouwens z'n definitieve auto, ben benieuwd :D
pi_138618136
Ik gebruik overigens Sygic op mijn mobiel, gebruik ~25kb voor een rit van een uur. Overigens gebruikt 3G/4G meer dan GPS, iig bij mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')