Juist jaquote:
Ja wie komen er nu allemaal?quote:Op maandag 7 april 2014 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Juist ja
Ik zit trouwens net te kijken, ik kan om 3:30 de trein terug naar Rotterdam nemen of anders om 7:03 pas weer
Ben bang dat ik die 7:03 niet meer trek op mijn leeftijd
Ben je 50 ofzo?quote:Op maandag 7 april 2014 12:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik die 7:03 niet meer trek op mijn leeftijd
Waze is een prima app. Maatje van mij heeft die nog ingesproken. 117 MB is overigens wel tyfusveel, ik heb een abonnement van 250..quote:Op maandag 7 april 2014 12:40 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Nee, had ik net al uitgetest. De standaard kaartenapp van Apple en Google Maps vragen dan expliciet om wifi- en/of mobiele verbinding. Dat het de batterij vreet (?) boeit mij niet. Telefoon heb ik toch standaard aan de lader in de auto (Usblader: goede tip van je trouwens).
Vorige week tijdens een rit even een kwartier de navigatie gebruikt van Apple. 117 mb.
Ik ga voor deze vakantie een eigen TomTom aanschaffen, kan nooit kwaad denk ikquote:Op maandag 7 april 2014 12:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ah. Dus je moet kaarten eerst downloaden. Makes sense.
Maargoed ik heb gewoon een fossiele Garmin.
quote:
Waze werkt prima voor een gratis navigatie appquote:Op maandag 7 april 2014 12:33 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Dankzij jou even gegoogeld en via deze link de gratis navigatieapp Waze gedownload. Deze app gebruikt alleen gps waardoor je geen internet nodig hebt. Ondanks dat de app 5 sterren heeft wil ik in de praktijk even zien of het goed werkt. Hopelijk morgen een rit doen
Dat kun je vast wel ergens uitzetten?quote:Op maandag 7 april 2014 14:02 schreef DukeJan het volgende:
Ik gebruik skobbler voor Iphone, kost iets van 80 cent en dan nog 2,50 om de kaart van Nederland te downloaden. Dan kun je gewoon zonder data navigeren. Werkt prima, al word je af en toe wel tureluurs van de waarschuwingen die je er elke 100 meter aan herinneren dat er een flitspaal aankomt.
Been there, done that. Al is dat voor Android-phones makkelijker dan voor iOS, omdat je bij die laatste vrijwel altijd gejailbreakt moet zijn..quote:Op maandag 7 april 2014 14:14 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel ergens uitzetten?
Overigens als je een beetje handig bent met spotnet of torrents kun je ook vast wel ergens tomtom voor op je smartphone ergens vandaan trekken.
Nog iets van gehoord verder?quote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
Kreeg om 7 uur (in de avond) een mailtje van Autoreset met een ritopdracht voor morgen, maar aangezien ik tot nu toe altijd vrijdagmiddag die mails kreeg en ik vrijdag niks had gehad ging ik ervanuit dat ik vrij was... ik dus even gebeld, was niemand / werd niet opgenomen. Dus maar terug gemaild dat ik niet kon met uitleg... hopen dat het zo voldoende is.
Niks meer van gehoord. Nog wel gebeld rond 1 uur maar zat toen in gesprek met studieadviseur dus nam niet opquote:Op maandag 7 april 2014 14:34 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Nog iets van gehoord verder?
Is toch ook niet echt handig om op zondag avond alleen te mailen.. Nu komen ze er zelf ook pas morgen ochtend (in dit geval vanochtend dus) achter dat niemand die rit gaat rijden.
ik weet nog.van niks. Maar volgens mij kan ik niet. Dacht dat ik zaterdag nachtdienst heb en zondag om 13.00 moet beginnen.quote:
Ze spreken tot 5 uur je voicemail in. Dan kan je terugbellen om de ritten te bevestigen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Exorbitantes het volgende:
EW geeft aan dat ze je tegen de einde van de middag bellen. Maar wat als je een college en/of andere verplichtingen hebt waarbij je de telefoon gedurende een aantal uur niet kunt opnemen?
quote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Exorbitantes het volgende:
EW geeft aan dat ze je tegen de einde van de middag bellen. Maar wat als je een college en/of andere verplichtingen hebt waarbij je de telefoon gedurende een aantal uur niet kunt opnemen?
Of anders in het opmerkingenveld schrijven: ''Telefonisch niet bereikbaar tussen xx:xx en xx:xx uur''. Doe ik ook altijd, werkt perfect.quote:Op maandag 7 april 2014 15:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ze spreken tot 5 uur je voicemail in. Dan kan je terugbellen om de ritten te bevestigen.
Ik doe dat tegenwoordig niet meer. Heb dan het idee dat ze je juist niet inplannen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:55 schreef trolley het volgende:
[..]
[..]
Of anders in het opmerkingenveld schrijven: ''Telefonisch niet bereikbaar tussen xx:xx en xx:xx uur''. Doe ik ook altijd, werkt perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
S60 lijkt me een heerlijke auto. Sowieso vind ik Volvo wel lekker rijden.quote:Op maandag 7 april 2014 18:00 schreef Kiprollade het volgende:
Weer wat beters na busjes dag te hebben gehad.
Eerst een 1.4 eco Insignia geval, prima, toch 140pk. En dan een leuke S60 met een 2.4 automaat.
Haha wie weet ga ik dat ook doen in het vervolg. Nu toevallig gebeld net dat in van het veld stapte. Morgen auto naar garage brengen -> banden wisselsen -> weer terug naar de klant. Hoe moet ik dat nu doen met schade controleren? 3 keer?quote:Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik een afspraak of college had waardoor ik tot half 6 niet meer bereikbaar was, belde ik altijd zelf een kwartiertje voordat ik die afspraak in ging. Dan zetten ze vaak zelf op een opmerking erbij (of ik kreeg ter plekke ritten). Dat werkte prima. Volgende ochtend om half 9 even bellen om te bevestigen en klaar.
Heb alleen een V50 gereden en een andere auto met Volvo motor, waarvan dat laatste puur genieten was.quote:Op maandag 7 april 2014 18:55 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
S60 lijkt me een heerlijke auto. Sowieso vind ik Volvo wel lekker rijden.
Heb er afgelopen weekend nog 1 gehad. Alleen bij de klant controleren, die garage is gewoon een soort tussenstop.quote:Op maandag 7 april 2014 18:55 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
S60 lijkt me een heerlijke auto. Sowieso vind ik Volvo wel lekker rijden.
[..]
Haha wie weet ga ik dat ook doen in het vervolg. Nu toevallig gebeld net dat in van het veld stapte. Morgen auto naar garage brengen -> banden wisselsen -> weer terug naar de klant. Hoe moet ik dat nu doen met schade controleren? 3 keer?Bij de klant, bij de garage en vervolgens weer bij de klant?
Mede FOK!(s)ters die wel eens zulke ritten hebben gedaan?
S60quote:Op maandag 7 april 2014 18:00 schreef Kiprollade het volgende:
Weer wat beters na busjes dag te hebben gehad.
Eerst een 1.4 eco Insignia geval, prima, toch 140pk. En dan een leuke S60 met een 2.4 automaat.
Gewoon voor de omweg gaan en vervolgens lekker pauze houden!quote:Op maandag 7 april 2014 20:28 schreef kweenie1 het volgende:
Over die navigatie, ik heb hardstikke legaal (kugh, u get what I mean) copilot live op m'n telefoon staan. Kaarten staan op de telefoon, en hij gebruikt 3g voor actuele reisinformatie(files enzo). Dat laatste is super chill, geeft hij gewoon aan dat je langer dan 10 min vertraging oploopt en beter om kan rijden.
En daarmee kost dat laatste eigenlijk ook geld. Eigenlijk
Maar dan heb je je niet ingedekt voor eventuele schades die de garage veroorkzaakt?quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Heb er afgelopen weekend nog 1 gehad. Alleen bij de klant controleren, die garage is gewoon een soort tussenstop.
Was dit langs de A27 toevallig?quote:Op maandag 7 april 2014 20:22 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
S60![]()
Kreeg laatst nog een compliment van iemand toen ik met een S60 reed voor EW. Ik was aan het pauzeren bij een P toen er een man op me af kwam: "Wat een mooie auto heb je!"
Heb daarna gewoon gedaan alsof het mijn auto was
Nee, A16 richting Breda. Hoezo?quote:Op maandag 7 april 2014 21:22 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Was dit langs de A27 toevallig?
Verder: Volvo![]()
Haha, oké dan.quote:Op maandag 7 april 2014 21:28 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Hehe nee een grapje, bij Breda zit een bekende homoparkeerplaats
quote:Op maandag 7 april 2014 20:22 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
S60![]()
Kreeg laatst nog een compliment van iemand toen ik met een S60 reed voor EW. Ik was aan het pauzeren bij een P toen er een man op me af kwam: "Wat een mooie auto heb je!"
Heb daarna gewoon gedaan alsof het mijn auto was
Gaat het wel?quote:Op maandag 7 april 2014 23:11 schreef Fiorano het volgende:
Manmanman ik denk naar m'n dienst even bij de Mac happen sta je al tien minuten in de drive te wachten omdat er *iets mis ging*
Zeker, niet relaxed.quote:Op maandag 7 april 2014 23:36 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Heftige maandagavond struggles bij de mac...
Of als je als nette student uit een ranzig oud busje staptquote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]![]()
Dat wekt ook wel leuke verbazende blikken ja als je uit zo'n auto stapt. Die zien natuurlijk een "broekie" van 19-23 in een bak rijden met een cataloguswaarde die zij (en wij stiekem) nooit zouden kunnen ophoesten.
Pffftt, 5 uur lang OV'en. 't is dat je er voor betaald wordt, maar anders ..quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:25 schreef Sjouveur het volgende:
Zo, de komende 5 uur begeef ik mij in het ov om in Wavre te geraken, iets voorbij Brussel. Ik heb 3 kwartier speling, dus voorlopig hoef ik me niet te haasten
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:20 schreef Sjouveur het volgende:
De trein naar België kan nog niet vertrekken, want de locomotief zit aan de verkeerde kant van de trein vast.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:20 schreef Sjouveur het volgende:
De trein naar België kan nog niet vertrekken, want de locomotief zit aan de verkeerde kant van de trein vast.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:20 schreef Sjouveur het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, net alsof je incapabel bent om de juiste stand op te schrijvenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef Kiprollade het volgende:
Zo, die S60 reed wel lekker hoor. Dik 5-cilinder gebrul met daarnaast een gillende turbo![]()
Schrok alleen toen ik instapte en de motor startte, het rook naar de kledingkast van m'n opa en oma en er stond klassieke muziek op. Snel raampje open en Slam!FM op![]()
Verder bij de Energieweg in Meerkerk een nieuwe regeling met foto's van km-standen??? Moet niet gekker worden, stel je voor dat je zelf naar de auto moet lopen om te kijken of de km-stand wel klopt.![]()
Ik zei al tegen die gast daar, een dagtellerstand van 125k lijkt me wat hoog om 'per ongeluk' een andere stand op te schrijvenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Serieus, net alsof je incapabel bent om de juiste stand op te schrijven
Dat impliceert dat de rest van het formulier dus totaal niet belangrijk is, dat zou dan namelijk ook niet te lezen zijn...quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik zei al tegen die gast daar, een dagtellerstand van 125k lijkt me wat hoog om 'per ongeluk' een andere stand op te schrijven
Hij zei overigens dat het soms onleesbaar is voor hun wat mensen opschrijven, zouden ze denken dat de kilometerstand na 5 minuten verdwijnt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |