Hoezo rot TTquote:
Seizoen 2003/2004 vergeten? Halve finale CL? FA cup?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoezo rot TT
Wenger presteert al 10 jaar lang niks. Een coach met een beetje ballen was allang opgestapt na zulke wanprestaties.
quote:
Een voorkeur?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom maakt zo'n troll nou weer een nieuw topic aan?
Dat is al jaren zo, maar om er nou een topic voor te hunten puur om te provoceren is het ook weer niet helemaal.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:10 schreef Yi-Long het volgende:
Eens met TT eerlijk gezegd. Wenger is tactisch gewoon te zwak voor dit niveau.
Nou, ik snap ook niet waarom zo'n coach kan blijven zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, maar om er nou een topic voor te hunten puur om te provoceren is het ook weer niet helemaal.
Mwah, het speelt nu ook bij bijvoorbeeld Man Utd, dus op zich vond ik het geen vreemd gevonden TT. Daarnaast ben ik sowieso tegen censuur, dus om dan puur uit angst voor de reacties die TT dan maar snel weer weg te halen, is een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, maar om er nou een topic voor te hunten puur om te provoceren is het ook weer niet helemaal.
Een Arsenal supporter die wel realistisch is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:10 schreef Yi-Long het volgende:
Eens met TT eerlijk gezegd. Wenger is tactisch gewoon te zwak voor dit niveau.
Er zijn ook geen persoonlijkheden in die spelersgroep....quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:15 schreef Bosscielny het volgende:
Het belangrijkste is dat de spelers nog vertrouwen hebben in de coach, en dat is er genoeg. En met al die jonge spelers gaat zich dat nog wel uitbetalen.
Wenger heeft toegegeven dat hij spelers wil die passen in de Arsenal sfeer. Dat betekent niet dat dat geen klootzakken of persoonlijkheden kunnen zijn, kijk maar naar Flamini. Ik krijg steeds meer het gevoel dat er in de aankomende zomer ook wel goed uitgegeven zal worden. Wacht eerst maar eens dit seizoen af, ik denk dat het volgend seizoen hoe dan ook een beter seizoen zal worden. Terwijl ik altijd dacht dat er nauwelijks verandering zou komen, denk ik dat nu wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zijn ook geen persoonlijkheden in die spelersgroep....
Dat hoor je al 10 jaar. Als er een speler bovenuit gaat steken is ie vertrokken. En wordt er weer ergens een lading Franse talenten aangetrokken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:15 schreef Bosscielny het volgende:
Het belangrijkste is dat de spelers nog vertrouwen hebben in de coach, en dat is er genoeg. En met al die jonge spelers gaat zich dat nog wel uitbetalen.
2006quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef superniger het volgende:
Feit blijft gewoon dat ze al 9/10 jaar lang geen prijs hebben gepakt.
Welke Franse talenten spelen nu bij Arsenal dan? De enige Fransen die er spelen zijn spelers die juist erg goed zijn, en in elk team niet zouden misstaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat hoor je al 10 jaar. Als er een speler bovenuit gaat steken is ie vertrokken. En wordt er weer ergens een lading Franse talenten aangetrokken.
Momenteel is het beleid iets beter geworden, niet iedere Franse jonge speler die een bal rechtuit kan schieten wordt meer aangetrokken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:36 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Welke Franse talenten spelen nu bij Arsenal dan? De enige Fransen die er spelen zijn spelers die juist erg goed zijn, en in elk team niet zouden misstaan.
Ik geef die spelers groot gelijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat hoor je al 10 jaar. Als er een speler bovenuit gaat steken is ie vertrokken. En wordt er weer ergens een lading Franse talenten aangetrokken.
Als je een beetje hebt opgelet zijn de contracten van de topspelers de afgelopen tijd gewoon verlengd dus dat zal wel meevallen, anders zouden ze niet bijtekenen. Alleen Sagna niet, maar daar zal wel een nieuwe speler voor komen. Vermaelen weet ik niet wat daar mee gebeurt, Koscielny twijfel ik ook over, en Fabianski vertrekt ook maar dat is niet eens de 1e keeper.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over topspelers als Fabregas, Nasri, v. Persie en dat soort spelers. Niet over subtoppers als de spelers die jij noemt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:41 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Als je een beetje hebt opgelet zijn de contracten van de topspelers de afgelopen tijd gewoon verlengd dus dat zal wel meevallen, anders zouden ze niet bijtekenen. Alleen Sagna niet, maar daar zal wel een nieuwe speler voor komen. Vermaelen weet ik niet wat daar mee gebeurt, Koscielny twijfel ik ook over, en Fabianski vertrekt ook maar dat is niet eens de 1e keeper.
Die ook prijs na prijs binnenhaalden met Arsenal.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over topspelers als Fabregas, Nasri, v. Persie en dat soort spelers. Niet over subtoppers als de spelers die jij noemt.
Nee, ze vertrokken vroegtijdig. Wilden nl. wel prijzen winnen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:55 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Die ook prijs na prijs binnenhaalden met Arsenal.
Koscielny subtop noemenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over topspelers als Fabregas, Nasri, v. Persie en dat soort spelers. Niet over subtoppers als de spelers die jij noemt.
Nee, prima spelers. Beleid lijkt dan ook nu de goede kant op te gaan. Je moet nu eenmaal soms de portemonnee trekken om topspelers aan te trekken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:57 schreef Bosscielny het volgende:
En özil en Ramsey zijn ook zo belachelijk slecht?
Is geen top in ieder geval, dus dan ben je al gauw subtop.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:00 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Koscielny subtop noemenis samen met Kompany de beste centrale verdediger in Engeland
Misschien moet je wat vaker kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is geen top in ieder geval, dus dan ben je al gauw subtop.
Ik kijk nooit idd dus dat zal het zijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker kijken.
Altijd mooi om te zien hoe de prestaties van Arsenal als team worden vergeleken met prestaties van individuele spelers.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is geen top in ieder geval, dus dan ben je al gauw subtop.
Je komt nogal slecht geïnformeerd over, vandaar mijn aanname dat je niet vaak kijkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik kijk nooit idd dus dat zal het zijn
Omdat ik Koscielny geen top vind ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je komt nogal slecht geïnformeerd over, vandaar mijn aanname dat je niet vaak kijkt.
Onder andere. En de stellingen dat Arsenal lukraak Franse talenten koopt, Arsenal de afgelopen 10 jaar geen prijzen heeft gewonnen.quote:
Koscielny in 1 zin noemen met Kompanyquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:00 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Koscielny subtop noemenis samen met Kompany de beste centrale verdediger in Engeland
Arsenal heeft altijd in de Franse vijver gevist ja of wil je zeggen van niet ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Onder andere. En de stellingen dat Arsenal lukraak Franse talenten koopt, Arsenal de afgelopen 10 jaar geen prijzen heeft gewonnen.
Inderdaad. Kompany is goed, maar hij is niks vergeleken met Koscielny.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Koscielny in 1 zin noemen met Kompany
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Inderdaad. Kompany is goed, maar hij is niks vergeleken met Koscielny.
Samen met Kompany, dat Kompany beter is vooruit. Noem mij naast die twee nog eens een paar top centrale verdedigers in Engeland. John Terry?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Koscielny in 1 zin noemen met Kompany
Cahill vind ik toch wel erg onderschat die doet niets onder voor Kosquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:22 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Samen met Kompany, dat Kompany beter is vooruit. Noem mij naast die twee nog eens een paar top centrale verdedigers in Engeland. John Terry?
Landstitel en FA cup.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Arsenal heeft altijd in de Franse vijver gevist ja of wil je zeggen van niet ?
Zoals ik al eerder zei lijkt daar sinds kort verandering in te zijn gekomen en wordt er verder gekeken en wordt er ook de portemonnee getrokken om echt aanwinsten te kopen.
Noem is wat prijzen van de laatste 10 jaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |