SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
ja inderdaadquote:
met de klep van de brievenbus rammelen (als die in het huis zit)quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:27 schreef richolio het volgende:
Ik ben buitengesloten van mijn huisDe huistelefoon is kapot en mijn ouders worden nergens van wakker. Dus ga ik maar FOK!ken..
Op je mobiel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:27 schreef richolio het volgende:
Ik ben buitengesloten van mijn huisDe huistelefoon is kapot en mijn ouders worden nergens van wakker. Dus ga ik maar FOK!ken..
Alles geprobeerd.. Ik slaap nu bij een vriend. Weet je dat dit al de tweede keer is dat dit gebeurdquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met de klep van de brievenbus rammelen (als die in het huis zit)
Toch even met de brievenbus spelen. Klinkt zo geinig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Alles geprobeerd.. Ik slaap nu bij een vriend. Weet je dat dit al de tweede keer is dat dit gebeurd
quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Toch even met de brievenbus spelen. Klinkt zo geinig.
dat is vrij domquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Alles geprobeerd.. Ik slaap nu bij een vriend. Weet je dat dit al de tweede keer is dat dit gebeurd
mijne wouden me er altijd maar al te graag in hebben. zelfs toen ik de trap onder kotstequote:Op zaterdag 5 april 2014 03:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn ouders willen hem gewoon niet. Hij snapt de hints helaas niet.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:27 schreef richolio het volgende:
Thanks for your support broquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nee sorry. Dat is wel oprecht een soort doemscenario, sterkte
Wellusquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn ouders willen hem gewoon niet. Hij snapt de hints helaas niet.
dondersquote:
ligt er aan of je links of rechtshangend bentquote:
Hangend wat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ligt er aan of je links of rechtshangend bent
oa m'n vingerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |