SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
ja inderdaadquote:
met de klep van de brievenbus rammelen (als die in het huis zit)quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:27 schreef richolio het volgende:
Ik ben buitengesloten van mijn huisDe huistelefoon is kapot en mijn ouders worden nergens van wakker. Dus ga ik maar FOK!ken..
Op je mobiel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:27 schreef richolio het volgende:
Ik ben buitengesloten van mijn huisDe huistelefoon is kapot en mijn ouders worden nergens van wakker. Dus ga ik maar FOK!ken..
Alles geprobeerd.. Ik slaap nu bij een vriend. Weet je dat dit al de tweede keer is dat dit gebeurdquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met de klep van de brievenbus rammelen (als die in het huis zit)
Toch even met de brievenbus spelen. Klinkt zo geinig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Alles geprobeerd.. Ik slaap nu bij een vriend. Weet je dat dit al de tweede keer is dat dit gebeurd
quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Toch even met de brievenbus spelen. Klinkt zo geinig.
dat is vrij domquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Alles geprobeerd.. Ik slaap nu bij een vriend. Weet je dat dit al de tweede keer is dat dit gebeurd
mijne wouden me er altijd maar al te graag in hebben. zelfs toen ik de trap onder kotstequote:Op zaterdag 5 april 2014 03:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn ouders willen hem gewoon niet. Hij snapt de hints helaas niet.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:27 schreef richolio het volgende:
Thanks for your support broquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nee sorry. Dat is wel oprecht een soort doemscenario, sterkte
Wellusquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn ouders willen hem gewoon niet. Hij snapt de hints helaas niet.
dondersquote:
ligt er aan of je links of rechtshangend bentquote:
Hangend wat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ligt er aan of je links of rechtshangend bent
oa m'n vingerquote:
Wees blij dat hij werkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:03 schreef c-u-t-e het volgende:
Mogguh..![]()
Meh, manlief werkt nu al voor de 13e dag oprij met een wekker om 6uur.
Hele huis wakker iedere keer. Grr..
Nederland heeft bijna 900.000 werklozen. Je mag gelukkig zijn dat hij werkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:10 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ga ergens anders commentaar leveren dat nergens op slaat.
Wat een ramp zegquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:03 schreef c-u-t-e het volgende:
Mogguh..![]()
Meh, manlief werkt nu al voor de 13e dag oprij met een wekker om 6uur.
Hele huis wakker iedere keer. Grr..
Werkelijk? Serieus? Goh, ik wist niet dat ik dankbaar moest zijn joh.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nederland heeft bijna 900.000 werklozen. Je mag gelukkig zijn dat hij werkt.
We hebben een zoontje van 1,5 die wakker word van mijn man zijn wekker ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:44 schreef Amarantha het volgende:
En hoezo hele huis wakker iedere keer? Hoe zo'n lompe olifant is het wel niet
Succes en sterkte (?)quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:32 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag op bezoek in het ziekenhuis, bah ik ga vast huilen als ik die gene zie
Thanks maar ik weet wat ik kan verwachtten (vrienden die al langs zijn geweest), ik ben voorbereid op het ergste. Hij schijnt er uit te zien alsof hij flink toegetakeld is met een knuppelquote:
Oeii, dat klinkt inderdaad niet zo best. Maar wel fijn dat je voorbereid bent.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks maar ik weet wat ik kan verwachtten (vrienden die al langs zijn geweest), ik ben voorbereid op het ergste. Hij schijnt er uit te zien alsof hij flink toegetakeld is met een knuppel
Nee nee! Absoluut niet, hij komt er wel weer boven opquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oeii, dat klinkt inderdaad niet zo best. Maar wel fijn dat je voorbereid bent.
Het is geen afscheid ofzo toch?
Jezus, dat is ook niet niks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee nee! Absoluut niet, hij komt er wel weer boven opDat weten we zeker! Duurt alleen wel even
Hij is door een auto aangereden, auto reed veel te hard
Niet best...quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:18 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Jonge moeder slaat zoontje (4) dood![]()
Valt meequote:Op zaterdag 5 april 2014 10:37 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja hoor :p Makje zeker?
Ik kom niet eens dichtbij! Haha..
LBquote:
quote:
Hiquote:
Jaquote:
Nee hoorquote:
Wat voor hont? En heb je ook een kad?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, ik ben vandaag de hele dag alleen thuis
Gelukkig houdt mijn hont mij gezelschap
Het is ook niet moeilijk, ik kom alleen vast te zitten steeds.quote:
Een kooikerquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:42 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Wat voor hont? En heb je ook een kad?
Ok maar ik snap even niet wat je bedoeld met todat je dus bij 2048 komt. Bedoel je qua score?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Is niet zo heel moeilijk, je moet gewoon de gelijke cijfers met elkaar verbinden, 2+2, 4+4, 8+8... totdat je dus bij 2048 komt. Daarna mag je nog door gaan
Aaahquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, ik ben vandaag de hele dag alleen thuis
Gelukkig houdt mijn hont mij gezelschap
1024+1024 blokkiequote:Op zaterdag 5 april 2014 10:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok maar ik snap even niet wat je bedoeld met todat je dus bij 2048 komt. Bedoel je qua score?*ik ben dom*
Gewoon een dagje gamen lerenquote:
En ik heb ook nog de ''special editon'' , even kijken of ik nog een foto hebquote:
Jaa..quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En ik heb ook nog de ''special editon'' , even kijken of ik nog een foto heb
quote:
Loop zelf niet te janken dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:05 schreef c-u-t-e het volgende:
Nog meer onzin commentaar of zijn jullie klaar?
Ja, dat bedoel ik. In plaats van te lopen huilen oeh het is 6 uur ik wil slapen zou je ook mee op kunnen staan, hem een fijne dag toewensen en daarna zonder gemiep terug je bed in kunnen duiken. Wees blij dat je dat mag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:59 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Werkelijk? Serieus? Goh, ik wist niet dat ik dankbaar moest zijn joh.
Wat bedoel je nou te zeggen? Dat ik niet blij ben met zijn werk, omdat ik baal dat ik er vroeg uit moet? Hoe bedoel je conclusies trekken..
Doe ik ook elke doordeweekse dagquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:53 schreef Amoeba het volgende:
Zou je ook mee op kunnen staan, hem een fijne dag toewensen en daarna zonder gemiep terug je bed in kunnen duiken
Geantwoord.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:10 schreef Flippiee het volgende:
SEX / wie vind het geil om een jongen te feeden?
Pareltjes hoor op de zaterdagmiddag
En weer een complexe post van jouw hand. Had je het nou verwacht of nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht. Ik had tevens dit nooit achter je gezocht.
Ik had het verwacht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En weer een complexe post van jouw hand. Had je het nou verwacht of niet
Ja maarrrrrr... even een verwarrrrrde hond gif gemaakt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had het verwacht.
Dat klinkt toch stuk minder interessanter dan "ik had ook niet anders verwacht"
Awww, 10/10 zou aaien.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maarrrrrr... even een verwarrrrrde hond gif gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maarrrrrr... even een verwarrrrrde hond gif gemaakt.
[ afbeelding ]
Ja uhquote:
quote:
waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
mezelf opgenomen vannacht met praten in mijn slaap![]()
Ik klonk op een gegeven moment ook als een Limburger
Nou ik hoorde heel vaak dat ik praat in mijn slaap dus dan was ik benieuwd naar wat ik allemaal zeg.quote:
Proestquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou ik hoorde heel vaak dat ik praat in mijn slaap dus dan was ik benieuwd naar wat ik allemaal zeg.
Relaxt beetje gegamed beetje gesmoked same old same oldquote:
tight, welke gaimes?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Relaxt beetje gegamed beetje gesmoked same old same old
harde game, ik wacht tot ie op pc komtquote:
weet niet of dat gebeurtquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
harde game, ik wacht tot ie op pc komt
dan maar mn xdoos terugvragenquote:
ik kan daar niet mee omgaan. Heb dr nooit een gehadquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ps3 halen, kost geen drol momenteel en gratis gta online
Heb vroeger xdoos gehad (niet 360) en ps 1, 2 & 3quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik kan daar niet mee omgaan. Heb dr nooit een gehad
watquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Net bij de domino pizza een diepvries pizza ingeruild voor een verse
ohquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Actie voor de voedselbank + promotie omdat ze er net zitten
ahquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Actie voor de voedselbank + promotie omdat ze er net zitten
Ja maar dat is alleen hier zoquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je koopt in de supermarkt een diepvries pizza en krijgt dan van de Domino's een verse?
Vind nieuw jork pietsa best te nassen hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is domino's beter te rammen dan die meuk van new york pizza?
bruut smerig man, zelfs die diepvries troep van de euroshopper is nog lekkerderquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind nieuw jork pietsa best te nassen hoor
Heb altijd of lahmacun style dieprvies pizza van dokter oetlul of big american cheese onionquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
bruut smerig man, zelfs die diepvries troep van de euroshopper is nog lekkerder
wrm geen vleesquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik had 4 kazen en die was wel lekkerder dan van de New York pizza. Maar je zag wel dat die snel bereid is, op sommige plekken zat geen kaas en op andere plekken veel te veel
tjah dat kun je ook geen pizza noemen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb altijd of lahmacun style dieprvies pizza van dokter oetlul of big american cheese onion
hoezo niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
tjah dat kun je ook geen pizza noemen natuurlijk
Omdat het niks meer met pizza te maken heeft.quote:
zijn gewoon pizza'squote:Op zaterdag 5 april 2014 17:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat het niks meer met pizza te maken heeft.
Nee, meer een platgeslagen broodje doner of een stuk brood met een hoop ui en smaakversterkersquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, meer een platgeslagen broodje doner of een stuk brood met een hoop ui en smaakversterkers
Deze zijn zo goedquote:
Gyros stylequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Deze zijn zo goed![]()
Die griekse ook btw.
haal je dr nog eenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds honger(was een best wel kleine pizza)
nee sorryquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef c-u-t-e het volgende:
Zu, kleine man ligt K.O.
Ik lekker met een bakje thee achter de laptop.
Proberen om mijn score omhoog te krijgen..
Hier nog iemand aanwezig? :p
Aha.. Geeft niet, maar dan zal ik het bordje wel even omdraaien als ik jou was..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee sorry
we zijn gesloten in het weekend
mag ik niet doen daar ben ik niet toe bevoegdquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:03 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Aha.. Geeft niet, maar dan zal ik het bordje wel even omdraaien als ik jou was..
Jij bent dus een soort portier?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag ik niet doen daar ben ik niet toe bevoegd
Van mij mag je het wel doen hoor, als je erbij kan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag ik niet doen daar ben ik niet toe bevoegd
Oja, jij sloopt mensen he.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en als je niet naar mij luistert kom ik je slopen
Er staat vast wel ergens zo'n extra lange ladder..quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van mij mag je het wel doen hoor, als je erbij kan.
ik vind echte tieten interessanterquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oja, jij sloopt mensen he.
Helpt het als ik mijn haar blond verf, neptieten neem en botox in mijn lippen spuit?
Mag ik dan binnen komen
Tja, ladders... lijkt me niet verstandig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Er staat vast wel ergens zo'n extra lange ladder..
nehquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oja, jij sloopt mensen he.
Helpt het als ik mijn haar blond verf, neptieten neem en botox in mijn lippen spuit?
Mag ik dan binnen komen
Niet dat het jou wat aan gaat natuurlijk, maar ik mag niet klagen..quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind echte tieten interessanter
WP als portier lijkt me niet verstandig. Met zijn formaat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, ladders... lijkt me niet verstandig.
zag het al in je fobo jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Niet dat het jou wat aan gaat natuurlijk, maar ik mag niet klagen..
Pardonquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
WP als portier lijkt me niet verstandig. Met zijn formaat.
Hahaha, ja weet ik veel.quote:
Ik zie het.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
bordje hang heel hoogquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:19 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, ja weet ik veel.
Als je niet bij het bordje kan ben ik bang dat je het formaat van een dwerg hebt
ECHT?! Heb ik toch per ongeluk mijn sexy foto's erin gezet?quote:
fap fap fap.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:20 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
ECHT?! Heb ik toch per ongeluk mijn sexy foto's erin gezet?
Tegenwoordig kan je heel wat vullingen in je BH proppen hoor :p
Dus vertrouw nooit een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |