met een bruidsmeisje?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Echt waar, een bruiloft als dit, ik wist niet dat het nog bestond.
Interessant om mee te maken.
Tot zover. Mijn volgende post gaat weer over sekxs
van welke bekende was deze bruiloft? Familie?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is er zo afwijkend aan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Bastiaan Ragas zat in Caught in the Actquote:
Wel, in Velvet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
Charley Lsuke zat volgens mij helemaal niet in een boyband, maar wel in een boybandmusical...
yup, had ik al verbeterdquote:
klopt. zit mn hoofd vol meequote:Op zaterdag 5 april 2014 00:34 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
natuurlijk info waar je helemaal niets aan hebt
Ja, je post daarna aanpassenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, had ik al verbeterd
[..]
klopt. zit mn hoofd vol mee
al voor ik jouw reactie gelezen hadquote:
Dat zeg je nu jaquote:
bewijs het tegendeel maarquote:
Neuh.quote:
doe je goedquote:
Rotterdam, Motel Mozaique.quote:
quote:
Donders goeie vraag.quote:
geen idee, kan ie ff noemen als ie niks meer weet ofzoquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:55 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
waarom moet hij onderwerpen hebben, als het daar totaal niet overgaat?
Ah, op die fiets! Tja, hier op het dorp werd een vrouw die zelfmoord had gepleegd uitgekafferd vanaf de kansel tijdens haar afscheidsdienst... Hard.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Donders goeie vraag.
De (negatieve!) donderpreek in de gereformeerde kerk deed toch mijn onderkaak op de grond vallen.
Termen als: een vrouw is het zwakkere vat (??!!!)
Kan in mijn ogen echt niet meer.
en dat er op het feest allemaal "stukjes" werden gedaan komt op mij zeer ouderwets over.
Maar gezellog was het wel en dat telt!
heerlijk, religie!quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, op die fiets! Tja, hier op het dorp werd een vrouw die zelfmoord had gepleegd uitgekafferd vanaf de kansel tijdens haar afscheidsdienst... Hard.
Stukjes![]()
Doen ze hier vrij standaard
quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:49 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Wat een nacht!![]()
Rond een uur of 1 stond ik bij een paar Russen/Bulgaren die ik nog eerder had gezien stamppot rauwe andijvie te koken
Rond een uur of 1 stond ik bij een paar Russen/Bulgaren die ik nog eerder had gezien stamppot rauwe andijvie te koken
Magische Vodkaquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan nu al wakker
Goed bezig
Ik heb pijn in m'n harses... 4 LaChouffe gedronken toen m'n normale bier op was![]()
Wel lekkerdat dan weer wel!
Nog steeds dronken?quote:
hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaar!?quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:49 schreef Pandaplint het volgende:
Een echte 3FM-klassiekerquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:07 schreef rubbereend het volgende:
wat een verschrikkelijk liedje is dit toch
Nee. Volgens mij nietquote:
Feestje bij een Indiase vriend van me waar veel internationale studenten aanwezig waren. Toen kwam ik daar een Russisch meisje tegen die ik kende van toen ik in Eindhoven woonde. En tsja voordat ik het wist stond ik te koken in hun huisquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaar!?
Nog geneukt dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij niet
[..]
Feestje bij een Indiase vriend van me waar veel internationale studenten aanwezig waren. Toen kwam ik daar een Russisch meisje tegen die ik kende van toen ik in Eindhoven woonde. En tsja voordat ik het wist stond ik te koken in hun huis
Stamppot gemaakt.quote:
Lekker stampenquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
[upd] Brabantse beffer nieuwste FOK!hype
![]()
![]()
quote:hey brabantsebefbeer,
ik ben een gescheidde huisvrouw van 44 die al een hele tijd geen genot van een man heeft mogen ervaren. Ik ben op zoek naar een onpersoonlijke seksrelatie met een ervaren geile man, mijn speeldoos is al lang niet door een natte tong beroerd, vandaar dat mijn oog op deze site gevallen is. Ik ben iets wat stevig, ik hoop dat dit geen probleem is? het lijkt me heerlijk om jouw natte tong over mijn vlezige clitoris te voelen glijden.
ik hoop heel spoedig van je te horen, want ik begin al een beetje nat te worden van de gedachte van een vreemde man die langskomt om me lekker klaar te likken... lekker geil... ik woon in eindhoven in een leuke flat, ik hoop snel reactie van je te krijgen
xx Bernadette
ps. lekkere foto's handsome...
Ik dacht eigenlijk Mexicanobakker, omdat ie in Eindhoven woontquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Godver wolf, je hebt me ontmaskerd
Ik ben de onbaatzuchtige beffer van Brabant
dat klopt niet qua leeftijd.....quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk Mexicanobakker, omdat ie in Eindhoven woont
De Mexicanobefferquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk Mexicanobakker, omdat ie in Eindhoven woont
afspraak maken is altijd mogelijk wij vinden wel een gaatjequote:Op zaterdag 5 april 2014 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat klopt niet qua leeftijd.....
maar die site heeft me wel op een idee gebracht. ik word de Friese Fister. ik kom gratis mijn vuist in 1 van uw openingen steken. bij u thuis? dan breng ik reiskosten in rekening
en dat ie dan zo'n sombrero op zetquote:
En een plaksnorquote:
een Dirty Sanchezquote:
Jezus. Waarom moet ik altijd je posts googelenquote:
ik dacht dat je dat wel kendequote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jezus. Waarom moet ik altijd je posts googelen
Valt me tegenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jezus. Waarom moet ik altijd je posts googelen
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Muis??????twitter:eddyzoey twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 12:28:00Portugal, helaas niet zonnig... http://t.co/5mJZ7ferkd reageer retweet
twitter:bart3fm twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 13:25:44Ik presenteer u: 1 reiger met buikgriep, 100 meter hoogte, zelfde GPS positie als mijn auto, alle bommen los. http://t.co/12LlER5oEW reageer retweet
Arme Bartquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, Pino heeft de auto van Bartje Arens ondergescheten![]()
twitter:bart3fm twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 13:25:44Ik presenteer u: 1 reiger met buikgriep, 100 meter hoogte, zelfde GPS positie als mijn auto, alle bommen los. http://t.co/12LlER5oEW reageer retweet
U riep?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
Muis??????twitter:eddyzoey twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 12:28:00Portugal, helaas niet zonnig... http://t.co/5mJZ7ferkd reageer retweet
oh, ik dacht even dat jij Eddy Zoey wasquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U riep?
Geen zon ja, dat heeft Eddy goed.
Dat zou raar zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik dacht even dat jij Eddy Zoey was
Heb je wel mooie gitaren, versterkers en auto'squote:
Hoe kom je aan die fotoquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Wolfje na de bruiloft gisterenavond....
Die heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel mooie gitaren, versterkers en auto's
Maar ik wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |