Sorry. Ik upload ze automatisch naar een ftp server met mijn telefoon. Als ik ze dan zelf bekijk op het forum zien ze er in de goede orientatie uit. Geen idee waarom hij dit op mijn telefoon en ipad wel goed laat zien. Heb ze in de goede orientatie gezet nu!quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:08 schreef Anne het volgende:
Misschien ben ik een zeikerd: maar zou je de foto's de volgende keer iets kunnen verkleinen?
En wellicht ook draaien, want ik, als leek, weet niet goed hoe ik de foto moet houden en waar ik naar zit te kijken.
Ik háát drempels; als het even kan, zou ik onder die badkamerdeur ook geen drempel plaatsen; 1 cm ventilatiespleet is zat.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef jasperve het volgende:
Hmm, dat is knap waardeloos dan.
Ik heb een kozijn gekocht voor een deur van 211,5 cm. Totale hoogte aan de binnenkant is 214,3. Dit zou betekenen dat ik 2,8 cm over heb voor de drempel. Nu wou ik zelf een natuurstenen drempel van minimaal 2 cm in de badkamer en het toilet. Hiernaast heb je uiteraard nog de 0,5 mm speling aan de bovenkant nodig.
Dit zou inhouden dat ik ofwel de te kopen deur 2cm moet inkorten ofwel het kozijn nog 2 cm moet ophogen.
Tussen de rest van de kamers wil ik geen drempel. Als ik alle kozijnen gelijk zou houden qua hoogte zou er dus tussen alle vertrekken een spleet van 2cm zitten. Lijkt me niet echt praktisch (geluid) of mooi.
Iemand een andere oplossing?
Dit had ik zelf ook in gedachten om zodoende een koof volledig rondom te maken. Om deze reden heb ik er ook voor gekozen het bovenlicht boven de deur dicht te maken.quote:Op zondag 27 april 2014 17:59 schreef Atmoz het volgende:
Je zou ervoor kunnen kiezen om een verlaagd plafond te maken wat niet tot de muur komt, maar als het ware "zweeft" aan het plafond.
Omdat dit over het algemeen toch het prettigste licht is lijkt me? Tevens komt de kleur van mijn tegels erg mooi uit met daglicht...quote:Op zondag 27 april 2014 19:23 schreef blomke het volgende:
Maar waarom wil je zo graag daglicht nabootsen in het toilet? Wit licht van een LED is toch prima?
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het licht van een power-LED echt iets "mystieks" uitbeelden. Niet verkeerd.quote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef jasperve het volgende:
Omdat dit over het algemeen toch het prettigste licht is lijkt me? Tevens komt de kleur van mijn tegels erg mooi uit met daglicht...
Trek je dan niet de vochtige lucht langs de led's / trafo's / etc?quote:Op zondag 27 april 2014 17:59 schreef Atmoz het volgende:
Je zou ervoor kunnen kiezen om een verlaagd plafond te maken wat niet tot de muur komt, maar als het ware "zweeft" aan het plafond. Op die manier los je een aantal zaken makkelijk op:
De LED verlichting (t.b.v. het sfeerlicht) waar je die koof voor wilde maken kun je dan aan de bovenkant of zijkant van die plaat maken. En omdat er nog gewoon lucht aan alle kanten langs kan, heb je het probleem van de ontluchting ook opgelost. Dan zie je niets van de luchtafvoer, maar hij werkt wel nog uitstekend
Tja, hoeveel "vochtige lucht" is er op een toilet kun je je afvragen he?quote:Op maandag 28 april 2014 13:21 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Trek je dan niet de vochtige lucht juist langs de led's / trafo's / etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |