quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk niet aan de zijkant zitten, hoe wil je hem gebruiken als hij zo hangt.
Kan je nu al niet meer volgenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk niet aan de zijkant zitten, hoe wil je hem gebruiken als hij zo hangt.
Zou dit kwaad kunnen voor een fonteintje? Was niet van plan er iets anders dan water door te afvoerenquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:52 schreef Knuppel1983 het volgende:
Je hebt de boel al dichtzitten, maar ik vraag me af of je niet last gaat krijgen van verstoppingen zo.
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je 90 graden haaks naar rechts gaat met de rioolbuis.
De toiletafvoer is (op de initiële bocht van geberit zelf na) enkel aangesloten met 45 graden bochten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:39 schreef The.Architect het volgende:
Eens met het bericht hierboven. Een hoek van 90 graden in je toiletafvoer zal in de toekomst problemen met verstoppingen kunnen veroorzaken!
Moet je even zoeken op slim tube.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:51 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Als je vloertegels op de wand gaat plakken altijd poederlijm gebruiken.
Heeft dat afvoerbuisje voor je fontijntje nog een apparte naam? moet hier ook nog het een en ander verplaatsen en dat ziet er wel goed uit dat platte (verzwak de muur dan minder).
Even je iPad een slag draaien..quote:
Gaat geen enkel probleem opleveren. Wisa levert die bocht er standaard bij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:52 schreef Knuppel1983 het volgende:
Je hebt de boel al dichtzitten, maar ik vraag me af of je niet last gaat krijgen van verstoppingen zo.
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je 90 graden haaks naar rechts gaat met de rioolbuis.
Die had ik ook gezien inderdaad, maar bedoelde je toilet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:42 schreef jasperve het volgende:
[..]
Zou dit kwaad kunnen voor een fonteintje? Was niet van plan er iets anders dan water door te afvoeren
Ah ok. Begrijp nu inderdaad wat je bedoelt. Helaas kon ik niet voor meer afschot zorgen omdat ik een aardige afstand moest overbruggen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:24 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien inderdaad, maar bedoelde je toilet.
Je fonteintje gaat alleen water en zeep doorheen, dus daar knijpt zelfs iedere loodgieter een oogje dicht.
Die bocht wordt meegeleverd, maar als je in het begin niet zorgt voor genoeg afschot kun je verstoppingen gaan krijgen. Als die bocht naar beneden wijst heb je meteen zwaartekracht die helpt, idem als je hem onder 45 graden zet. Nu heb je hem bijna onder 90 graden naar rechts staan.
Maar goed, je wc geeft hem meteen wat kracht mee dus dat zal wel goed komen.
Heb hier ook over gedacht. De wc borstel zou dan aardig hoog zijn gekomen, niet echt een mooi gezicht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef BartNH het volgende:
Netjes hoor. Maar zelf zou ik in plaats van die twee schuine stukjes een laag, kwartrond plateautje gemaakt hebben om een wc borstel op te zetten.
En dat is het enige wat echt belangrijk isquote:
Alle foto's perfect waterpas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef jasperve het volgende:
Als het goed is zouden ze nu goed moeten staan. Net opnieuw geupload die foto's.
Van de nood een deugd gemaakt dus. Ik vind het eigenlijk wel heel sjiek staan met die afgeschuinde achterwand.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:06 schreef jasperve het volgende:
[..]
Daarbij komt nog knullige aanleg bij de bouw, vandaar de schuine wandjes.
Dan hield ik inderdaad te weinig ruimte over en het inbouw reservoir zou dan 32 cm zijn...beetje veelquote:Op zondag 6 april 2014 10:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Was het geen optie om het frame zover naar voren te halen dat je geen schuine hoek overhield ? Of werd de toiletruimte dan erg klein ?
Alvast met mijn badkamer in gedachten die iets groter isquote:Op zondag 6 april 2014 10:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Was het geen optie om het frame zover naar voren te halen dat je geen schuine hoek overhield ? Of werd de toiletruimte dan erg klein ?
Geen stres. Moeren strakker aandraaien.quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef jasperve het volgende:
Hierbij het filmpje....de achterwand lijkt niet mee te bewegen wat voor mijn gevoel een indicatie zou zijn
dat de achterwand stevig genoeg zou moeten zijn......
http://www.warfields.net/20140406_141929.mp4
lichtelijke paniek....
Zijn de aan en avfoerleiding niet te lang?quote:Op zondag 6 april 2014 14:58 schreef jasperve het volgende:
heb net nog de bouten in de pot geprobeerd vaster te zetten...maar die zitten echt aan hun max heb ik het gevoel...
ik had het eerst zonder aan en afvoerleiding geprobeerd dat gaf dezelfde speling...nu zitten ze er wel tussen maar ik kan het toilet zowel omhoog als omlaag bewegen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zijn de aan en avfoerleiding niet te lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |